Je hebt tot 5 maanden de tijd om de brief op te sturen IIRC dus tijd zatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:46 schreef Petey het volgende:
De brief van de Nederlandsche bank is binnen!
In de brief staat beschreven hoe de procedure verloopt. De procedure verloopt via de website https://www.dnb-dgs.nl. Hierop moet worden ingelogd met de in de brief vermelde loginnaam & wachtwoord.
Hier moeten een aantal gegevens waaronder het bedrag van de vordering en het rekeningnummer waarop moet worden uitbetaald worden ingevuld.
Vervolgens moet een formulier worden uitgeprint en samen met een kopie van je identiteitsbewijs en "het saldobericht dat u door Icesave (Landsbanki) is of wordt toegestuurd" naar de Nederlandsche Bank sturen.
Helaas ligt de website momenteel al weer plat en heb ik ook nog geen saldobericht van Icesave gehad, maar er zit schot in de zaak
Maar ik wil het liefst geen 5 maanden rente hoeven te missenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt tot 5 maanden de tijd om de brief op te sturen IIRC dus tijd zat
Ik had liever gehad dat die bank gewoon z'n rekeningen kon betalen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef Petey het volgende:
[..]
Maar ik wil het liefst geen 5 maanden rente hoeven te missen
Nadat DNB je brief heeft ontvangen staat er een maximum termijn van 3 maand voor. Ze zeggen zelf dat ze het zo spoedig mogelijk willen afhandelen, dus ga ik er vanuit dat het minder dan dat maximum wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef Petey het volgende:
[..]
Maar ik wil het liefst geen 5 maanden rente hoeven te missen
Jammer alleen dat je de komende 3 maanden waarschijnlijk geen rente krijgt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:02 schreef Rizz0 het volgende:
HAHA aan alle pussies: lekker 70 euro rente gekregen van 1 - 12 oktober. Toch nog iets voor m'n niet lafheid teruggekregen.
"geinig" dat voorbeeld van het saldo overzichtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:46 schreef Petey het volgende:
De procedure verloopt via de website https://www.dnb-dgs.nl.
Wel asociaal hoog ook, 67 %.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef DJKoster het volgende:
Net op P&W, man die 3 ton geërfd had, dat op Icesave heeft gezet, nu alles kwijt is maar nog 67% successie moet betalen..
Volgens de uitzending hadden 469 man voor 40 miljoen verloren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef pelleke het volgende:
Is er bekend hoeveel geld er verloren gaat in totaal aan mensen die meer dan 100k saldo hadden?
Dat is 85.000 verlies pp. Ze hadden dus gemiddeld 185.000 op de bank staan, waarvan ze nu een ton terugkrijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:42 schreef DJKoster het volgende:
Volgens de uitzending hadden 469 man voor 40 miljoen verloren.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef DJKoster het volgende:
Net op P&W, man die 3 ton geërfd had, dat op Icesave heeft gezet, nu alles kwijt is maar nog 67% successie moet betalen..
quote:Rekeninghouders van Icesave hoeven geen apart verzoek in te dienen voor uitkering van een vergoeding onder het IJslandse garantiestelsel. DNB draagt zorg voor de verwerking van de aanvraag en de uitkering van de vergoeding waarop recht bestaat onder de voorwaarden van het IJslandse garantiestelsel.
Niet gehad, maar je kan bij Icesave ook zelf je overzicht uitdraaien. Log in bij Icesave, ga naar Rekeningoverzichten en klik op het pijltje voor de bovenste (meest recente) datum. Je krijgt dan een PDFje met je bij- en afschrijvingen en het totaalbedrag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik krijg net die brief van DNB binnen en daar staat in dat icesave een saldo overzicht opgestuurd heeft/ zou sturen
Heeft iemand dat al gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |