Wel iets origineels?quote:
Precies. Voor orgie's moet je bij SCH zijn.quote:
Zodat jullie vrijwel zeker verliezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
Wij moeten trouwens morgen tegen ABN-AMRO voetballen
Hopelijk hebben die nog wel een goede bank.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat jullie vrijwel zeker verliezen
Daar ben ik te oud voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Voor orgie's moet je bij SCH zijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat jullie vrijwel zeker verliezen
Het is toch zo?quote:
Ik niet. Tegen een elftal bejaarden met rollators is het ook niet leuk voetballen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik zou juist hopen dat de tegenstander zo zwak mogelijk is, dus ook hun wissels.
Het was een woordgrapje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik zou juist hopen dat de tegenstander zo zwak mogelijk is, dus ook hun wissels.
Ik begreep de woordgrap ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was een woordgrapje.
ABN-AMRO is een bank
Kridietcrisis, slechte bank , etc.
Heb ik een nieuwe crisis gemist?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begreep de woordgrap ook.
Ik begreep alleen niet waarom je hoopt dat je tegenstander wel een goede bank heeft
Krediet danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe crisis gemist?
quote:Akkoord over geld spaarders Icesave
Uitgegeven: 11 oktober 2008 17:25
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2008 17:26
AMSTERDAM - IJsland vergoedt de tegoeden van Nederlandse spaarders bij Icesave tot een bedrag van 20.887 euro.
De rest, tot een maximum van honderdduizend euro, wordt vergoed door Nederland.
Dat heeft Nederland met IJsland afgesproken. De Nederlandse regering leent het geld aan IJsland dat het land nodig heeft.
¨
Omdat dat gegarandeerd weer door de IJslandse centrale bank. Tot een ton wordt dan bijgelegd door NL.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar precies AMSTERDAM - IJsland vergoedt de tegoeden van Nederlandse spaarders bij Icesave tot een bedrag van 20.887 euro. ?
Van ER ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
Ernst Paul Hasselbach overleden, verongelukt bij voor een opname van 71 graden noord.
Ja, dit kan ik niet direct bevattenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn hee, een naar gevoel bekruipt je bij dit nieuws.
Mijn god....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
Ernst Paul Hasselbach overleden, verongelukt bij de de opnames van 71 graden noord in Noorwegen.
Hij was ook sportman zijn broer speelde als één van de weinige Nederlanders American Football in The NFLquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn god....
Dat vond ik echt een geweldige vent.
Ja iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn hee, een naar gevoel bekruipt je bij dit nieuws.
goed, drukke dag gehad vandaagquote:
Gewoon naar behorenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
goed, drukke dag gehad vandaag
Met jou?
Hoorde het op het 6 uur journaal, doet mij meer dan zo'n Oostenrijkse politicusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
Ernst Paul Hasselbach overleden, verongelukt bij de de opnames van 71 graden noord in Noorwegen.
die vreet sch net opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Bluezz, waar blijven de bitterballen ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef tong80 het volgende:
Is Bluezz terug zit iedereen thuis te rukken.
O ja, dat ging ik kijken!quote:
Ik ga slapen Bluezziequote:
zeker gaat lekker hier, vandaag samen met een kennis hier thuis een nieuwe tuinmuur gemetseld, ziet er weer superstrak uitquote:
Gewoon zijn gangetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker gaat lekker hier, vandaag samen met een kennis hier thuis een nieuwe tuinmuur gemetseld, ziet er weer superstrak uitmorgen lekker biertjes drinken tijdens de oktoberfeesten
![]()
Hoe gaat ie daar?
zo zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Precies.
Maar om toch voor vernieuwing te zorgen post ik een keer na 23.30
Ik dacht aan Evander Sno, maar hij kwam met Giovani Rosso.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Wow, grappige site. Tot nu toe is alles van mij geraden; http://www.devinettor.com/
Bij mij zat hij er ongeveer 50% van de gevallen naastquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Wow, grappige site. Tot nu toe is alles van mij geraden; http://www.devinettor.com/
Ik had Madonna en hij kwam met een keeper aanzetten, ben meteen gestopt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij zat hij er ongeveer 50% van de gevallen naast
Maaar Wally gaat niet meer op reisquote:
golfer en Bluezz ook niet, ik heb ontdekt dat ze dat blogje gewoon thuis hebben geschreven en de foto's gejat van andere websites. Ik heb ze uitgehoord en ze weten niet eens waar Vancouver ligt, dan vraag ik je.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:06 schreef tong80 het volgende:
Het is 2 uur SCH is nog wakker.
Zijn neukertje is met een ander uit en hij wacht smachtend dat ze terug komt en zegt dat ie de enige ware is.
Ik loop te televaag op zondag ja. Al ga ik oriënteren voor een zinnigere bijbaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Borisz heeft een krantenwijk en daarom is hij er zo vroeg uit
Oja ff niks zeggen over F1... ik ga vanmiddag kijken
Ok Coolquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik loop te televaag op zondag ja. Al ga ik oriënteren voor een zinnigere bijbaan.
Jouw reden van vroeg opstaan ken ik wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Borisz heeft een krantenwijk en daarom is hij er zo vroeg uit
Oja ff niks zeggen over F1... ik ga vanmiddag kijken
Zouden vogels wel eens uitslapen. Of bij de buren op de koffie. En dan te laat thuiskomen ?quote:
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zouden vogels wel eens uitslapen. Of bij de buren op de koffie. En dan te laat thuiskomen ?
Zonder eten naar bedquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:35 schreef tong80 het volgende:
Dat ze kleine musjes laten wachten tot het avondeten komt ?
Dat klopt... volgens mij zag ik de winnaar al voorbij komen..quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw reden van vroeg opstaan ken ik wel.
Maar ga je nu echt alle informatiebronnen mijden vandag totdat de race wordt herhaald ?
Dan kun je bijna niet Fokken.
quote:
Je bedoelt Halcon?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
PM-conversaties met DAM zijn trouwens best grappig
Met oranje tompoucen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bedoelt Halcon?
Rondje op kosten van Bert van Marwijk.
Halcon is DAM niet. Zie dat andere topic.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bedoelt Halcon?
Rondje op kosten van Bert van Marwijk.
Ben nog niet overtuigd. Had nog niet gepost dat die 3 ZAmmies van Zwolle niet best waren of ik had een PM van DAM in mijn inbox...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Halcon is DAM niet. Zie dat andere topic.
En jij bent Engcatjuh nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Halcon is DAM niet. Zie dat andere topic.
DAM is gewoon nog actief lurker op het forum en stuurt PM's als het nodig is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben nog niet overtuigd. Had nog niet gepost dat die 3 ZAmmies van Zwolle niet best waren of ik had een PM van DAM in mijn inbox...
Maar hij maakt misschien te weinig spelfouten op DAM te zijn...
Klopt inderdaad.quote:
Zag het ja... Maar DAM stuurt PM's als het nodig is? Zo nodig vond ik het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
DAM is gewoon nog actief lurker op het forum en stuurt PM's als het nodig is.
Halcon is een andere user - zie PM - die net terug is van een ban oid.
DAM stuurt PM's als híj het nodig vindt. Als hij het ergens niet mee eens is dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zag het ja... Maar DAM stuurt PM's als het nodig is? Zo nodig vond ik het niet.
Dan stuurt ie de hele dag PM's dus... Kan je dat niet blocken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
DAM stuurt PM's als híj het nodig vindt. Als hij het ergens niet mee eens is dus
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan stuurt ie de hele dag PM's dus... Kan je dat niet blocken?
bockbierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Bejaarde wereldreiziger kijkt om een hoekje en blaast rode herfstblaadjes in het bier
die zak voor de dug out is een mooi detailquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net ff IFC - Vlijmense Boys (jaja) gekeken. Werd 1-1.
Mooie ludieke actie gisteren bij Kozakken Boys. Even laten weten hoe ze over de resultaten denken:
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd wel om lachen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vuilniszakkenboys?quote:Net ff IFC - Vlijmense Boys (jaja) gekeken. Werd 1-1.
Mooie ludieke actie gisteren bij Kozakken Boys. Even laten weten hoe ze over de resultaten denken:
[ afbeelding ]
Ik kijk alleen de uitslag omdat het voor Studio Voetbal isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
Zijn er hier nog mensen die kijken naar "op zoek naar Joseph" ?
trouwens Bluezzzzzzzzz heb je nog meer foto's van Oz ?
Ja, leuk programma.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
Matig toernooi dit keerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was weer een drukke dag. Rond het middaguur m'n schoonouders opgewacht op Schiphol toen ze terug kwamen van hun grote reis door Canada. Axel en Marc hebben zich prima vermaakt op de luchthaven
Bij ons thuis maar vast aan de borrel gegaan met gerookte paling (cadeau van mijn ouders).
En toen wij de post wilden gaan pakken die wij vier weken geleden hadden opgehaald bij het appartement van mijn schoonouders konden wij de tas niet meer vinden waar dat in moest zitten
Nou zat dat in een zelfde soort tasje waar wij altijd het oud-papier in stoppen, en Axel helpt tegenwoordig erg mee met opruimen:
"Papa, waar moet dit krantje naartoe?"
"Stop maar in de tas met het papier jongen"
Nou ja, waarschijnlijk heeft hij het oud papier in de tas met de post van m'n schoonouders gestopt, waardoor ik het heb aangezien voor een tas oud papier, en alles in de papierbak heb gegooid![]()
Belangrijkste post hadden we al online doorgenomen, maar we voelen ons nu zo ontzettend lullig![]()
Snap ik. Toch moest ik een beetje erg lachenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, waarschijnlijk heeft hij het oud papier in de tas met de post van m'n schoonouders gestopt, waardoor ik het heb aangezien voor een tas oud papier, en alles in de papierbak heb gegooid![]()
Belangrijkste post hadden we al online doorgenomen, maar we voelen ons nu zo ontzettend lullig![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
Neenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
Ja, als het niet om onze eigen situatie zou gaan zou ik er ook om kunnen lachenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Snap ik. Toch moest ik een beetje erg lachen
Shit happens. Die post van Fortis zullen ze niet missen.
nee en ik vind het ook een beetje raar om iemand voor in het theater via de TV te zoeken, dat zijn nogal verschillende diciplinesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
terechtquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als het niet om onze eigen situatie zou gaan zou ik er ook om kunnen lachen
En de post staat nog steeds op naam van ABN-AMRO, alles met Fortis mag ik direct weggooien van mijn schoonvader
Meer dan op de site? Nou een paar, en vrij veel van hetzelfde... maar ik heb ook nog de DVDquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef appelsientje het volgende:
wie heeft er wat gewonnen?quote:
Maar geen eerstequote:
Wel mooi iddquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Mooi geweest voor vandaag
Ja vandaag is ook bijna om
Iig ik ga
ow, FOK! toernooitjequote:
Goeiemorgen.quote:
Was geweldig idd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ben beniewd naar de herhaling van SV, Jan Mulder schijnt leuk geeweest te zijn.
Mooi.quote:
quote:"THERE ARE TWO SIDES TO A BALANCE SHEET. LIABILITIES ON THE LEFT SIDE , ASSETS ON THE RIGHT. NOW ON THE LEFT SIDE THERE IS NOTHING RIGHT. ON THE RIGHT SIDE THERE IS NOTHING LEFT."
Hij's fijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef Ole het volgende:
Nog een fijne wijsheid voor de maandag:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Vertalingquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is lastig, want dan klopt de woordspeling niet.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lastig, want dan klopt de woordspeling niet.
dat dus maar ik zal een poging wagen zoquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lastig, want dan klopt de woordspeling niet.
OK, hij hoort dus zoquote:Assets, liabilities and owners' equity are the three components that make up a company's balance sheet. The balance sheet, which shows a business's financial condition at any point, is based on this equation:
Assets = Liabilities + Owners' Equity
Moet ik toch als drs Economie wel weten natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef borisz het volgende:
Jep. Assets = links.
Dan is die zin ook wel toepasbaar
Ik als student economie ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Moet ik toch als drs Economie wel weten natuurlijk
Jeetje...dat je dat niet weetquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
KutplantenvakWe waren er zo zeker van dat we een abscicinezuur-receptormutant hadden, blijk het toch een abscicinezuur-deficiëntie te zijn. Terwijl onze resultaten toch anders uitwijzen...
Ja we zijn een prachtig stelquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
mooi die logo's van LIFY en Bos zo onder elkaar
Leontien was het al voor het huwelijk. Maar de trouwjurken van Ma hadden echt niet zo verkocht als nu, als Marco niet bekend was geworden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
het ergste is dat het allemaal TV bekendheden zijn inmiddels
tis wachten tot de kinderen een eigen show krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leontien was het al voor het huwelijk. Maar de trouwjurken van Ma hadden echt niet zo verkocht als nu, als Marco niet bekend was geworden.
Tsja....quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:20 schreef rubbereend het volgende:
en weer een renner uit de Tour gepakt op de nieuwe epo, nummer 3 Kohl is betrapt. Menchov alsnog 3e _o-
niet echt heel onverwacht hèquote:
Ik kijk nergens meer van opquote:
mwah dan wordt het de race tussen wie de beste dokter heeft en wie het meest zijn leven durft te wagen. Dat lijkt me een gevaarlijke kant op gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op
Misschien moeten ze doping maar gewoon toestaan
Eigen risicoquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah dan wordt het de race tussen wie de beste dokter heeft en wie het meest zijn leven durft te wagen. Dat lijkt me een gevaarlijke kant op gaan.
Dat wel....quote:Bovendien is het vooral erg goed dat ze gewoon gepakt worden nu!
voetbal was eigenlijk niet om aan te gluren, maar dat maakte het eigenlijk wel weer schitterend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef rubbereend het volgende:
en wat een toffe namen toch ookDagenham & Redbridge
hebben inmiddels al 12 pnt gehaald geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef borisz het volgende:
Jammer dat het niet goed gaat met Luton![]()
Maar ja wat wil je met -30 om te beginnen
En over twee jaar is er weer een nieuwe EPO-variant en begint het hele circus opnieuw...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bovendien is het vooral erg goed dat ze gewoon gepakt worden nu!
Ja, dom hè. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan!quote:
En dat kan allemaal maar ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nederland leent dus geld om het weer aan IJsland uit te lenen.
Dat is omdat de markteconomie op zich niet werkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef bensonHullCity het volgende:
[..]
En dat kan allemaal maar ...
klopt maar deze keer zijn ze enorm snel bij en dat stemt positiefquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En over twee jaar is er weer een nieuwe EPO-variant en begint het hele circus opnieuw...
Goede tipquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Ole het volgende:
en dan kunnen we allemaal weer rustig slapen
Ben je daarvoor helemaal teruggekomen uit Australië?quote:
Jep, maar die zijn minimaal 6 duels verder zit je al weer op een halve competitie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hebben inmiddels al 12 pnt gehaald geloof ik
Wie zegt dat ik terug ben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Ben je daarvoor helemaal teruggekomen uit Australië?
Wij zijn er tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tong80 het volgende:
Net maar een Tompouce op.
Is wel zielig eigenlijk.
Maar je kunt lekker knoeien in je ééntje.
Ehh...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:14 schreef tong80 het volgende:
Neefje en nichtje kregen de grootste lollies ter wereld.
Kleinste dan. Detail.quote:
Die backhand van Mess:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Messenga het volgende:
Uitgesquashed.
Even veel haar inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja he!
Zo zie ik er ongeveer in het echt ook uit!
Mooi tongquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:50 schreef tong80 het volgende:
Net één van mijn beste vrienden anderhalf uur mee zitten kletsen.
Hij is zelf ziek net als mijn schoonzusje die vandaag grote onderzoeken heeft.
Sommige gesprekken vergeet je niet snel. Dit was er één van denk ik.
Het mooie overheerstquote:
Tof!quote:
* Againzender is al de hele dag offline, maar toch:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef tong80 het volgende:
Nog een minuut of tien en ik verlaat jullie.
Weet niet of ik vannacht nog post
Verjaardagsfeestjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender is al de hele dag offline, maar toch:
je gaat toch niets raars doen tong?
Fur TVquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja he!
Zo zie ik er ongeveer in het echt ook uit!
ah, gelukkigquote:
Jup maar zelfs dan gaat het nooit vervelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Fur TValleen jammer dat het herhalingen zijn
Ik gok op een willekeurige beuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Waar zou tong geplast hebben vannacht?
Ben wel brakquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
En Tong heeft zijn verjaardag weer overleefd zo te zien
Ik had als 20 jarige een vriend van 40 die jong was van geest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja je bent ook geen 20 meer hè
Maatje Corjan is een held, hij heeft de mevrouw van een sigarenwinkel in Doesburg helemaal enthousiast gemaakt voor dit project, zodat we er om 13.00 uur meteen bij waren. De site lag helemaal plat. Dus goed gegoktquote:
Hyperdoosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
HET IS GELUKT HET IS GELUKT
Ik heb 1 van de 600 kaarten die er om 13.00 nog in de losse verkoop gingen voor Milan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie nu van legale leeftijd dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HyperdoosMilan is mijn oude buurjongetje, daar kan je toch zo naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |