En met banken, blijkbaar. Lijkt wel een toonzaal van een kitschmeubelgigantquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:41 schreef k_man het volgende:
Goed, de dagelijkse portie wansmaak:
Dit is een villa van een par miljoen in Best, waar ze iets hebben met heul veul lampen en beelden.
Maarrr, ze hebben er wel een leuk spelletje van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Gezellig, lekker knus!
[ link | afbeelding ]
(Ik krijg het al koud als ik ernaar kijk)![]()
Geweldig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef Kussensloop het volgende:
[..]
Maarrr, ze hebben er wel een leuk spelletje van gemaakt.
Zoek de verschillen!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig stond er gisteren een stukje in onze krant dat er inderdaad steeds meer huizen inclusief auto worden aangeboden. Gewoon omdat de woningmarkt momenteel helemaal op slot zit.quote:
hmmm ik zeker geen huis kopen omdat de auto die erbij betrokkken wordt zo mooi isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Toevallig stond er gisteren een stukje in onze krant dat er inderdaad steeds meer huizen inclusief auto worden aangeboden. Gewoon omdat de woningmarkt momenteel helemaal op slot zit.
Nee maar dat was al verteld, maar de wijk waarin deze heule lelijke (ingerichte) villa staat is een soort van Dynastie/Dallas wijk ws ook gebouwd in jaren '80 en praktisch ieder huis heeft een entree met trapjes van marmer (krijg er spontaan jeuk van).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zou het huis van die rare man van Easy Live zijn!? En dat tweede huis van de buurman die zijn geld in Easy Live heeft gestoken?
Je verhaal doet me een beetje aan de flodders denken...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:30 schreef marlieske het volgende:
[..]
Nee maar dat was al verteld, maar de wijk waarin deze heule lelijke (ingerichte) villa staat is een soort van Dynastie/Dallas wijk ws ook gebouwd in jaren '80 en praktisch ieder huis heeft een entree met trapjes van marmer (krijg er spontaan jeuk van).
heule dure huizen op wandel afstand van een golfbaan. Geen idee van wie het is, al is er laatst wel zo'n soort huis te koop gekomen van een "kamp"familie uit best, geloof alleen niet dat dat dit huis is.
Dit ziet er namelijk wel goed onderhouden uit en van de verhalen die ik gehoord heb was de "villa" van dat huishouden nogal uitgewoond![]()
Wel een erg leuk topic
Overigens vind ik die badkamer van de vorige pagina spuug en spuug lelijk denk je ontspannen in bad te gaan en dan komen die pipo kleuren en tegels zo op je af.....
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:06 schreef marlieske het volgende:
Overigens is dit wel een erug mooie villa al denk ik dat er een vrijgezelle-man woont als ik de deuren in de "speelkamer" zo bekijk![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Lijkt maar zo, door het standpunt van de camera en de lamp in het bad met de sop er in word het gelig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:18 schreef Nint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet het extra grote "urinoir"niet (ik weet het niet maar dat is geen normale kleur voor een bubbelbad)
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:06 schreef marlieske het volgende:
Overigens is dit wel een erug mooie villa al denk ik dat er een vrijgezelle-man woont als ik de deuren in de "speelkamer" zo bekijk![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Ik vind dit wel mooi eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:06 schreef marlieske het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:18 schreef Nint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet het extra grote "urinoir"niet (ik weet het niet maar dat is geen normale kleur voor een bubbelbad)
LOL zo'n opa interieur en dan die IKEA stoel er gewoon tussen kwakkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Volpez het volgende:
Monumentale woonboerderij.
Het interieur klopt op zich wel bij de beschrijving, vind ik... maar dan die stoel (die hangende)
Denk niet dat ie vrijgezel isquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:06 schreef marlieske het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Een drol met een erectie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef Gwywen het volgende:
Wat moet deze buxus vorm nou toch in vredesnaam voorstellen?
En ook geen koude voeten meer aan tafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nooit meer wachten tot de reclame om naar de koelkast te lopen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:18 schreef Nint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die klok!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nooit meer wachten tot de reclame om naar de koelkast te lopen.
[ link | afbeelding ]
Zo opmerkelijk is dat niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef marky het volgende:
Deze muur is helemaal niet dominant van kleur
[ afbeelding ]
Dit zie je echt wel veel vaker, met name bij oudere echtparen. Ook niet echt opmerkelijk vind ik.quote:
Waarom niet?quote:Als je het huis zo aan de voorkant ziet
[ afbeelding ]
verwacht je niet dat er zo'n keuken in zit
[ afbeelding ]
link
Vind ik reuze meevallen eigenlijk...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Omdat die keuken bijna groter lijkt dan 't hele huis misschien?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef marky het volgende:
Je hebt een mooi ornament op je plafond in je jaren 20 villa
[ afbeelding ]
link
voor iemand in een (onderdoor)rolstoel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef tevebe het volgende:
Niet van Funda, maar volgens mij klopt hier iets niet.
[ afbeelding ]
Nee dan zou de keuken lager gemonteerd zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:57 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
voor iemand in een (onderdoor)rolstoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |