LOL zo'n opa interieur en dan die IKEA stoel er gewoon tussen kwakkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Volpez het volgende:
Monumentale woonboerderij.
Het interieur klopt op zich wel bij de beschrijving, vind ik... maar dan die stoel (die hangende)
Denk niet dat ie vrijgezel isquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:06 schreef marlieske het volgende:
Overigens is dit wel een erug mooie villa al denk ik dat er een vrijgezelle-man woont als ik de deuren in de "speelkamer" zo bekijk![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Een drol met een erectie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef Gwywen het volgende:
Wat moet deze buxus vorm nou toch in vredesnaam voorstellen?
En ook geen koude voeten meer aan tafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nooit meer wachten tot de reclame om naar de koelkast te lopen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:18 schreef Nint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet het extra grote "urinoir"niet (ik weet het niet maar dat is geen normale kleur voor een bubbelbad)
Die klok!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nooit meer wachten tot de reclame om naar de koelkast te lopen.
[ link | afbeelding ]
Zo opmerkelijk is dat niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef marky het volgende:
Deze muur is helemaal niet dominant van kleur
[ afbeelding ]
Dit zie je echt wel veel vaker, met name bij oudere echtparen. Ook niet echt opmerkelijk vind ik.quote:
Waarom niet?quote:Als je het huis zo aan de voorkant ziet
[ afbeelding ]
verwacht je niet dat er zo'n keuken in zit
[ afbeelding ]
link
Vind ik reuze meevallen eigenlijk...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Omdat die keuken bijna groter lijkt dan 't hele huis misschien?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef marky het volgende:
Je hebt een mooi ornament op je plafond in je jaren 20 villa
[ afbeelding ]
link
voor iemand in een (onderdoor)rolstoel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef tevebe het volgende:
Niet van Funda, maar volgens mij klopt hier iets niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |