die heb je van mij!quote:
Ik vind 't Oude Testament een mooi verhaal. Als een soort sprookje leest 't. Maar niet meer dan dat. Een visie van mensen destijds over hoe ze zouden moeten leven. Met wonderen die de dingen die onverklaarbaar waren zouden moeten verklaren. Mensen zochten houvast. Net zoals de Grieken voor ieder natuurverschijnsel wel een andere God hadden. Ze wisten niet beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Het Boek ook nog ergens liggen hier. Maar ik vind er weinig aan
Niet waar man. Die ken ik al langquote:
klopt, te weinig plaatjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Het Boek ook nog ergens liggen hier. Maar ik vind er weinig aan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Cairon het volgende:
Dude... it's freakin' Hannah Montana!?
Wie zei dat ik op je vielquote:
Ik vond Openbaringen wel heftig om te lezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't Oude Testament een mooi verhaal. Als een soort sprookje leest 't. Maar niet meer dan dat. Een visie van mensen destijds over hoe ze zouden moeten leven. Met wonderen die de dingen die onverklaarbaar waren zouden moeten verklaren. Mensen zochten houvast. Net zoals de Grieken voor ieder natuurverschijnsel wel een andere God hadden. Ze wisten niet beter.
Kortom: mooi verhaal uit een tijd lang geleden. Mooie metafoor over hoe men dacht dat men goed zou moeten leven. Maar een waarheid? De wijsheid? En de basis om je leven op te bouwen? Nee.
Ik heb er een met plaatjes!quote:
Gatverquote:
Nee, klopt! Heb ik ook nooit beweerd. Heb em wel 1 keer gesproken op feestje in LA. voor maleflixxx campagne.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Francois
Honey, you've never done Francois... you wish you had, but you haven't. Just like you haven't done my man Damian Cross...
ik houd meer van Miley Cyrus dan van haar personagequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Cairon het volgende:
Dude... it's freakin' Hannah Montana!?
JIJquote:
don't let the door hit ya where the good lord split yaquote:
Sommige Marokkanen zijn best leuk om te zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:03 schreef Cahir het volgende:
Normaal vind ik marokkanen niet cute, maar vandaag zat er een knuffelmarokkaan aan de kassa
Nah, ik lees sowieso weinig. Alleen de Glorix fles als ik aan het schijten ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij blijft steken bij de boekjes van Annie M.G. Schmidt?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, ik lees sowieso weinig. Alleen de Glorix fles als ik aan het schijten ben.
Miley wordt echt een skank! en heeft diva gedrag. Haar 20 jarige vriendje is fucking hot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik houd meer van Miley Cyrus dan van haar personageen haar 3e album is meer gericht op haar zelf, ik ben uitgekeken op Hadise nu is Miley mijn ding
![]()
[ afbeelding ]
Ja ook, maar dit meen ik voor een keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |