die heb je van mij!quote:
Ik vind 't Oude Testament een mooi verhaal. Als een soort sprookje leest 't. Maar niet meer dan dat. Een visie van mensen destijds over hoe ze zouden moeten leven. Met wonderen die de dingen die onverklaarbaar waren zouden moeten verklaren. Mensen zochten houvast. Net zoals de Grieken voor ieder natuurverschijnsel wel een andere God hadden. Ze wisten niet beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Het Boek ook nog ergens liggen hier. Maar ik vind er weinig aan
Niet waar man. Die ken ik al langquote:
klopt, te weinig plaatjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Het Boek ook nog ergens liggen hier. Maar ik vind er weinig aan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Cairon het volgende:
Dude... it's freakin' Hannah Montana!?
Wie zei dat ik op je vielquote:
Ik vond Openbaringen wel heftig om te lezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't Oude Testament een mooi verhaal. Als een soort sprookje leest 't. Maar niet meer dan dat. Een visie van mensen destijds over hoe ze zouden moeten leven. Met wonderen die de dingen die onverklaarbaar waren zouden moeten verklaren. Mensen zochten houvast. Net zoals de Grieken voor ieder natuurverschijnsel wel een andere God hadden. Ze wisten niet beter.
Kortom: mooi verhaal uit een tijd lang geleden. Mooie metafoor over hoe men dacht dat men goed zou moeten leven. Maar een waarheid? De wijsheid? En de basis om je leven op te bouwen? Nee.
Ik heb er een met plaatjes!quote:
Gatverquote:
Nee, klopt! Heb ik ook nooit beweerd. Heb em wel 1 keer gesproken op feestje in LA. voor maleflixxx campagne.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Francois
Honey, you've never done Francois... you wish you had, but you haven't. Just like you haven't done my man Damian Cross...
ik houd meer van Miley Cyrus dan van haar personagequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Cairon het volgende:
Dude... it's freakin' Hannah Montana!?
JIJquote:
don't let the door hit ya where the good lord split yaquote:
Sommige Marokkanen zijn best leuk om te zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:03 schreef Cahir het volgende:
Normaal vind ik marokkanen niet cute, maar vandaag zat er een knuffelmarokkaan aan de kassa
Nah, ik lees sowieso weinig. Alleen de Glorix fles als ik aan het schijten ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij blijft steken bij de boekjes van Annie M.G. Schmidt?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, ik lees sowieso weinig. Alleen de Glorix fles als ik aan het schijten ben.
Miley wordt echt een skank! en heeft diva gedrag. Haar 20 jarige vriendje is fucking hot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik houd meer van Miley Cyrus dan van haar personageen haar 3e album is meer gericht op haar zelf, ik ben uitgekeken op Hadise nu is Miley mijn ding
![]()
[ afbeelding ]
Ja ook, maar dit meen ik voor een keerquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man. Die ken ik al lang
En nu ga ik echt douchen! En al tandenpoetsen Tori Amos zingen
I want him. I need him!!quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I want him. I need him!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik vind je wel lachen meer niet anders hadden wel allang gedate vroeger en je was al die tijd bezet en ik deed meestal niet met ouderquote:
Marokkanen die niet op Marokkanen lijken zijn vaak idd cutequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:03 schreef Cahir het volgende:
Normaal vind ik marokkanen niet cute, maar vandaag zat er een knuffelmarokkaan aan de kassa
Ja, geweldig he?quote:
Hou eens op met die verschrikkelijk lelijke gast te posten, mijn brunch komt naar bovenquote:
Sommigen zijn fuckable!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:16 schreef samjustme het volgende:
[
[..]
Marokkanen die niet op Marokkanen lijken zijn vaak idd cute
Zie je, jullie vallen toch stiekem o Marokkaantjes
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind je wel lachen meer niet anders hadden wel allang gedate vroeger en je was al die tijd bezet en ik deed meestal niet met ouderMaar je verdient wel een
![]()
[..]
Marokkanen die niet op Marokkanen lijken zijn vaak idd cute
Zie je, jullie vallen toch stiekem o Marokkaantjes
Ik moet nog eten... Ik weet alleen niet wat... Geen zin om te eten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hou eens op met die verschrikkelijk lelijke gast te posten, mijn brunch komt naar boven
ga voor iets makkelijksquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet nog eten... Ik weet alleen niet wat... Geen zin om te eten.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
En ik moet mij scheren (heb een week niet geschoren, maar dan wordt het wel hoognodig tijd
Niet!?quote:
Ik heb niet zo'n volle en sterke baardgroei, dus het is nu meer een 2daags baardjequote:
quote:
Dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de wat minderequote:
Eh, nee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hou eens op met die verschrikkelijk lelijke gast te posten, mijn brunch komt naar boven
OMG ben je ook fan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de wat mindere
Mijn favorieten van iedere cd:
Little earthquakes
Silent all these years
Precious Things
Winter
Under the pink
The waitress
Space dog
Boys for pele
Blood roses