Mja, je zult 't voor je ogen zien gebeuren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef knars het volgende:
Dat was bijna een nog groter feestje geworden
Misschien is dat dan maar beter ook, dat je niet zo vaak auto rijdt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij zie je ook niet snel een auto rijden. [..] Overigens probeer ik autorijlessen te volgen, maar daar komt bitter weinig van terecht.
Oei oei, Bork-jr zat ook vastgeplakt op papaas schoot voor de monitor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:02 schreef knars het volgende:
knars junior wil treinen zien, prima. Samen met pappa op google afbeeldingen zoeken. Knars junior wil Lego zien, prima. Samen met pappa op Google afbeeldingen zoeken.
Maar als je die twee combineert kom je soms een hoop bizarre bouwsels tegen
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=231377
Twee weken geleden stonden die nog in de haven van Rotterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
Wanneer dat gaat gebeuren, is onbekendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
De 502 is afgevoerd, dit is een soort slooptransport op emplacement Zwolle. Hij mist ook een pantograaf. Een paar weken geleden stond het stel nog even verderop, naast de vm. werkplaats.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:36 schreef Nightshadow het volgende:
Valt mij op dat de stuurstroomkoppeldoos open staat.. Kan die alleen aan beide kanten tegelijk handmatig opengeklapt worden?
ja, een ICM-III zit altijd als vrij vol, dus een los V'tje kun je helemaal schudden...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteravond trouwens een enkel Veetje in de 10147 Hengelo - Enschede (vleugeltrein van de Pimpel). Ding helemaal ramknettervol natuurlijk. Iedereen ging maar gewoon 1e klas zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |