Hehequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem in de wiki veranderd. Dus per volgende OP heeft ook Veolia 21ste-eeuws materieel
Dat is bij dat soort jung een rekbaar begrip natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:24 schreef knars het volgende:
Knars junior komt niet ver, want die mag de straat niet oversteken
IN een Uerdinger Schienenbus gaat het met de hand veel sneller anders hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:45 schreef Brammie1 het volgende:
japanse trein met draaiende stoeltjes
http://www.metacafe.com/watch/1860204/japan_train_high_tech/
Toch ter plaatse gesloopt ja? Ik was er al bang voor...quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef Bravebart het volgende:
De Thalys staat er nu nog steeds, alleen is de kop eraf ()
De hele kopbakquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen de kop eraf, of de hele kopbak?
Is dat ding te zwaar om weg te tillen, of waarom zo drastisch bezig?
Kopbak = motorbak zou best kunnen dat alleen die kopbak al een ton of 70 weegt.. Er wordt geen bovenleiding gesloopt begreep ik. Dus OF je ziet dat je die kopbak (en de ontspoorde 2-3(?) rijtuigen erna weer op de rails krijgt, OF je sloopt de boel in situ. Het is NOGAL rigoreus, ben ik met je eens, maar in feite is dat de eerstvolgende stap als berging niet lukt...quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen de kop eraf, of de hele kopbak?
Is dat ding te zwaar om weg te tillen, of waarom zo drastisch bezig?
Ik denk niet dat die kopbak zo zwaar beschadigd is dat ze 'm ter plekke moeten slopen. En ze hebben altijd wel van die hydraulische vijzels waarmee ze 'm weer in het spoor kunnen krijgen. Een 1300 van een ton of 110 konden ze er ook mee in het spoor krijgen, dus die Thalys ook wel denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kopbak = motorbak zou best kunnen dat alleen die kopbak al een ton of 70 weegt.. Er wordt geen bovenleiding gesloopt begreep ik. Dus OF je ziet dat je die kopbak (en de ontspoorde 2-3(?) rijtuigen erna weer op de rails krijgt, OF je sloopt de boel in situ. Het is NOGAL rigoreus, ben ik met je eens, maar in feite is dat de eerstvolgende stap als berging niet lukt...
Idd. En bij sloop ben ik wel geīnteresseerd in de fabrieksplaten voor aan de muur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
we gaan t zien duuf, ik hoop dat je gelijk hbt
Het Lucas-gereedschap. Vijzels, stuurtafels en de hele shit.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kopbak zo zwaar beschadigd is dat ze 'm ter plekke moeten slopen. En ze hebben altijd wel van die hydraulische vijzels waarmee ze 'm weer in het spoor kunnen krijgen. Een 1300 van een ton of 110 konden ze er ook mee in het spoor krijgen, dus die Thalys ook wel denk ik.
Was het een drietje of een viertje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het Lucas-gereedschap. Vijzels, stuurtafels en de hele shit.
Ik neem aan dat die Koploper rechtstreeks naar de Koploperombouwboer gaat voor een revisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |