Maar Bush is toch niet slinks, of wat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:12 schreef woef126 het volgende:
[..]
Ja en de 9/11 en de oorlog in Irak is precies zoals Bush het verteld toch
Ik vertel niet.quote:
De hele neocon beweging is opgezet door voormalig marxisten, programma heeft ook veel overeenkomsten, maar hoe kom je dan aan de macht ? precies, door te laten lijken alsof je het tegenovergestelde bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Bush is toch niet slinks, of wat?
Dat is net zo absurd en ongegrond als al die complot theorien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vertel niet.
Ik wil het verhaal van jou horen.
Ik denk dat-ie gewoon te diep in het glaasje heeft gekeken en wrs te hard reed, of anderszins onwel werd, waardoor hij van de weg is geraakt.
Hij had net iemand ingehaald, dus goed mogelijk dat die eventjes te hard reed .. en in dit jaargetijde moet je alweer beginnen te denken aan plaatselijk wat bevroren vocht op het wegdek, dus er hoeft geen druppel alcohol in het spel te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie vermoord is?
Het is duidelijk dat die man veel te hard gereden heeft als je in zo''n luxe auto die aan de hoogste veiligheidseisen voldoet om het leven komt.
En wat de reden is dat ie te hard reed? Dat weten we niet maar zal wel onderzocht worden. En nogmaals, bij heel veel ongelukken die in de vroeger uurtjes in het weekend gebeuren is alcohol in het spel....
Als jij juicht om iemand zijn dood ben je zelf toch ook extreem?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want ik kan Saddam Hoessein, Adolf Hitler en Benito Mussolini ook tot mijn grote voorbeelden rekenen... Ook ben ik, net als Haider, miljonair geworden over de ruggen van in de Tweede Wereldoorlog naar vernietigingskampen afgevoerde Joden.
Hoe kun je nou ook maar een seconde treuren om zo'n monster? De enige goede rechts-extremist is een dode rechts-extremist.
Voeg daar beide Kennedy's, Rudi Dutscke, Julien Lahaut, Andre Cools, Yitzak Rabin, Aldo Moro, Giovanni Amendola, Francesco Fortugno, Pio La Torre, Matteoti, Pierre Bérégovoy en Ernest Lluch maar aan toequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maarten van Traa?
Olof Palme?
En daar moet ik blij om zijn ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voeg daar beide Kennedy's, Rudi Dutscke, Julien Lahaut, Andre Cools, Yitzak Rabin, Aldo Moro, Giovanni Amendola, Francesco Fortugno, Pio La Torre, Matteoti, Pierre Bérégovoy en Ernest Lluch maar aan toe
Allemaal gematigd tot extreem links en vermoord.
Klopkoek ook in dat rijtje plaatsen me dunktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als Geert en Rita heen gaan ga misschien wel net zo hard juichen als de Palestijntjes tijdens 11 september. Dat is geen doodswens, dat is hopen op het Zevende Wereldwonder
Ik weet niet of jij daarbij hoort maar ik hoor nogal wat mensen zeggen:quote:
Ben je al in je nazipak aan het klaarmarcheren?quote:
Ik zie de relevantie niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben je al in je nazipak aan het klaarmarcheren?
Dus ga jij maar juichen ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daarbij hoort maar ik hoor nogal wat mensen zeggen:
"Het is altijd rechts die de kogel krijgt"
en
"Dit is gedaan door een geheime linkse elite"
Dat soort taal, alsof heel het Westen wordt gedomineerd door een linkse kongsi.
Omdat jij constant mij aanpakt, ongeacht wat ik zeg. Dus moet jij wel een tegenpool zijn, een fascistquote:
Als Mugabe onder een Gnoe komt gaat hier de vlag ook uit hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:23 schreef woef126 het volgende:
Een anti-hypocrisie opmerking, als Oostenrijk een niet-blank land was hadden de blije mensen niet zo gereageerd
hypocriet he, komt, blanke landen moeten totaal zichzelf verkopen, als ze dat niet doen zijn het nazifascistenxenofobenheksenheidenseketters.
Ik voeg je toe in het door jou geopperde rijtje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat jij constant mij aanpakt, ongeacht wat ik zeg. Dus moet jij wel een tegenpool zijn, een fascist![]()
Waarom kan je niet gewoon antwoord geven ? ik ben niet degene die hier vind dat politici dood moeten ongeacht hun stroming.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat jij constant mij aanpakt, ongeacht wat ik zeg. Dus moet jij wel een tegenpool zijn, een fascist![]()
VVDquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voeg je toe in het door jou geopperde rijtje.
Maargoed, je kan er zelf om lachen. Overigens ben ik VVD
Jij suggereert hier dat Haider vermoord is. Dat de politieke elite daar al jarenlang op aast, haalt zelfs de druk vanuit Europa erbij. Keep in mind dat in het verleden politici van alle kleuren zijn vermoordquote:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een politicus vermoord wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij suggereert hier dat Haider vermoord is. Dat de politieke elite daar al jarenlang op aast, haalt zelfs de druk vanuit Europa erbij. Keep in mind dat in het verleden politici van alle kleuren zijn vermoord
Dus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat een politicus vermoord wordt.
Ik wil gewoon zo min mogelijk belasting betalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
VVD. Hebben zich de afgelopen weken compleet belachelijk gemaak en zichzelf ontmaskert nu ze kennelijk toch niet zo tegen overheidsingrijpen zijn..... mits het hun achterban goed uit komt. En dan die anti-Islam nota van Kamp
Ontkende ik dat dan ? nee, jij bent degene die stom zit te juichen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij suggereert hier dat Haider vermoord is. Dat de politieke elite daar al jarenlang op aast, haalt zelfs de druk vanuit Europa erbij. Keep in mind dat in het verleden politici van alle kleuren zijn vermoord
Wat ging hij voor "ons" doen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef laforest het volgende:
Een groot verlies voor Europa. Een man zoals Haider hadden we zeker nodg om Europa te redden.
Europa niet in de uitverkoop gooien zoals de rest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat ging hij voor "ons" doen dan?
En wat houdt dat precies in?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:01 schreef woef126 het volgende:
[..]
Europa niet in de uitverkoop gooien zoals de rest.
Woon jij onder een steen ? Europa word door de elite in de uitverkoop gedaan, Amerika trouwens ook met Bush die Amerika en Mexico samen wilt voegen, vandaar dat hij al die illegalen toelaat zodat de grens vervaagd.quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef rednajt het volgende:
Dit is helemaal geen nieuws, waarom een speciale topic hiervoor openen.....WHO THE FUCK IS HAIDER..
het is niet eens op cnn....]
Zonde van die auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:18 schreef WeMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sodemieter op joh met je rip...quote:
VPRÖquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Rob Muntz heeft er nog eens wat mee gedaan, stond 'ie daar "Sieg Haider" te roepen in Oostenrijk met een fles gas:
zou geestig zijn geweest als het om een porche ging.quote:
Haat ? dus niet Bush zijn kont likken is haat ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:08 schreef rednajt het volgende:
[..]
sodemieter op joh met je rip...
die man heeft alleen maar voor haat gezorgd in oostenrijk en omstreken, we zijn beter af zonder hem
Jesse Owens had anders meer lof voor Hitler en Duitsland dan Amerika.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
Oostenrijk speelt met twee rouwbanden om vanavond.
70 jaar geleden dat Jesse Owens het feestje van Hitler verstoorde op de Olympische spelen van Berlijn 38.
En komt Oostenrijk weer eens in het nieuws is het door de dood van hun nieuwe grote held na prinses Sisi.
Zullen we het bij het onderwerp houden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Haat ? dus niet Bush zijn kont likken is haat ?
zou nog geestiger zijn als het om een Porsche ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zou geestig zijn geweest als het om een porche ging.
verongelukt me reet, eerder vermoord door de elite van Bush.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zullen we het bij het onderwerp houden?
Dat hij verongelukt is heeft niks met Bush te maken.
wirklich ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
Hij had dan ook het geluk dat Erica Terpstra geen Duitse wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Jesse Owens had anders meer lof voor Hitler en Duitsland dan Amerika.
Ja en de oorlog in Irak is zeker ook 100% zuiverquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Man, rot toch op naar een ander subforum: onzin of dat BNW ofzo.![]()
Ze (een aantal mensen in Oostenrijk) zijn erg op zich zelf en willen helemaal geen vreemde invloeden daar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
1 lichtpuntjke bij Haider: hij had niet alleen wat tegen Moslims maar ook tegen Joden en alle andere buitenlandse invloeden. Zit er toch nog iets van gelijkdheidsdenken in hem.
Vertel me hoe is het in jouw wereld....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:17 schreef woef126 het volgende:
[..]
verongelukt me reet, eerder vermoord door de elite van Bush.
ik sprak graag in de tong taal, was bang dat ie het anders niet zou snappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
zou nog geestiger zijn als het om een Porsche ging.
Wie zijn ze ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:23 schreef Deliah het volgende:
Haider was een soort Oostenrijkse Wilders, ze zijn zeker blij dat ze van hem af zijn.
Fout, willen gewoon veilig over straat lopen en zijn tegen imperialisme, wat dus vanuit alle landen en volkeren kan komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ze (een aantal mensen in Oostenrijk) zijn erg op zich zelf en willen helemaal geen vreemde invloeden daar.
Imperialisten dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
De mensen die het niet met zijn ideeën eens zijn natuurlijk ...
Ik zou begrijpen ipv snappen heben gepost.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik sprak graag in de tong taal, was bang dat ie het anders niet zou snappen.
oh ik wist niet dat je vorderingen had gemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou begrijpen ipv snappen heben gepost.
Als dat echt zo is hoop ik dat de FIFA harde maatregelen tegen Oostenrijk gaat treffen (Oostenrijk uit alle internationale competities schoppen voor een paar jaar)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
70 jaar geleden dat Jesse Owens het feestje van Hitler verstoorde op de Olympische spelen van Berlijn 38.
En komt Oostenrijk weer eens in het nieuws is het door de dood van hun nieuwe grote held na prinses Sisi.
Jammer dat ik niet meer alleen met eenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hoop ik dat de FIFA harde maatregelen tegen Oostenrijk gaat treffen (Oostenrijk uit alle internationale competities schoppen voor een paar jaar)
Dat kan je beter in een eventueel volgend topic plaatsen, omdat deze bijna vol is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
In de gaten houden topic
Turkije kreeg een boete van FIFA omdat de Turkse President de kleedkamers bezocht na de verloren wedstrijd tegen Duitsland en dan mag dit wel??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer alleen met eenmag reageren.
Nee met 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
Joh, denk je nou echt dat ze met 2 rouwbanden gaan spelen?
Als je dan weigert wuift de coach je weg denk ik...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:45 schreef Basp1 het volgende:
Als het al waar is van die rouwbanden en je als teamlid echt iets tegen haider&co zou hebben zou je dan mogen weigeren om met die rouwband om te spelen.
Je klinkt als een gefrustreerd persoontje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef rednajt het volgende:
Dit is helemaal geen nieuws, waarom een speciale topic hiervoor openen.....WHO THE FUCK IS HAIDER..
het is niet eens op cnn....]
Rechts bestaat niet, of je bedoeld mensen die met vlaggen zwaaien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee met 1
AHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gasten zijn nogal extreem-rechts...
Oh, wat heeft ie dan bereikt op Europees niveau?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Haider was een groot politicus, een groot verlies voor Europa!
Dat zegt veel over je politieke kennis en het lezen van het nieuws.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, wat heeft ie dan bereikt op Europees niveau?
Had eerder nog niet echt van 'm gehoord.
Anders moet jij eens goed lezen:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:58 schreef woef126 het volgende:
[..]
Dat zegt veel over je politieke kennis en het lezen van het nieuws.
Europa niet in de uitverkoop gedaan aan Afrika en het Midden Oosten, veel criminele immigranten buitengehouden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Anders moet jij eens goed lezen:
wat heeft ie allemaal dan voor goeds gedaan voor Europa, dat het zo'n groot verlies is voor Europa?
Die vraag moet jij, met je politieke kennis, kunnen beantwoorden.
Feyenoord speelde ook met een rouwband om de UEFA Cup-finale in 2002, twee dagen nadat Pim Fortuyn vermoord was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hoop ik dat de FIFA harde maatregelen tegen Oostenrijk gaat treffen (Oostenrijk uit alle internationale competities schoppen voor een paar jaar)
wtf is Pim Fortuyn al dood, ik dacht dat die man nog leefde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook met een rouwband om de UEFA Cup-finale in 2002, twee dagen nadat Pim Fortuyn vermoord was.
Feyenoord is dan ook een pauper clubquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook met een rouwband om de UEFA Cup-finale in 2002, twee dagen nadat Pim Fortuyn vermoord was.
Vertel.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de Spelen in Berlijn in 36 waren, he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei heeft hij vast niet op lage snelheid gereden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:19 schreef WeMan het volgende:
[ afbeelding ]
damn moet je die hoofdleuning van de bestuurder zien.
http://www.orf.at/081011-30456/index.htmlquote:Ersten Einschätzungen von Polizeibeamten zufolge dürfte Haider aber deutlich schneller als die an der Unfallstelle erlaubten 70 km/h gefahren sein.
Is dat zo? Heb ik anders niks van gemerkt toen ik in Oostenrijk was een tijdje geleden. Allemaal superaardige en gastvrije mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:08 schreef rednajt het volgende:
[..]
sodemieter op joh met je rip...
die man heeft alleen maar voor haat gezorgd in oostenrijk en omstreken, we zijn beter af zonder hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |