ik denk het ook.. Hij had een nieuwe partij opgericht: Verbond voor de Toekomst las ik op teletekst.. dit is gewoon een fucking staatsgreep a la Pim Fortuyn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef woef126 het volgende:
''ongeluk'' me reet, hij was gewoon een doorn in het oog van de elite.
In 2000 trad hij af na notabene een grote winst, waarom ? de elite bedreigde het leven van zijn gezin, onlangs zei hij weer terug te willen komen en dan nu dit ? ongeluk me reet.
Hij was zelf elite, dude.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef woef126 het volgende:
In 2000 trad hij af na notabene een grote winst, waarom ? de elite bedreigde het leven van zijn gezin, onlangs zei hij weer terug te willen komen en dan nu dit ? ongeluk me reet.
Ja, een eland van Sarah Palin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:32 schreef WeMan het volgende:
zijn er rendieren/herten in dat gebied.. misschien wou hij Bambie niet aanrijden..
Gefeliciteerd hč.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:37 schreef WeMan het volgende:
ik heb nog niet ontbeten, ik ga even wat beschuit met muisjes eten.
Waarom Verdonk ? dat mens is zo pro immigratie als de hele PVDAquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
Nu Geert en Rita nog
Owja, moet je de reacties op de Elsevier website zien
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Society/Oostenrijkse-politicus-Jrg-Haider-58-verongelukt.htm?forum=189882&showall=true
Geld in IJsland zitten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef woef126 het volgende:
[..]
Maar bedankt, ik wens Bos niet dood, jij wenst mensen wel dood, triest.
Okee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Phaetons zijn gewoon te koop (geweest) in NL. Je ziet ze niet vaak, maar ze zijn er wel.
Er komen per jaar honderden mensen op deze manier om in het verkeer: Te hard gereden, in slaap gesukkeld, drankje teveel op, hartaanval achter het stuur. Waarom zou Haider een uitzondering zijn? Het kan iedereen overkomen, dus ook Haider.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Toch knap, mensen die hier het leuk vinden dat deze man die voor zijn land opkomt overleden (vermoord) is door dezelfde elite waarvan hun beweren ertegen te zijn.
Waordt het toch nog vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Toch knap, mensen die hier het leuk vinden dat deze man die voor zijn land opkomt overleden (vermoord) is door dezelfde elite waarvan hun beweren ertegen te zijn.
Haal die haakjes nu maar weg, want anders loopt de zin niet hč.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ie vermoord is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Van der graaf had weekend verlof in oostenrijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Dan is dat een nuttig besteed verlof.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van der graaf had weekend verlof in oostenrijk.
De linkse elite bestaat niet, links en rechts bestaat niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Haal die haakjes nu maar weg, want anders loopt de zin niet hč.
Jij denkt dat-ie vermoord is door de elite.
Ik denk dat hij elite was. En zeker in Karinthië.
Ze hebben hem in de jaren 90 ook laten leven die zogenaamde (slinkse) elite, waarom nu ineens niet? Waarom moest-ie dood?
En dat verlof was bij uitzondering goedgekeurd door marijnesen, nu weten we het zeker dat het een links complot is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan is dat een nuttig besteed verlof.
TRU en BNW zijn ----- die -----> kant opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef woef126 het volgende:
[..]
De linkse elite bestaat niet, links en rechts bestaat niet.
Waarom hij dood moest ? omdat hij in de weg stond van wat de bankieren en de mensen achter bush willen, Europa verzwakken door massa immigratie.
En jij bent een boeddhist ? echt geef mij een reden waarom je dit soort reacties geef, en probeer je eigen niet voor lul te zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan is dat een nuttig besteed verlof.
Huh? Bush wil Europa verzwakken door mensen van allerlei nationaliteiten te laten immigreren naar Europa, net zoals in de VS gebeurd is en gebeurt???quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef woef126 het volgende:
[..]
De linkse elite bestaat niet, links en rechts bestaat niet.
Waarom hij dood moest ? omdat hij in de weg stond van wat de bankieren en de mensen achter bush willen, Europa verzwakken door massa immigratie.
Bush de marxist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? Bush wil Europa verzwakken door mensen van allerlei nationaliteiten te laten immigreren naar Europa, net zoals in de VS gebeurd is en gebeurt???
Ik niet snappen.
Lijkt mij niet dat hij reed met 120KM/uquote:
Is dat niet bij elke stroming zo, en religie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:03 schreef Stephe het volgende:
Karinthië zal wel een gepaste traditionele begrafenis verzorgen, zoiets als wat Waldheim al eerder kreeg. Extreem recht is nogal van de symboliek en tradities.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die bankiers waren ook links, that's it...
hap hapquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef woef126 het volgende:
[..]
En jij bent een boeddhist ? echt geef mij een reden waarom je dit soort reacties geef, en probeer je eigen niet voor lul te zetten.
Aha, daar zijn de martelaarsverhalen al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef woef126 het volgende:
Die vuile linkse kapitilistische bankiers zijn gewoon schuldig voor alle ellende op deze wereld , ze hebben vast en zeker ook de credit crisis veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die bankiers waren ook links, that's it...
Ja, jij had het over bankieren toch, bankiers maw.quote:
Right'o buddy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vuile linkse kapitilistische bankiers zijn gewoon schuldig voor alle ellende op deze wereld , ze hebben vast en zeker ook de credit crisis veroorzaakt.
Nee hoor, het was geen held van mij, ik zeg gewoon dat hij in de weg stond van de elite, als Marijnissen ineens verongelukt is een week nadat hij keihard heeft gesproken over dat het koningshuis op moet donderen en wel nu zet ik ook vraagtekens bij zijn ''ongeluk''.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Aha, daar zijn de martelaarsverhalen al.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij had het over bankieren toch, bankiers maw.
Die moeten wel links zijn, en de financiële crisis veroorzaakt hebben.
En bankiers zijn natuurlijk Joods dus ja, dank komen we weer op Haider uit.
Die was heel kritisch daarover idd..
Toch?
Ik denk dat niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef woef126 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dan zal het vast wel zo zijn.
Vertelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet.
Haider was toch kritisch tov Joden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |