ik denk het ook.. Hij had een nieuwe partij opgericht: Verbond voor de Toekomst las ik op teletekst.. dit is gewoon een fucking staatsgreep a la Pim Fortuyn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef woef126 het volgende:
''ongeluk'' me reet, hij was gewoon een doorn in het oog van de elite.
In 2000 trad hij af na notabene een grote winst, waarom ? de elite bedreigde het leven van zijn gezin, onlangs zei hij weer terug te willen komen en dan nu dit ? ongeluk me reet.
Hij was zelf elite, dude.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef woef126 het volgende:
''ongeluk'' me reet, hij was gewoon een doorn in het oog van de elite.
In 2000 trad hij af na notabene een grote winst, waarom ? de elite bedreigde het leven van zijn gezin, onlangs zei hij weer terug te willen komen en dan nu dit ? ongeluk me reet.
Ja, een eland van Sarah Palin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:32 schreef WeMan het volgende:
zijn er rendieren/herten in dat gebied.. misschien wou hij Bambie niet aanrijden..
Gefeliciteerd hč.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:37 schreef WeMan het volgende:
ik heb nog niet ontbeten, ik ga even wat beschuit met muisjes eten.
Waarom Verdonk ? dat mens is zo pro immigratie als de hele PVDAquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
Nu Geert en Rita nog
Owja, moet je de reacties op de Elsevier website zien
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Society/Oostenrijkse-politicus-Jrg-Haider-58-verongelukt.htm?forum=189882&showall=true
Geld in IJsland zitten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef woef126 het volgende:
[..]
Maar bedankt, ik wens Bos niet dood, jij wenst mensen wel dood, triest.
Okee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Phaetons zijn gewoon te koop (geweest) in NL. Je ziet ze niet vaak, maar ze zijn er wel.
Er komen per jaar honderden mensen op deze manier om in het verkeer: Te hard gereden, in slaap gesukkeld, drankje teveel op, hartaanval achter het stuur. Waarom zou Haider een uitzondering zijn? Het kan iedereen overkomen, dus ook Haider.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Toch knap, mensen die hier het leuk vinden dat deze man die voor zijn land opkomt overleden (vermoord) is door dezelfde elite waarvan hun beweren ertegen te zijn.
Waordt het toch nog vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Toch knap, mensen die hier het leuk vinden dat deze man die voor zijn land opkomt overleden (vermoord) is door dezelfde elite waarvan hun beweren ertegen te zijn.
Haal die haakjes nu maar weg, want anders loopt de zin niet hč.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ie vermoord is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
Van der graaf had weekend verlof in oostenrijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef woef126 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |