Jesse Owens had anders meer lof voor Hitler en Duitsland dan Amerika.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
Oostenrijk speelt met twee rouwbanden om vanavond.
70 jaar geleden dat Jesse Owens het feestje van Hitler verstoorde op de Olympische spelen van Berlijn 38.
En komt Oostenrijk weer eens in het nieuws is het door de dood van hun nieuwe grote held na prinses Sisi.
Zullen we het bij het onderwerp houden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Haat ? dus niet Bush zijn kont likken is haat ?
zou nog geestiger zijn als het om een Porsche ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zou geestig zijn geweest als het om een porche ging.
verongelukt me reet, eerder vermoord door de elite van Bush.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zullen we het bij het onderwerp houden?
Dat hij verongelukt is heeft niks met Bush te maken.
wirklich ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
Hij had dan ook het geluk dat Erica Terpstra geen Duitse wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef woef126 het volgende:
[..]
Jesse Owens had anders meer lof voor Hitler en Duitsland dan Amerika.
Ja en de oorlog in Irak is zeker ook 100% zuiverquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Man, rot toch op naar een ander subforum: onzin of dat BNW ofzo.![]()
Ze (een aantal mensen in Oostenrijk) zijn erg op zich zelf en willen helemaal geen vreemde invloeden daar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
1 lichtpuntjke bij Haider: hij had niet alleen wat tegen Moslims maar ook tegen Joden en alle andere buitenlandse invloeden. Zit er toch nog iets van gelijkdheidsdenken in hem.
Vertel me hoe is het in jouw wereld....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:17 schreef woef126 het volgende:
[..]
verongelukt me reet, eerder vermoord door de elite van Bush.
ik sprak graag in de tong taal, was bang dat ie het anders niet zou snappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
zou nog geestiger zijn als het om een Porsche ging.
Wie zijn ze ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:23 schreef Deliah het volgende:
Haider was een soort Oostenrijkse Wilders, ze zijn zeker blij dat ze van hem af zijn.
Fout, willen gewoon veilig over straat lopen en zijn tegen imperialisme, wat dus vanuit alle landen en volkeren kan komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ze (een aantal mensen in Oostenrijk) zijn erg op zich zelf en willen helemaal geen vreemde invloeden daar.
Imperialisten dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
De mensen die het niet met zijn ideeën eens zijn natuurlijk ...
Ik zou begrijpen ipv snappen heben gepost.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik sprak graag in de tong taal, was bang dat ie het anders niet zou snappen.
oh ik wist niet dat je vorderingen had gemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou begrijpen ipv snappen heben gepost.
Als dat echt zo is hoop ik dat de FIFA harde maatregelen tegen Oostenrijk gaat treffen (Oostenrijk uit alle internationale competities schoppen voor een paar jaar)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef tong80 het volgende:
70 jaar geleden dat Jesse Owens het feestje van Hitler verstoorde op de Olympische spelen van Berlijn 38.
En komt Oostenrijk weer eens in het nieuws is het door de dood van hun nieuwe grote held na prinses Sisi.
Jammer dat ik niet meer alleen met eenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hoop ik dat de FIFA harde maatregelen tegen Oostenrijk gaat treffen (Oostenrijk uit alle internationale competities schoppen voor een paar jaar)
Dat kan je beter in een eventueel volgend topic plaatsen, omdat deze bijna vol is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
In de gaten houden topic
Turkije kreeg een boete van FIFA omdat de Turkse President de kleedkamers bezocht na de verloren wedstrijd tegen Duitsland en dan mag dit wel??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer alleen met eenmag reageren.
Nee met 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
Joh, denk je nou echt dat ze met 2 rouwbanden gaan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |