"ARGH GO TO HELL"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"NO! IT'S GOING WELL"
"WELL?"
"SELL?"
"SELL! SELL! SELL!"
quote:121 Teletekst vr 10 okt
Opmerkelijk herstel op Wall Street
` Wall Street herstelt zich in het
laatste uur van de handel opmerkelijk
van de koersval eerder op de dag.De Dow
Jonesindex stond lange tijd op vijf tot
zeven procent verlies,maar schoot rond
half tien in de plus.Een duidelijke
reden ontbreekt vooralsnog.
Gisteren ging Wall Street nog fors
onderuit.De Dow Jones ging 7,3 procent
omlaag en sloot voor het eerst in vijf
jaar onder de 9000 punten.Vannacht
volgde het Verre Oosten:de beurs van
Tokio sloot 9,6 procent lager.
Een vat ruwe olie kostte vanmiddag 80
dollar,het laagste niveau in een jaar.
In juli was de prijs nog 147 dollar.
hahah jij ook alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
We're sorry...
... but your query looks similar to automated requests from a computer virus or spyware application. To protect our users, we can't process your request right now.
Ik refresh te vaak (google)![]()
Dit is niet iets wat willekeurige beleggers voor elkaar krijgen. Dit moet zoiets als het PPT zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komt dit omdat we in een tijd leven nu waarin long term weinig zin heeft en het allemaal dayselling is en ze allen hetzelfde moment kiezen om te kopen en verkopen?
MS ging van -40 naar -15
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
In 3 refreshes vlak achter elkaar ging ie paar honderd punten omhoog.... hoe moet ik dit nog serieus nemen....
Me to!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
We're sorry...
... but your query looks similar to automated requests from a computer virus or spyware application. To protect our users, we can't process your request right now.
Ik refresh te vaak (google)![]()
Dat hóeft niet meer te kosten dan een stijging van bijvoorbeeld 300 punten, denk ik. Ligt er maar net aan wat voor koersen tot stand komen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:49 schreef superworm het volgende:
Hoeveel zou dat in dollars kosten? Een rally van 750 punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |