Nou ja, ik heb dan ook echt nieuws.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Static kickte vandaag een topic van 6 5 jaar en 347 dagen jaar geleden...
Hij niet.quote:
Ik dnek van niet. Ik heb het topic niet gezien. Maar er is nu een blizcon weer aan de gang. Starcraft 2 en Diablo 3. En ergens in een zielig hoekje de nieuwe WoW uitbreidingquote:
Topic staat ook in FOK!, vandaar!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dnek van niet. Ik heb het topic niet gezien. Maar er is nu een blizcon weer aan de gang. Starcraft 2 en Diablo 3. En ergens in een zielig hoekje de nieuwe WoW uitbreiding
Ja zeker weten. Meteen leuke dingen doen, ik heb weer zin om naar het werk te gaan! Dat is een tijd geledenquote:
Pure BS. het is een spel dat onderhoud vergt, veel servers etc. Dus daar betaal je voor. Echt des tokkies om alles maar gratis te willen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
?
Betalen voor spelletjes, das pas nep.
Idem dito over het topic van static.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Topic staat ook in FOK!, vandaar!
Ik heb geen flauw idee wat je het over hebt...
Doei Fles en tot ziens maar weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen naar de makelaart. Gegroet allen
Er zijn genoeg games die servers nodig hebben en gratis zijn. En je bent Nederlander of niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pure BS. het is een spel dat onderhoud vergt, veel servers etc. Dus daar betaal je voor. Echt des tokkies om alles maar gratis te willen.
Das al even geleden...quote:» Er is al 2425 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef Snakey het volgende:
Cahir, vloeken in de kerk, 10 weesgegroetjes. Daar doe je 10 minuten over dus 10 minuten ban.
quote:
Ja gaat wel hoor, koorts is bijna weg, nog net 39,2 graden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wens de slapers een fijne nacht, ik ga zelf nog niet slapenHoe is het met je gezondheid?
Hij ging een rondje scheuren in de 'reasonably prices car'.quote:
Posten dus...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een open topic uit 1999 gevonden.
Muziek Terwijl U Vrijtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:05 schreef OA het volgende:
[..]
Hij ging een rondje scheuren in de 'reasonably prices car'.![]()
[..]
Posten dus...
Jammer dat er n 2006 nog in is gepost. Een immense kutkick is dan niet mogelijk...quote:
Derde tijd ooit, terwijl het circuit nat was. Best aardig dus...quote:
Maar toch, het is het langstlopende topic op FOK! die uit 1999...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer dat er n 2006 nog in is gepost. Een immense kutkick is dan niet mogelijk...![]()
Had je deze kick al gezien?
Niet slecht neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Derde tijd ooit, terwijl het circuit nat was. Best aardig dus...
Slaap lekker DaMartquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, goed maar moe. Dus nu naar bed.
Welterusten.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurt gauw op.
Geef mij maar een koffielikeur oid.
What the fuck, die beginnen vroegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef cablegunmaster het volgende:
laptop binnen kwam die hijgende postbode nog om 10 over 12 op de stoep
Ik lig ook in mijn nestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij ging trouwens naar je nest toe. Hup hup
of ik kom laat thuis :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
What the fuck, die beginnen vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |