JFK - will we ever know? zodat we hier ontopic kunnen blijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die conclusie van de HSCA is vooral ingegeven door zogenaamd akoestisch bewijs waaruit zou blijken dat er 4 schoten zouden zijn gelost en er dus een second gunman zou moeten zijn geweest. Echter, dat akoestische bewijs is ongeveer een minuut later opgenomen dan de aanslag en kunnen dus onmogelijk de fatale schoten zijn geweest. Linkje
Verder was het niet onmogelijk wat LHO heeft gedaan. Hij kon goed schieten zo blijkt uit logboeken van het leger en ook het herladen en richten van het geweer is te doen binnen het tijdsbestek waarin LHO dat deed.
Ja, de hele geschiedenis, toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet geheel ongeldig, beter verklaren met feiten.
Terwijl jij kunt bogen op uitgebreide kennis van het oud-Grieks, het oud-Chinees, het Soemerisch, het Occitaans en, zie boven, het Nederlands.quote:Leken zijn mensen die vasthouden aan de aangepraate onjuistheden in de geschiedenislesboeken van HAVO/VWO...
Dat kun je beter zeggen van de andere schutters, die geen enkel spoor hebben nagelaten.quote:en LHO vanuit zijn raam het onmogelijke presteert,
ik ben benieuwd naar je bewijzen.. aangezien deze thread gaat over 'bewezen' conspiracies...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
LHO als enige dader aanwijzen is imho nogal naïef en een ontkenning van de feiten. Het rapport van de Warren-commissie en het originele FBI-onderzoek zijn door de United States House Select Committee (opgericht door Pres. Ford) al afgeserveerd. Deze commissie noemt de aanslag op JFK al een conspiracy, waarbij LHO weliswaar betrokken is, maar zeker niet de enige dader is.
Dat deze commissie vervolgens met een halfzacht verhaal komt dat de andere schutter tijdens de aanslag gemist heeft en LHO vanuit zijn raam het onmogelijke presteert, dat de commissie zonder verder onderzoek niet gelooft dat de regering van de CCCP, Cuba of de VS er iets mee te maken heeft en dat het ook niet de maffia geweest is.. tja.. da's merkwaardig..
http://mcadams.posc.mu.edu/skip.txtquote:Conclusions
For the reasons discussed above and in its format report, the
committee on Ballistic Acoustics unanimously concluded that the
acoustic impulses atrributed to gunshots were recorded about 1
minute after the President had been shot and the motorcade had
been instructed to go to the hospital, and that reliable acoustic
data do not support a conclusion that there was a second gunman.
(p. 133).
Punt was een beetje dat Ad Bos, de klokkenluider van de bouwfraude, het pas op de kaart zette toen hij bij zijn bedrijf (Koop Tjuchem) was ontslagen wegens een arbeidsconflict, dan krijg je stront over je heen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk is bouwfraude een complot. De man die het aan het licht heeft gebracht wordt gewoon stelselmatig de grond in gestampt en leeft in een kartonnendoos (bewijze van). Alles is hem afgepakt. Zo gaat dat hè als je staatcriminelen probeert aan te wijzen.
'N dubbeltje, welnee.. Het was maar pepernotengeld toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Punt was een beetje dat Ad Bos, de klokkenluider van de bouwfraude, het pas op de kaart zette toen hij bij zijn bedrijf (Koop Tjuchem) was ontslagen wegens een arbeidsconflict, dan krijg je stront over je heen.
Opzich, zoals ik het ervaren heb, was de bouwfraude vanuit het oogpunt van ambtenaren misschien wel fraude maar voor de bouwbedrijven in kwestie eerder een lijfsbehoud/ marktbehoud.
Gemeentes willen, logisch, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Daardoor zijn sommige aanbestedingen zo laag dat het betreffende bedrijf er praktisch geen winst op maakt en dat andere bedrijven er niet onder kunnen/ durven te gaan. Dus zijn er onderling, bouwbedrijven, afspraken gemaakt om zo het werk onderling te verdelen en dus elkaar redelijk in stand houden.. Vond het altijd een beetje hetzelfde als bij CD's -> Een adviesprijs waar bijna iedere winkel zich aan houd
Maargoed, dit bovenstaande is zoals ik het ervaren heb..
Taaltechnisch hetzelfde?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
'N dubbeltje, welnee.. Het was maar pepernotengeld toch?
Fundamenteel is alles overigens nog steeds zoals vroeger.
http://www.mt.nl/artikel/(...)n_de_pepernoten.html
Goh, ik zeg ook niet dat de bedrijven onschuldig zijn. Aangezien dat ook niet kan in verband met de schaduwboekhouding. Ik zeg dat het een logisch gevolg is.quote:Er zijn boetes gegeven zowel door de NMA als door de rechtbank. Lijkt me niet dat ze dat doen als deze mensen/bedrijven onschuldig zijn.
Naar de ambtenarenkant heb ik nooit gekeken. Interesseerde mij totaal helemaal niets. Dat die bende rot is en rot blijft staat als een paal boven water.quote:De enige die er zonder kleerscheuren afkwamen waren de ambtenaren. N complot kwam uit maar de gevolgen waren minimaal, zo heb ik het ervaren.
i.d.d. maar beidden onjuiste conclusie's.quote:
Als bouwers vanuit de zwarte kas van de schipholtunnel prive aankopen doen is dat het logische gevolg van ? Jij ziet dit als lijfsbehoud, " zelfverdediging " ? Ik zie het gewoon als diefstal.quote:Goh, ik zeg ook niet dat de bedrijven onschuldig zijn. Aangezien dat ook niet kan in verband met de schaduwboekhouding. Ik zeg dat het een logisch gevolg is.
[..]
De ambtenaren zijn rot, en dat de bedrijven dan ook rot worden is het logische gevolg? kip en ei redenering ?quote:Naar de ambtenarenkant heb ik nooit gekeken. Interesseerde mij totaal helemaal niets. Dat die bende rot is en rot blijft staat als een paal boven water.
Ik keek naar de kant van de bouwbedrijven, eigenlijk maar één a twee omdat ik daar wel iets mee te maken heb.
Nope.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
i.d.d. maar beidden onjuiste conclusie's.
Je leest de helftquote:[..]
Als bouwers vanuit de zwarte kas van de schipholtunnel prive aankopen doen is dat het logische gevolg van ? Jij ziet dit als lijfsbehoud, " zelfverdediging " ? Ik zie het gewoon als diefstal.
Systeem gaat niet op de schop, het zou namelijk geen reet uitmaken hoe en welk systeem je uitvoert. De hebberigheid van de mens zorgt toch wel voor corruptie.quote:[..]
De ambtenaren zijn rot, en dat de bedrijven dan ook rot worden is het logische gevolg? kip en ei redenering ?
Het logische gevolg zou moeten zijn dat het hele systeem op de schop ging, maar nogmaals: fundamenteel is er niets veranderd.
Het is de Titanic niet of tenminste ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:57 schreef Re het volgende:
De vondst van de Titanic als bijproduct van de zoektocht naar 2 amerikaanse nucleaire gezonken onderzeeers
dus moet het monetaire systeem klappen. Precies wat nu door overheden krampachtig in leven wordt gehouden door miljarden te bieden...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je leest de helft
Maargoed, zo is het ook apart dat enkele maanden na de bouwfraude aan het licht kwam dat de overheid heeft gerommeld met de isolatie van huizen in de buurt van Schiphol, voor financieel gewin.
[..]
Systeem gaat niet op de schop, het zou namelijk geen reet uitmaken hoe en welk systeem je uitvoert. De hebberigheid van de mens zorgt toch wel voor corruptie.
de vermeend titanic hoax is wel de meest ongeloofwaardige complottheorie ever... Maar goed, het vinden van het wrak van een fucking grote boot als bijvangst danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is de Titanic niet of tenminste ...![]()
En dan? Dan komt er een ander systeem wat zo'n beetje het zelfde werkt (een betalingsmiddel).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus moet het monetaire systeem klappen. Precies wat nu door overheden krampachtig in leven wordt gehouden door miljarden te bieden...
Ik las alles, maar jij beantwoord niks.quote:
Maar nu gelooft hij dus wel dat ze hard geld nodig hebben.quote:13 november 2001
Eelco Brinkman gelooft niets van de claims dat er de afgelopen jaren voor miljarden guldens is gefraudeerd in de bouwbranche.
http://www.zibb.nl/101248(...)laims-bouwfraude.htm
Dat staat perfect in een van de eerdere postings.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik las alles, maar jij beantwoord niks.
Nogmaals : Wat is dan de logische oorzaak van de bouwfraude volgens jou ?
quote:Oh, de hebberigheid van de mens lees ik nu.. einde discussie.
Blijvend actueel trouwens:
Brinkman wil laag btw-tarief voor bouwsector
[..]
Maar nu gelooft hij dus wel dat ze hard geld nodig hebben.
Jaha, want de bouwbedrijven zou bijna ten onder gaan aan die lage aanbestedingen, het was n grof schandaal, er moest geld bij, de bouwvakkers leefden onder de armoedegrens en die moesten nu toch echt 's wat meer gaan verdienen, . etc.. ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat staat perfect in een van de eerdere postings.
Bouwfraude was een actie van verschillende bouwbedrijven om werk te verdelen.
Door middel van de afspraken kwamen er geen (onrealistische?) lage aanbestedingen meer op de projecten van de overheid.
[..]
Dat mag jouw mening zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jaha, want de bouwbedrijven zou bijna ten onder gaan aan die lage aanbestedingen, het was n grof schandaal, er moest geld bij, de bouwvakkers leefden onder de armoedegrens en die moesten nu toch echt 's wat meer gaan verdienen, . etc.. ?
Dmv die afspraken kwamen er gelukkig (onrealistische !) hoge aanbestedingen op de projecten van de overheid. Het doorsluizen van gemeenschapsgeld uit die onrealistich hoge budgetten naar prive zakken was eigenlijk maar bijzaak ?
Bouwfraude was een actie van verschillende bouwbedrijven om de opdrachtgever (waarvan 'n aantal ook in de "winst" deelde) 'n poot uit te draaien.
Maar dat is mijn mening.
Inbreken bij haarp wat schufjes open zetten, wat knoppen indrukken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan? Dan komt er een ander systeem wat zo'n beetje het zelfde werkt (een betalingsmiddel).
En dan krijg je weer hetzelfde geleuter.
Of we moeten gewoon alles zo hard verneuken dat we technologisch naar de jaren 0 gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |