Thnx. Maar opeens schiet mijn betfair aan. Ik heb beeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Voor TheGeneral: Gulbis houd met moeite met wat knap serveerwerk zijn service voor 3-0.
Betfair of channelsurfing.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een stream?
De stijgende lijn stijgt door.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Zien er leuk uit die ballenmeisjes. Lijken wel modellen joh.
Ben ook bang ja. Gulbis staat alweer 0-40 achter...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef wimderon het volgende:
Gulbis heeft z'n kans gemist, nu zal Nadal wel 6-2 of 6-3 winnen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
De stijgende lijn stijgt door.
Kunnen ze hem geen pillen geven die zijn pijn juist verergeren. Voor mij staat er vier euro bij Betfair op het spel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Gulbis moest het doen in die derde game, nu werken die pijnstillers (of wat het ook zijn) bij Nadal, einde oefening.
Hij voorspelde 6-2 of 6-3, die kansen zijn toch wel heel groot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:26 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
In ieder geval niet zo'n cookiecutter einde als wimberdon voorspelde.
Zo was Djokovic eerst ook. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een underachiever is die Gulbis, zeg.
En Federer niet te vergeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo was Djokovic eerst ook. Komt wel goed.
Niet alleen dat, maar dat Gulbis zijn kans in de derde game had. Maar ook in de vorige game wist hij nog wel dichtbij te komen. Het gaat niet snel of moeiteloos naar die 6-2 of 6-3quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij voorspelde 6-2 of 6-3, die kansen zijn toch wel heel groot.
Het gaat bij Nadal nooit snelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar dat Gulbis zijn kans in de derde game had. Maar ook in de vorige game wist hij nog wel dichtbij te komen. Het gaat niet snel of moeiteloos naar die 6-2 of 6-3
Maar hij heeft nooit echt een wedstrijd verloren na een choke toch? Ik kan me alleen Wimbledon 2007 herinneren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou op zich niet zo verrassend zijn. Gebeurd hem zo vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |