Die kerel heeft er de ballen verstand van. Geen idee wat de odds worden maar zelfs ik als Delpo fan denkt aan een overwinning van Nalbandian..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die commentator van Betfair vond Del Potro wel een goede bet. Ik denk dat Nalbandian wel wint, als hij z'n niveau haalt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haa is de stroom nou uitgevallen![]()
De stroom is uitgevallen daar zo, iig bij de partij Wawrinka-Kohlschreiber.quote:
er is weer licht.quote:De stroom is uitgevallen daar zo, iig bij de partij Wawrinka-Kohlschreiber.
Helemaal donker op de baan, dus voorlopig geen tennis. Dit is echt bizar
Waarom wachten ze dan zo lang voordat ze met Federer beginnen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Toch knap van Lopez ook omdat 'ie 20 uur geleden nog op de baan stond.
Federer lijkt me op z'n vroegst rond 21.00-21.10.
Kohlschreiber-Wawrinka gaan een derde set in.
Wissel tussen middag- en avondsessie, dus publiek moet ook wisselen lijkt me. Daar gaat wel even overheen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom wachten ze dan zo lang voordat ze met Federer beginnen?
Oké, ik snap 'm.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wissel tussen middag- en avondsessie, dus publiek moet ook wisselen lijkt me. Daar gaat wel even overheen.
van Nistelrooy is een kenner.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Van Nistelrooy kijkt niet eens naar het NL Elftal. Hij zit nu al op de tribune bij Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |