Het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik zie net pas dat ik beschermd werd
Ik kan het wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
@ ladidadida, perfect op tijd, applaus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zombie. Dus mafia als je mij vermoord neem ik één van jullie mee!!
Zie ik godverdomme ineens dat ik een t vergeten benquote:
denk dat dat over het spel(denk van voetbal) op studio sportquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Het spel op tv, zou op MEN kunnen slaan?
Vertel, ik sta open voor alles.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), valt mij dan als enige SG's ava en sig op?
Daar revereerde ik naar maar jij met je beroep als klerenhanger en in combi met touw valt ook wel opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), is mij dan de enige die SG's ava en sig opvalt?
Het gaat ook naar jou postgeschiedenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vertel, ik sta open voor alles.
Succes ermee!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Nou, PP ten eerste hadden we niet roos, maar bloemetje, dat is wat vergezocht, maar de tweede die over meneer de groot (Boudewijn dus, Bouman) is zo vergezocht dat het gewoon zielig is, ten derde kom je van chocoladebiscuitjes naar hmm lekker naar timmmmm, dat is geen erg sterke bewijslast, verder ben ik nog naar hints aan het zoeken, ik hou je op de hoogte
![]()
de_boswachter:quote:[i]Op deze avond bevond Harajuku zich in haar woonkamer, waar ze rustig naar Studio Sport zat te kijken. Ze was tevreden over het verloop van de dag, ze had toch maar mooi een maffialid helpen ombrengen! Ze pakte nog een chocoladebiscuitje en genoot van het spel op tv. Ze hoorde niet dat twee personen haar woning binnentraden. Eentje beheerst en zeker, de ander wat schichtiger en met meer bombarie. Harajuku schrok op, en de mannen bonden vliegensvlug een dik touw om Harajuku’s nek. Harajuku spartelde nog wat, maar na pakweg 19 seconde liet Harajuku (dorpsbewoner) het leven.
De twee figuren wilden net weggaan, toen ze boven nog wat gestommel hoorden. Bang als ze waren om betrapt te worden, renden ze naar boven, waar ze Thieske (velddoctor) aantroffen. Hij wilde vanavond bij Harajuku zijn om haar te beschermen, maar tegen 2 maffialeden kon hij niet op. Even later lag ook Thieske dood op de grond.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu een link naar naar -SG- "studio sport"
ik moet leren lezen want "lynda"en "de mannen" gaan niet samen
en dat de_boswachter geregistreerd is op: woensdag 15 augustus 2007 @ 16:36 dus een 8 uit de vorige nachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
7885 (gemiddeld 19 per dag) <- 19 seconden
ondertitel: Ongenuanceerde Lulhannes <- met meer bombarie
bonden vliegensvlug een dik touw <- Van een boswachter mag je verwachten dat hij met touw om kan gaan..
Dat vind ik al beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
bonden vliegensvlug een dik touw <- Van een boswachter mag je verwachten dat hij met touw om kan gaan..
wtf een 8 uit de vorige nacht?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat de_boswachter geregistreerd is op: woensdag 15 augustus 2007 @ 16:36 dus een 8 uit de vorige nacht
ik stem ## de_boswachter
"maar de persoon richtte een spijkerpistool en knalde Robier dood door 8 keer te schieten."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:01 schreef lynda het volgende:
[..]
wtf een 8 uit de vorige nacht?
* lynda doet niet snappen
Euh augustus?![]()
Vind die eerste hint van je wel OK, maar bombarie en touwquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
doe dan alvast op onze wosbachter stemmen?
Ik vond die bombarie en touw een stuk sterker dan 19..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vind die eerste hint van je wel OK, maar bombarie en touw![]()
Hoeveel moet hij trouwens posten om van die 19 af te komen?? Hij is mod dus hij zal wel veel posten. Wellicht gaat dat zo naar de 20 of iets? In dat geval is 19 natuurlijk geen argument.
Mocht iedereen op m zitten met andere/meer argumenten dan ga ik mee.
Ja, daar zat ik ook naar te kijken.. echter ik kan hem niet associeren met andere mogelijke hints.quote:Als ik bij Trevland kijk bijvoorbeeld, dan zie ik in zijn ultiem korte posthistorie : " wat te doen als de BOM valt" ->
Bombarie???
OK, die 19 per dag en 19 seconden vergelijking kan ik nog inkomen, maar de rest van je argumenten ->quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
Dat we niet op 1 lijn liggen is een understatementquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vond die bombarie en touw een stuk sterker dan 19..![]()
Dus niet echt wat compleets dat meer onderbouwt kan wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook naar te kijken.. echter ik kan hem niet associeren met andere mogelijke hints.
Dat jij amper je veters kan strikken heeft er niks mee te maken.. het gaat om je username schatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, die 19 per dag en 19 seconden vergelijking kan ik nog inkomen, maar de rest van je argumenten ->![]()
Ik kan amper mijn veters strikken, hoe kan ik dan ooit met een touw vliegensvlug binden
Maar goed. Verdenken is niet verboden. Kan je alleen zeggen dat je de verkeerde aan het zwart maken bent.
Ik ga pitten. Denk morgenvroeg over de hints na.
Trusten.
Weléé, hoe kóm je erbij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat we niet op 1 lijn liggen is een understatement
Mwoah. 2x enemy in je profiel is nooit handig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet echt wat compleets dat meer onderbouwt kan worden
ik ga pitten
Mzzl
Ahja? En waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu een link naar naar -SG- "studio sport"
ik moet leren lezen want "lynda"en "de mannen" gaan niet samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |