Owja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Niks an de hand man. Dat heeft bijna elke kerel.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
da's je piemel.
Mijn collega ookquote:
Ik lachte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
da's je piemel.
Ja, het zit in de huid ik kan het bewegen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:41 schreef Repeat het volgende:
Maar zit het in de huid, dus kan je het bewegen of zit het echt vast aan de bal?
Dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
[..]
Ja, het zit in de huid ik kan het bewegen..
Ingegroeid haartje, gaat wel weer weg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
[..]
Ja, het zit in de huid ik kan het bewegen..
Beste idee tot nu toe. Een litteken op je zak maakt toch niet uit en weg is je tumor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef JackHerrer het volgende:
Gewoon een scherpe naald verhitten en er doorheen prikken, werkt altijd.
Inderdaad, en als vrouwen er vragen over stellen dan bedenk je een stoer verhaal over een achtervolging van een egel in een scheermesjesfabriek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Beste idee tot nu toe. Een litteken op je zak maakt toch niet uit en weg is je tumor.
De pleuris dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik ben me echt de pleuris geschrokken,
als ie maar niet naar mijn dochter gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef LasTeR het volgende:
Ingegroeid haartje waarschijnlijk. Gaat vanzelf over. Maar als je er echt mee zit ga je lekker naar de dochter.
Oh wauw, lees het nu pas. Vind het wel grappig staan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:02 schreef just me het volgende:
[..]
als ie maar niet naar mijn dochter gaat
Volgens mij is hij overleden.quote:
Misschien is het wel gewoon een erwt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik ben me echt de pleuris geschrokken, links aan de onderkant van mijn balzak heb ik een bobbeltje van een halve bij een halve centimeter zitten, dus ongeveer een erwt.
Mijn ma schreeuwde zelfs naar boven of het wel goed ging omdat ik zo hard moest lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |