quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef Mizh het volgende:
haha !
Waar is de band naam "Sonic Youth" van afgeleid
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef Berkery het volgende:
Fred 'Sonic' Smith?
Dat lijkt me heel vreemd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Mark het volgende:
Overigens is 990 CMXC in het Romeins
rekenhulpje
Ow kijk eens aan. Waarom is XM dan niet van toepassing? Ik heb er nooit les in gehad dus vandaar dat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Mark het volgende:
Overigens is 990 CMXC in het Romeins
rekenhulpje
Net als Herman van Idols, maar dat is helaas ook realiteitquote:
wikipedia geeft Mark gelijk:quote:
Maar als we de anarchistische romein willen uithangen , mag het dus allemaal nog wel.quote:Meestal schrijft men niet een 'te kleine' eenheid direct voor een grote. Bijvoorbeeld voor 1999 zou men MIM (1000 + (1000-1)) kunnen schrijven, maar er geldt een beperking voor subtractieve combinaties. Alleen de volgende combinaties zijn toegestaan: IV, IX, XL, XC, CD en CM en daarom is MCMXCIX (1000 + (1000-100) + (100-10) + (10-1)) de gebruikelijke weergave van het getal 1999. Deze restrictie is in de Middeleeuwen ontstaan, de Romeinen hadden deze restrictie niet. Zo werd 8 bijvoorbeeld wel geschreven als IIX.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_numeral#XCIX_vs._ICquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef emokid het volgende:
Barbaren! XM is goed.
Ik kan er vast ook wel een echte bron voor vinden, maar dit is net zo makkelijk. Wikipedia wordt tenslotte door nog veel meer teveel mensen zonder lezen van tafel geveegd puur vanwege de bron. Prima voor een wetenschappelijk onderzoek, maar voor zoiets als dit? Mierengeneuk van de bovenste plank.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
Sowieso wordt door teveel mensen teveel waarde aan wikipedia gehecht.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Mizh het volgende:
" our band could be our life"
je zit op zich wel op het goede pad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:24 schreef emokid het volgende:
Youth Group, Youth Brigade, Big Youth.. lijken mij irrelevante bands. Op de twee laatste na..
van micheal azzarad, boek over, The replacements, husker du, mission of burma, big black, minor threat, fugazi, sonic youth, the minutemen, black flagquote:
We doen volgens mij niet aan halve puntenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Mizh het volgende:
Berkery +0,5
Emokid +0,5
Youth komt van de reggae af, in die stroming is het een veel gebruikte term en veel reggae bands gebruikten youth in hun naam. (big youth oa.)
of mag je geen halve punten geven?
Maak daar internet van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso wordt door teveel mensen teveel waarde aan wikipedia gehecht.
sorry Berkeryquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
Nee, wie jij het dichtst bij het antwoord vind zitten of als dat gelijk is degene die het laatste stukje inkopte.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:32 schreef placebeau het volgende:
oh god, de wit is geen kleur discussie.
francis black
david gray
nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |