... dan is het ook zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef julian6 het volgende:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn...
Precies. Een dergelijke veiling hebben wij op de basisschool ook wel eens gehouden, voor een goed doel. Alle leerlingen uit de klas hadden een kunstwerk gemaakt. De ouders en belangstellenden mochten dit kopen. Het bieden begon bij een euro. Elke keer dat je iemand overbood, moest je het verschil betalen. A biedt bijvoorbeeld 20 euro, B 22. Iemand ging met de pet langs en B moest 2 euro betalen. C biedt 23 en moet een euro betalen. Dit ging zo door tot de bieders vonden dat ze wel genoeg geld kwijtgeraakt warenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich kan het wel werken. Het bod wordt iedere keer met een cent verhoogd. Dat brengt die site 1.50 op iedere keer. Die Xbox staat nu op 3.35, dat is dus 335 x 1.50 = meer dan 500 euro, meer dan de prijs van de xbox. De site haalt de winst er dus wel uit en de uiteindelijke winaar is zeer tevreden
Niet, zodra er een bod word gedaan gaat de biedtimer weer omhoog met de biedtijd die erbij staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:15 schreef outcast_within het volgende:
oh wacht ik zie het al de timers resetten elke keer als je refreshed
Laat maar, dit werkt niet, er zijn zeker 5 mensen op aan het bieden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:52 schreef Wunny het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik die Xbox kan winnen.
Maarja wat een nerds, gaan ze bieden op 30 seconden..
Dat zou puur bedrog zijn en volgens mij niet eens toegestaan. Terwijl als dit gewoon eerlijk en netjes verloopt, het een briljant bedacht veilingsysteem is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef mvdejong het volgende:
En je kunt er zeker van zijn dat tenminste enkele van de "bieders" van Budson zelf zijn, vermoedelijk zelfs het bied-systeem zelf, om te zorgen dat zowel eind-bod als totale aantal boden (== SMSjes @ EUR 1.50) voldoen aan de minimum-eisen die ze eraan stellen.
Je kunt ook vrij snel een redelijk vermoeden krijgen welke "bieders" dat zijn.
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef mvdejong het volgende:
En je kunt er zeker van zijn dat tenminste enkele van de "bieders" van Budson zelf zijn, vermoedelijk zelfs het bied-systeem zelf, om te zorgen dat zowel eind-bod als totale aantal boden (== SMSjes @ EUR 1.50) voldoen aan de minimum-eisen die ze eraan stellen.
Je kunt ook vrij snel een redelijk vermoeden krijgen welke "bieders" dat zijn.
Het punt is dat die dan wel op het goede moment moeten bieden. Als het systeem zelf ook een bod uitbrengt als er niet geboden wordt gaat zo'n veiling véél langer door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:04 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenen dan, dan zijn er 300 smsjes verstuurt staan er 400 boden en moeten ze dat ding voor 4 euro nog steeds weggeven. werkt toch niet man...
Je hebt in een handomdraai 200 mensen gevonden die wel meedoen met zon bieding, laten die allemaal 2 a 3 smsjes sturen. dan zit je zo dik over het bedrag van je xbox. die lui hebben echt geen vage scams nodig om winst te makener zijn zat mensen die 'wel ff een poging wagen'
Niet zolang het systeem, of de eigen bieders, blijven bieden totdat in ieder geval de gewenste winst bereikt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:04 schreef Ra-z het volgende:
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenen dan, dan zijn er 300 smsjes verstuurt staan er 400 boden en moeten ze dat ding voor 4 euro nog steeds weggeven. werkt toch niet man...
Goeie zin ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
De sessie werd afgesloten
Dit is omdat je inactief zijn geweest gedurende 20 minuten.
howly shit!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef roburt het volgende:
de NIKON D90 is nog niet verkocht en ze hebben er al 5000 euro winst opgemaakt![]()
![]()
huidige bod 36 euro
Sure.. pm maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Okee, ik heb kennis van AJAX en PHP.
Wie helpt mee om budson 2 op te zetten?
als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:05 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar zou je de dingen ook echt thuiskrijgen? Of win je eigenlijk gewoon nooit?
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef roburt het volgende:
[..]
als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.
maar er zal gerust een post opkrikker tussen zitten bij rustige tijden. Die na genoeg winst iemand anders laat winnen. of als ze heel erg vals zijn zelf winnen. wat ze natuurlijk niet altijd moeten doen andere krijgen ze nooit positieve reclame als iemand een Wii wint voor 5 euro.
anderzijds is die samsung tv voor meer dan 10 mille weggegaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
zie PM.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Okee, ik heb kennis van AJAX en PHP.
Wie helpt mee om budson 2 op te zetten?
Ze hebben ook weer genoeg producten waar ze een paar honderd/duizend euro winst op maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
Wat betekent dat hun ¤750 hebben gekregen aan SMS kosten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Allan24 het volgende:
En nu net een Wii voor vijf euro drii
Niet helemaal waar. Zij krijgen geen 1.50 per sms, denk dat dat eerder rond de euro ligt. Die smsjongens maken namelijk ook nog dikke winst.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef roburt het volgende:
kan aan mij liggen maar met wat simpele aanpassingen en de juiste producten kan je veel geld verdienen:
verder kosten dan inkoop prijs niet meegerekend.
winst van 22 oktober.
[ afbeelding ]
waarom zou dit zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
De sessie werd afgesloten
Dit is omdat je inactief zijn geweest gedurende 20 minuten.
Maar dan nog lijkt het een zeer leuke bron van inkomsten te zijn voor de eigenaars van die website.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef erikkll het volgende:
en natuurlijk moeten ze nog belasting afdragen. En BTW.
Totdat je wint, en ze er achter komen dat je jezelf 25x geregistreerd hebt, en dat ze je verwijzen naar een clausule waarin staat dat je slechts 1 maal mag registreren, en je vervolgens niets wint.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:17 schreef roburt het volgende:
je krijgt één bied credit bij registreren.
had dus 25 accounts gemaakt(en 25 tijdelijke email adressen).
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef johan19 het volgende:
Dit deugt niet kan gelukkig zeggen dat ik niet krap zit in deze tijden maar 1000,- euro op 1 dag en dan nog geen een bieding gewonnen te hebben klopt niet.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef johan19 het volgende:[kneus verhaal]
Daar hoefde ik geen sms-jes voor te versturen om dat te weten....quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef Solo_ het volgende:
Uiteindelijk NIET gewonnen, mijn bod was NIET GELDIG?!
Nou jongens, niet spelen daar dus.. het lijkt me wel duidelijk dat dit gewoon pure oplichting is!
ze doen het ook met credits die je betaald.via bank, cc etc.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef SolidArt het volgende:
Ik heb er een tijdje over gedacht iets gelijksoortig iets op te zetten.
Echter is er een probleem; namelijk de SMS service.
Het levert ongeveer 1 euro per sms van 1.50 op, ligt een beetje aan het aantal smsjes wat je verkoopt.
Maar het eigenlijke probleem ligt in de betalingsregeling van de SMS service provider. Die betalen pas na 14 weken, wat twee en een halve maand is.
Tot die tijd zou je je winnaars zelf moeten betalen, en dat kan behoorlijk in de kosten lopen.
Maar ik ben er nog steeds mee bezig
waar heb jij leren schrijvenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef veldmuis het volgende:
je kund ze ook belen op hun sms numer !!!! als je ook boos bend bel ook samen staan we sterk !!
dag gemiddelde is belangrijkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:54 schreef Kadooosh het volgende:
Uhhh:
Xbox 360 + Gears Of War 2
(XBOX2080)
Winnaar: Smack
De veiling is beëindigd: 6-12-2008 16.21
Winnend bod: ¤0.56
Hebben ze dus maar ¤84,56 aan verdient
je zag dus niet dat ik je in het ootje nam.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik paste me aan aan het topic. Daggemiddelde is trouwens één woord.
Groetjes,
veldmuis
Ik heb geen ootje gezien hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef fespo het volgende:
[..]
je zag dus niet dat ik je in het ootje nam.
Volgens mij dezelfde als Carspottenquote:Op maandag 8 december 2008 21:32 schreef hmmmz het volgende:
Ze veilen zelfs een Porsche Boxster
(http://www.bidster.com/auction_object_active_view?bidauction_id=4034)
bod staat nu op 2.60
je zou toch bijna aan die oplichterij gaan meedoen
en dus riekt het behoorlijk naar oplichterij.quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde als Carspotten![]()
Volgens mij niet echt oplichterij... alleen in hoeverre het een loterij is of een veiling lijkt me nogal schimmig
quote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
het klopt echt!!! ik heb zelf al 3 veilingen gewonnen.
Een Xbox 360 elite, Ipod nano, Ipod touch 16gb.
Alles werd netjes geleverd.
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
idd ook maar 1 post hahahahquote:Op maandag 15 december 2008 23:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt je geregistreerd om dit te posten? Heel kansloos, laat me raden jij hebt iets te maken met die website?
o m y g o dquote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
quote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
?quote:Op maandag 29 december 2008 16:03 schreef meagen het volgende:
100 euro voor drie producten.. volgens mij red je dat nooit.. zie verzendkosten én smskosten
dit sloeg op bericht van fokerfacednl, waarvan ik in twijfel trek of zn verhaaltje klopt.. tevens heeft pokerfacednl net weer n veiling gewonnen, zo viel mij op.quote:
quote:Geldt er een garantie op de producten?
Ja, de producten worden met garantie geleverd. De wederverkoper is echter verantwoordelijk voor de garantie. Budson helpt bij garantiekwesties, indien dit nodig is.
het is een grote scam en jij maakt je druk over garantiequote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef nils7 het volgende:
Met die cent biedingen maken ze niet zo heel veel winst.. ze pakken het op het laagste unieke bod!
Alleen die garantie is vaag:
[..]
Het hoeft niet perse een scam te zijn, vaak is het dat wel. Maar zelfs als ze het gewoon helemaal goed doen kunnen ze er goed geld aan verdienen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het is een grote scam en jij maakt je druk over garantie
idd ik zie niet in waarom zo'n tv niet zouden verzenden als ze 'm 3x terug verdienen.. maar garantie pakken hun dat of hoe doen ze dat is me nog steeds onduidelijk! En waar kopen ze het in? Gaan ze 1x in de week een mediamarkt leeg kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse een scam te zijn, vaak is het dat wel. Maar zelfs als ze het gewoon helemaal goed doen kunnen ze er goed geld aan verdienen.
Inkopen bij een groothandel is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
idd ik zie niet in waarom zo'n tv niet zouden verzenden als ze 'm 3x terug verdienen.. maar garantie pakken hun dat of hoe doen ze dat is me nog steeds onduidelijk! En waar kopen ze het in? Gaan ze 1x in de week een mediamarkt leeg kopen?
(7*1,50)+1+15= 26,50e voor een aaipod... niet slecht toch!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef PouwelZ het volgende:
Een vriend van mij had een Ipod-weetikwat daar "gekocht". Na iets van 7 smsjes had ie hem voor 1 euro nog wat. En hij heeft hem gewoon thuis gekregen.
Nee niet slecht neequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
(7*1,50)+1+15= 26,50e voor een aaipod... niet slecht toch!
Mijn God zeg, wat dom dat het bedrijf zelf hier gaat reageren op zo'n doorzichtige manier.quote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
Speciaal geregistreerd om investeerders te vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef thyone het volgende:
Nog mensen hier die ditzelfde idee nog een keer ergens willen gaan opzetten? Kan wel wat geld gebruiken
Wel een superslim idee als je zoiets verzint. Als je je team klein houdt, hou je er toch nog wel wat aan over
Het werkt alleen op korte termijn, zeker als je niet de middelen hebt om je site te adverteren bij een groot publiek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef thyone het volgende:
Nog mensen hier die ditzelfde idee nog een keer ergens willen gaan opzetten? Kan wel wat geld gebruiken
Wel een superslim idee als je zoiets verzint. Als je je team klein houdt, hou je er toch nog wel wat aan over
Ooh maar dat haal je er wel uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het werkt alleen op korte termijn, zeker als je niet de middelen hebt om je site te adverteren bij een groot publiek.
Waar doel je op?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef conget het volgende:
Ik ga deze scam eens goed onder controle houden. Er zijn paar punten HEEL verdacht!
Wat dan? Ik bedoel, je hebt je speciaal geregistreerd voor deze post!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef conget het volgende:
Ik ga deze scam eens goed onder controle houden. Er zijn paar punten HEEL verdacht!
En?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef ikbentochnietgek het volgende:
ConsuWijzer heeft uw bericht in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u
binnen zes werkdagen antwoord te geven.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, ontvangt u een casenummer
dat u kunt gebruiken voor eventueel verdere correspondentie.
Uw casenummer is: 2937230
Hartelijke dank voor uw bericht en uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
nu afwachten maar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Niet zolang het systeem, of de eigen bieders, blijven bieden totdat in ieder geval de gewenste winst bereikt is.
In het slechtste geval wint een van de eigen bieders, in welk geval de SMS-kosten van deze bieders vestzak-broekzak zijn gegaan binnen Benson (of, als het systeem zelf tussen-biedt, helemaal geen SMS-kosten), en ze geen item hoeven aan te schaffen om aan de winnaar te verstrekken. Blijft over : de inkomsten van de SMSjes van de niet-Benson-bieders.
Als een niet-Benson-bieder wint, zullen de eigen bieders ervoor hebben gezorgd dat tenminste het minimale aantal SMSjes is ontvangen om uit de kosten en in de winst te komen.
Of het legaal is ? Ik vraag me af of het format van deze veiling ueberhaupt legaal is, maar de kans is fors dat dit geen veiling is volgens de definitie van die term in de Nederlands wetgeving, en dan zijn er ook geen regels over de eerlijkheid van veilingen hierop van toepassing.
Ik heb begrepen dat er wel wetgeving omtrend dit soort oplichting is.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat je het even duidelijk uitlegt, hier was ik zelf namelijk nooit opgekomen
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik bood net op een product dat u aanbood op uw website, budson.com. Te weten een Samsung 46 inch full HD TV.
Er ging echter iets fout. Op het moment dat de teller 0 seconden aagaf haperde hij enige momenten en versprong toen weer naar 59 seconden.
Ik neem aan dit dit een fout in uw systeem betrof en derhalve wil ik u langs deze weg attenderen op onze overeenkomst (ik kan mij voorstellen dat deze niet correct geregistreerd werd in het systeem). Het euvel deed zich voor rond 22:12 en op de volgende locatie vind u een screenshot van het voorval.
http://xs136.xs.to/xs136/09060/bud494.jpg
Ik heb er alle vertrouwen in dat we deze zaak correct af kunnen handelen en graag ontvang ik van u een rekeningnummer waarop ik de E8,27 plus eventuele verzendkosten kan storten.
Hierbij mijn adresgegevens:
Met vriendelijke groet,
*. *******
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Kijken of ze uberhaupt de moeite nemen terug te sturen
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Juist, maar als de bieding nog te laag is weerhoud niets ze ervan zelf even het bod op te krikken.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:04 schreef Jegorex het volgende:
Interessant topic.
Ze maken er zoveel winst op dat het geen scam zou hoeven te zijn.
Iedereen die zegt dat die gasten zichzelf smsjes sturen of valse biedingen plaatsen:
Voor elke valse bieding krijgen ze uiteindelijk maar 1 cent en niet die 1.50 of 1 euro voor het smsje.
Ze maken vrij weinig reclame...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat slim zeg, maarja dat werkt natuurlijk pas als je bekend genoeg bent, vraag me af hoe hun ooit die start gemaakt hebben..
Met unieke laagste bod maken ze meer (zekerdere) winstquote:Op maandag 9 februari 2009 03:14 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Juist, maar als de bieding nog te laag is weerhoud niets ze ervan zelf even het bod op te krikken.
Het is easy money, maar eerlijk gaan dit soort dingen nooit. Anders zou die klok ook niet zo raar doen.
Je gaat zelf smsen en je wint zelf, hoef je ook geen prijs uit te keren maar heb je wel het geld van de sms´jes binnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat slim zeg, maarja dat werkt natuurlijk pas als je bekend genoeg bent, vraag me af hoe hun ooit die start gemaakt hebben..
Dat kost je dan toch meer dan dat het oplevert?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je gaat zelf smsen en je wint zelf, hoef je ook geen prijs uit te keren maar heb je wel het geld van de sms´jes binnen?
Nee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat kost je dan toch meer dan dat het oplevert?
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee?
Je kan de prijs namelijk opnieuw veilen.
Ik had begrepen dat je ook gewoon op de site credits kunt kopen waardoor je op de site kunt bieden zonder een smsje te sturen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.
lolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.
Is registreren gratis?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
OW BTW als je je registreert krijg je 1 gratis mogelijkheid tot bieden(ik werd na 2 sec weer overboden
)
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je moet betalen, maar daarna krijg je een gratis reactie!
![]()
Ja dus
Die heeft reacties, en smst dus niet, maar klikt, dat gaat snellerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Sadiar het volgende:
zit nu ff 10 min naar de wii te kijken
maar elke keer als iemand bied dan word ie steeds overboden door karpapella binnen 4 sec
kind van 12 die ff de telefoon van papa leent om zo'n goedkope wii te bemachtigenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Sadiar het volgende:
zit nu ff 10 min naar de wii te kijken
maar elke keer als iemand bied dan word ie steeds overboden door karpapella binnen 4 sec
Maar als ze bieden als de tijd bijna om is, wordt de klok weer gereset zodat ze weer een paar minuten extra hebben om mensen wél die 1,50 te laten betalenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:04 schreef Jegorex het volgende:
Interessant topic.
Ze maken er zoveel winst op dat het geen scam zou hoeven te zijn.
Iedereen die zegt dat die gasten zichzelf smsjes sturen of valse biedingen plaatsen:
Voor elke valse bieding krijgen ze uiteindelijk maar 1 cent en niet die 1.50 of 1 euro voor het smsje.
Dis al de 2de keer dat je je rotkop vertoont, ga lekker ergens anders mensen voor de gek houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Fingon het volgende:
/rofl...../
Ik geloof er geen fuck van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Dis al de 2de keer dat je je rotkop vertoont, ga lekker ergens anders mensen voor de gek houden
Al reactie?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hé een medewerker!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Fingon het volgende:
/rofl...../
Hoe bedoel je? Tot een x hoog bedrag? Volgens mij is het allerduurste wat ik ooit gezien heb op die site 120 euro voor een sony vaio laptop van 1200~ euro in de winkel, dus ik zou voor zo'n ding nog wel 400-500 euro betaald hebben, maar qua credits ga ik niet verder dan 30 ofzo voor 1 product.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Mr.Nash het volgende:
Tot hoever ga je dan door met bieden?
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een keer tot 2 uur 's nachts gezeten om te kijken of ik wat kon winnen, maar toen ik om 2 uur nog steeds elke 10 sec overboden werd ben ik gaan slapen
De 24 uurs veilingen niet. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Fail
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
dit is toch gewoon een kansspel? lijkt me dat dit niet legaal is in nederland.
omdat je daar een vergunning voor nodig hebt, die je niet zomaar krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?
Fail voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De 24 uurs veilingen niet. Fail
Als je startkapitaal hebt doe ik meequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Hehehe geld...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef fespo het volgende:
ik doe mee wat voor werk moet er gebeuren?
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Kijk dat is een betere site om in de gaten te houden op dit moment dus!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).
Veel dingen gaan er onder de prijs weg!
Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Solo_ het volgende:
Als iemand wil meehelpen, stuur me even een PB'tje, kunnen we met een team kijken of het haalbaar is! Fespo, jouw heb ik al geprobeerd een bericht te sturen maar lukte niet!![]()
Nu is budson geen bidster maar ze lijken verdacht veel op elkaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.
Boh gek, dat ik niet op tijd was voor die MacBook.
Weet niet of je mag werven zomaar op fok..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Epke het volgende:
Hallo,
Ik zie dat hier veel mensen zijn die graag meewerken aan een site als Budson.com! Ik heb laatst een script laten ontwerpen en maken, ook bezit ik al een domein. Wij zijn nu momenteel bezig met de test drives en staan op het punt om open te gaan.
Ik ben opzoek naar mensen met PHP kennis, om dingen aan het script te kunnen aanpassen en om deze te kunnen uitbreiden. Mocht iemand hier deze functie kunnen vervullen? Wil deze dan graag naar mij pmen!
Greetz
Echt over een jaar zijn er door dit topic 20 budsonsquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
Ik ben ze pas tegen gekomen met reclame trouwens... van de week voor het eerst iig. op Failblogquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.
Waar kunnen we het bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Zolang het maar geen kansspel is want dan ken je aftikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |