... dan is het ook zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef julian6 het volgende:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn...
Precies. Een dergelijke veiling hebben wij op de basisschool ook wel eens gehouden, voor een goed doel. Alle leerlingen uit de klas hadden een kunstwerk gemaakt. De ouders en belangstellenden mochten dit kopen. Het bieden begon bij een euro. Elke keer dat je iemand overbood, moest je het verschil betalen. A biedt bijvoorbeeld 20 euro, B 22. Iemand ging met de pet langs en B moest 2 euro betalen. C biedt 23 en moet een euro betalen. Dit ging zo door tot de bieders vonden dat ze wel genoeg geld kwijtgeraakt warenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich kan het wel werken. Het bod wordt iedere keer met een cent verhoogd. Dat brengt die site 1.50 op iedere keer. Die Xbox staat nu op 3.35, dat is dus 335 x 1.50 = meer dan 500 euro, meer dan de prijs van de xbox. De site haalt de winst er dus wel uit en de uiteindelijke winaar is zeer tevreden
Niet, zodra er een bod word gedaan gaat de biedtimer weer omhoog met de biedtijd die erbij staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:15 schreef outcast_within het volgende:
oh wacht ik zie het al de timers resetten elke keer als je refreshed
Laat maar, dit werkt niet, er zijn zeker 5 mensen op aan het bieden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:52 schreef Wunny het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik die Xbox kan winnen.
Maarja wat een nerds, gaan ze bieden op 30 seconden..
Dat zou puur bedrog zijn en volgens mij niet eens toegestaan. Terwijl als dit gewoon eerlijk en netjes verloopt, het een briljant bedacht veilingsysteem is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef mvdejong het volgende:
En je kunt er zeker van zijn dat tenminste enkele van de "bieders" van Budson zelf zijn, vermoedelijk zelfs het bied-systeem zelf, om te zorgen dat zowel eind-bod als totale aantal boden (== SMSjes @ EUR 1.50) voldoen aan de minimum-eisen die ze eraan stellen.
Je kunt ook vrij snel een redelijk vermoeden krijgen welke "bieders" dat zijn.
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef mvdejong het volgende:
En je kunt er zeker van zijn dat tenminste enkele van de "bieders" van Budson zelf zijn, vermoedelijk zelfs het bied-systeem zelf, om te zorgen dat zowel eind-bod als totale aantal boden (== SMSjes @ EUR 1.50) voldoen aan de minimum-eisen die ze eraan stellen.
Je kunt ook vrij snel een redelijk vermoeden krijgen welke "bieders" dat zijn.
Het punt is dat die dan wel op het goede moment moeten bieden. Als het systeem zelf ook een bod uitbrengt als er niet geboden wordt gaat zo'n veiling véél langer door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:04 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenen dan, dan zijn er 300 smsjes verstuurt staan er 400 boden en moeten ze dat ding voor 4 euro nog steeds weggeven. werkt toch niet man...
Je hebt in een handomdraai 200 mensen gevonden die wel meedoen met zon bieding, laten die allemaal 2 a 3 smsjes sturen. dan zit je zo dik over het bedrag van je xbox. die lui hebben echt geen vage scams nodig om winst te makener zijn zat mensen die 'wel ff een poging wagen'
Niet zolang het systeem, of de eigen bieders, blijven bieden totdat in ieder geval de gewenste winst bereikt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:04 schreef Ra-z het volgende:
Jah het biedsysteem verhoogd het aantal bodenen dan, dan zijn er 300 smsjes verstuurt staan er 400 boden en moeten ze dat ding voor 4 euro nog steeds weggeven. werkt toch niet man...
Goeie zin ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
De sessie werd afgesloten
Dit is omdat je inactief zijn geweest gedurende 20 minuten.
howly shit!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef roburt het volgende:
de NIKON D90 is nog niet verkocht en ze hebben er al 5000 euro winst opgemaakt![]()
![]()
huidige bod 36 euro
Sure.. pm maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Okee, ik heb kennis van AJAX en PHP.
Wie helpt mee om budson 2 op te zetten?
als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:05 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar zou je de dingen ook echt thuiskrijgen? Of win je eigenlijk gewoon nooit?
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef roburt het volgende:
[..]
als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.
maar er zal gerust een post opkrikker tussen zitten bij rustige tijden. Die na genoeg winst iemand anders laat winnen. of als ze heel erg vals zijn zelf winnen. wat ze natuurlijk niet altijd moeten doen andere krijgen ze nooit positieve reclame als iemand een Wii wint voor 5 euro.
anderzijds is die samsung tv voor meer dan 10 mille weggegaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
zie PM.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Okee, ik heb kennis van AJAX en PHP.
Wie helpt mee om budson 2 op te zetten?
Ze hebben ook weer genoeg producten waar ze een paar honderd/duizend euro winst op maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
Wat betekent dat hun ¤750 hebben gekregen aan SMS kosten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Allan24 het volgende:
En nu net een Wii voor vijf euro drii
Niet helemaal waar. Zij krijgen geen 1.50 per sms, denk dat dat eerder rond de euro ligt. Die smsjongens maken namelijk ook nog dikke winst.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef roburt het volgende:
kan aan mij liggen maar met wat simpele aanpassingen en de juiste producten kan je veel geld verdienen:
verder kosten dan inkoop prijs niet meegerekend.
winst van 22 oktober.
[ afbeelding ]
waarom zou dit zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
De sessie werd afgesloten
Dit is omdat je inactief zijn geweest gedurende 20 minuten.
Maar dan nog lijkt het een zeer leuke bron van inkomsten te zijn voor de eigenaars van die website.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef erikkll het volgende:
en natuurlijk moeten ze nog belasting afdragen. En BTW.
Totdat je wint, en ze er achter komen dat je jezelf 25x geregistreerd hebt, en dat ze je verwijzen naar een clausule waarin staat dat je slechts 1 maal mag registreren, en je vervolgens niets wint.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:17 schreef roburt het volgende:
je krijgt één bied credit bij registreren.
had dus 25 accounts gemaakt(en 25 tijdelijke email adressen).
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef johan19 het volgende:
Dit deugt niet kan gelukkig zeggen dat ik niet krap zit in deze tijden maar 1000,- euro op 1 dag en dan nog geen een bieding gewonnen te hebben klopt niet.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef johan19 het volgende:[kneus verhaal]
Daar hoefde ik geen sms-jes voor te versturen om dat te weten....quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef Solo_ het volgende:
Uiteindelijk NIET gewonnen, mijn bod was NIET GELDIG?!
Nou jongens, niet spelen daar dus.. het lijkt me wel duidelijk dat dit gewoon pure oplichting is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |