abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:08:55 #76
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_62304188
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:51 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Die ja.

[ afbeelding ]

Lekker heur!!!
Daar wil ik hem wel naar binnen schuiven
pi_62304295
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:08 schreef Han_som_reiste het volgende:

[..]

Daar wil ik hem wel naar binnen schuiven
Een Poolse vrouw?
I´m back.
pi_62306404
Verdonk is een multiculturalist, nooit dat ik daar op ga stemmen.
pi_62306643
als ik ooit op wilders zou stemmen is dat puur om te provoceren tov de andere partijen in de hoop dat ze ooit nog gaan doen wat ze zeggen dat ze gaan doen;)
Hinc lucem et pocula sacra
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:45:04 #80
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62307714
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Mensen die op Wilders stemmen en zich bij alles en nog wat aangesproken voelen
En er blind van uit gaan dat ik een Wilders stemmer ben.
Kan jij niet beter een clown in je avater nemen?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62307900
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:34 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Het is een linkse gedachte dat een geloof het probleem is, in plaats van de belijders.
Het is een linkse gedachte dat armoede mensen crimineel maakt.
Het is een linkse gedachte dat scholing mensen slimmer maakt.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van discriminatie.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van slap links beleid.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van harde rechtse kritiek (die werkelijk links is) op het slappe linkse beleid.

Het geloof in de maakbaarheid van het individu is zeer diep geworteld in de Nederlander, en zoals in mijn voorbeeld naar voren komt kan links tot het oneindige op haar eigen gedachtegoed parasiteren. Het antwoord op falende linkse politiek is meer linkse politiek, want een rechtse werkelijkheid staat gelijk aan de holocaust - en dat is ondenkbaar.
Ik vind jou een eng mannetje als ik eerlijk ben.
En al helemaal om de VVD als een linkse partij te betitelen.

'De rechtse werkelijkheid' my ass. Jij pretendeert jouw denkbeelden als de waarheid, dictatortje.

Yek

En om even in te haken op het onderwerp: als ik rechts wil stemmen stem ik wel VVD, ik neem die partij toch wat serieuzer dan de PVV of de TON.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:27:34 #82
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62310537
Als ik het partijprogramma van Rita wist, dan zou ik het kunnen overwegen.
pi_62311801
Het wordt Wilders of blanco. Ik neig naar het laatste.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  † In Memoriam † zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:34:21 #84
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62311823
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Steeven het volgende:
Wees dan wijs en stem niet.
Carpe Libertatem
pi_62311841
Wilders heeft zowieso veel meer in zijn mars dan Verdonk, dat mag duidelijk zijn. Ik ben zelf lid van een andere poitieke partij, maar ik zou het voor de parlementaire cultuur heel goed vinden als de pvv met een stuk of 10 zetels zou kunnen blijven zitten.
pi_62311879
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Steeven het volgende:
Dat laatste lijkt me van die 2 ook de beste optie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62311913
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een marginaal lagere opkomst zal minder indruk maken dan relatief veel blanco stemmen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:39:43 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62311921
Ik vind Wilders eigenlijk wel interessant genoeg om in de Kamer te laten zitten. Net zoiets als Jan de Grote Roerganger van de SP; staatgevaarlijk maar soms wel een nieuw inzicht.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62311950
quote:

[..]

Dat vind ik een beetje een stomme reactie.. hoe meer blanco stemmen, hoe duidelijker het failliet van de politiek. In mijn optiek hoeft het alleen niet duidelijker meer dan die twee zetels voor de pvdd... wat een afgang is dat
pi_62312002
quote:

[..]

Ik bepaal zelf wel wat wijs is.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_62312046
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:35 schreef Asanovic het volgende:
Wilders heeft zowieso veel meer in zijn mars dan Verdonk, dat mag duidelijk zijn. Ik ben zelf lid van een andere poitieke partij, maar ik zou het voor de parlementaire cultuur heel goed vinden als de pvv met een stuk of 10 zetels zou kunnen blijven zitten.
Wilders is een extremist. Verdonk is gewoon een dom wijf. Ik weet niet wat erger is... Ik weet wel dat ik een veel grotere afkeer heb van Verdonk, omdat ze zó dom overkomt. Afgezien van het gebrek aan inhoud erger ik mij aan haar abominabel slechte beheersing van de Nederlandse taal, haar ontstellende zwakte in één-tegen-één debatten en, boven al, het imago van recht-door-zee en daadkrachtig dat zij zich probeert aan te meten door die twee dingen steeds maar te herhalen.
Wilders heeft tenminste altijd nog het fatsoen om zijn idiote plannen in helder en correct Nederlands te verwoorden (afgezien van 'schandelijk'; wat is er mis met schandalig? klinkt een stuk beter iig).
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:50:55 #92
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62312140
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]
... (afgezien van 'schandelijk'; wat is er mis met schandalig? klinkt een stuk beter iig).
Schandelijk zal wel Limburgs of een Katholiscisme zijn. Op zich kan ik het provinciale aan Wilders ook wel waarderen, alleen jammer dat ie uit Heerlen komt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62312180
Ik vind het mateloos irritant. Zou het echt provinciaals zijn? Het klinkt iig niet in mijn oren...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62318646
Jawohl,ik stem Geert Wilders.
De rest van de politiek is één pap,er zitten wel rozijnen en krenten in maar het is van het zelfde.
Men ( CDA,PVDA,VVD,SP,GROEN-LINK,CU en de rest ) heeft decenia gefaald,en men doet het nog steeds inzake allochtonen.
Spoel deze troep maar door het toilet,en Wilders for President!
pi_62319315
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind jou een eng mannetje als ik eerlijk ben.
En al helemaal om de VVD als een linkse partij te betitelen.

'De rechtse werkelijkheid' my ass. Jij pretendeert jouw denkbeelden als de waarheid, dictatortje.
Mijn strekking is hartstikke duidelijk en iedereen met hersens zal inzien dat met betrekking tot de maakbaarheid van het individu de VVD en de PVV linkse partijen zijn. En pretendeert iedereen niet dat zijn of haar denkbeelden de waarheid zijn?

Het niveau is zoals gewoonlijk betreurend laag.
pi_62320294
Je moet er toch niet aan denken dat deze lieden serieuze macht zouden hebben in bijvoorbeeld een periode als deze, met de kredietcrisis *bibber*
  † In Memoriam † zondag 12 oktober 2008 @ 01:04:11 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_62320313
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef Armageddon het volgende:
Kan ik ook ergens anders op stemmen?
Da's ook mijn dilemma.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_62320331
Wanneer zijn de verkiezingen?
pi_62320349
Ik beken.
  † In Memoriam † zondag 12 oktober 2008 @ 01:09:02 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_62320370
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef Ringo het volgende:
Ik stem op Hitler, al ben ik het niet eens met zijn "oplossing" van het fileprobleem.
Tegen de files heeft-ie nou net weer wel veel goeds gedaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')