Daar wil ik hem wel naar binnen schuivenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:51 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Die ja.
[ afbeelding ]
Lekker heur!!!

Een Poolse vrouw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:08 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Daar wil ik hem wel naar binnen schuiven

En er blind van uit gaan dat ik een Wilders stemmer ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mensen die op Wilders stemmen en zich bij alles en nog wat aangesproken voelen

Ik vind jou een eng mannetje als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:34 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het is een linkse gedachte dat een geloof het probleem is, in plaats van de belijders.
Het is een linkse gedachte dat armoede mensen crimineel maakt.
Het is een linkse gedachte dat scholing mensen slimmer maakt.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van discriminatie.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van slap links beleid.
Het is een linkse gedachte dat straat terroristjes het resultaat zijn van harde rechtse kritiek (die werkelijk links is) op het slappe linkse beleid.
Het geloof in de maakbaarheid van het individu is zeer diep geworteld in de Nederlander, en zoals in mijn voorbeeld naar voren komt kan links tot het oneindige op haar eigen gedachtegoed parasiteren. Het antwoord op falende linkse politiek is meer linkse politiek, want een rechtse werkelijkheid staat gelijk aan de holocaust - en dat is ondenkbaar.

Wees dan wijs en stem niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Steeven het volgende:
Het wordt Wilders of blanco. Ik neig naar het laatste.

Dat laatste lijkt me van die 2 ook de beste optie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Steeven het volgende:
Het wordt Wilders of blanco. Ik neig naar het laatste.

Een marginaal lagere opkomst zal minder indruk maken dan relatief veel blanco stemmenquote:
 .
.

Dat vind ik een beetje een stomme reactie.. hoe meer blanco stemmen, hoe duidelijker het failliet van de politiek. In mijn optiek hoeft het alleen niet duidelijker meer dan die twee zetels voor de pvdd... wat een afgang is datquote:

Ik bepaal zelf wel wat wijs is.quote:

Wilders is een extremist. Verdonk is gewoon een dom wijf. Ik weet niet wat erger is... Ik weet wel dat ik een veel grotere afkeer heb van Verdonk, omdat ze zó dom overkomt. Afgezien van het gebrek aan inhoud erger ik mij aan haar abominabel slechte beheersing van de Nederlandse taal, haar ontstellende zwakte in één-tegen-één debatten en, boven al, het imago van recht-door-zee en daadkrachtig dat zij zich probeert aan te meten door die twee dingen steeds maar te herhalen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:35 schreef Asanovic het volgende:
Wilders heeft zowieso veel meer in zijn mars dan Verdonk, dat mag duidelijk zijn. Ik ben zelf lid van een andere poitieke partij, maar ik zou het voor de parlementaire cultuur heel goed vinden als de pvv met een stuk of 10 zetels zou kunnen blijven zitten.

Schandelijk zal wel Limburgs of een Katholiscisme zijn. Op zich kan ik het provinciale aan Wilders ook wel waarderen, alleen jammer dat ie uit Heerlen komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
... (afgezien van 'schandelijk'; wat is er mis met schandalig? klinkt een stuk beter iig).

Mijn strekking is hartstikke duidelijk en iedereen met hersens zal inzien dat met betrekking tot de maakbaarheid van het individu de VVD en de PVV linkse partijen zijn. En pretendeert iedereen niet dat zijn of haar denkbeelden de waarheid zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind jou een eng mannetje als ik eerlijk ben.
En al helemaal om de VVD als een linkse partij te betitelen.
'De rechtse werkelijkheid' my ass. Jij pretendeert jouw denkbeelden als de waarheid, dictatortje.

Da's ook mijn dilemma.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef Armageddon het volgende:
Kan ik ook ergens anders op stemmen?

Tegen de files heeft-ie nou net weer wel veel goeds gedaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef Ringo het volgende:
Ik stem op Hitler, al ben ik het niet eens met zijn "oplossing" van het fileprobleem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |