Ach, dit heb ik nu al een paar jaar van de linksdenkenden met hun 'bord voor mijn kopmentaliteit'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Handig dit topic, weet je meteen wie je niet meer serieus hoeft te nemen hier.
Mensen die denken dat alles wat niet Wilders is, links is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach, dit heb ik nu al een paar jaar van de linksdenkenden met hun 'bord voor mijn kopmentaliteit'.
Wilders is zelf ook links, maar tevens nationalistisch, hetgeen hem een unicum maakt in de Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Dodecahedron het volgende:
Mensen die denken dat alles wat niet Wilders is, links is.
Zeg ik dat dan ergens?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles wat niet Wilders is, links is.
Mensen die op Wilders stemmen en zich bij alles en nog wat aangesproken voelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ergens?
Mensen die op een kinderachtige manier gaan reageren omdat ze reacties precies zo interpeteren zoals het hun uitkomt.!!!!
Maar acht je de man echt capabel genoeg afgezien van de zaken waar hij bekend om staat? Ik vind zijn plannen altijd zo moeilijk serieus te nemen, het is zelfs alsof hij het als een soort grap bedoeld om de discussie maar in ieder geval aan te zwengelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Wilders is zelf ook links, maar tevens nationalistisch, hetgeen hem een unicum maakt in de Nederlandse politiek.
hij is links noch rechts, al zal dat door 'linksen' zoals van dam en veel allochtone klootusers en dhimmi's niet gelooft worden. hij is gewoon het enige antwoord op de vraag of nederland, nederland nog blijft zoals het was en prima was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar acht je de man echt capabel genoeg afgezien van de zaken waar hij bekend om staat? Ik vind zijn plannen altijd zo moeilijk serieus te nemen, het is zelfs alsof hij het als een soort grap bedoeld om de discussie maar in ieder geval aan te zwengelen.
'dhimmi's'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is links noch rechts, al zal dat door 'linksen' zoals van dam en veel allochtone klootusers en dhimmi's niet gelooft worden. hij is gewoon het enige antwoord op de vraag of nederland, nederland nog blijft zoals het was en prima was.
wat jij wilt. multicultureel levert meer punten op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'dhimmi's'![]()
Het meest populaire scrabble-woordje voor de Wilders-aanhang.
Mijn soort? Je bedoelt genuanceerd, realistisch, sociaal, empathisch, en met een IQ van 140+?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij wilt. multicultureel levert meer punten op.
ik ben geen wilders aanhanger, maar hij lonkt wel vanwege jouw soort.
nee ik bedoel een domme. irritante en vooral angstige kloothommel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn soort? Je bedoelt genuanceerd, realistisch, sociaal, empathisch, en met een IQ van 140+?
Ik maak me er helemaal niet zo heel druk om, maar schijnbaar genoeg anderen wel, daarom zou ik het niet willen bagatelliseren. Ik ben het er alleen niet mee eens dat dit hét nummer 1 punt van aandacht moet zijn, zeker niet van de onverdeelde aandacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is links noch rechts, al zal dat door 'linksen' zoals van dam en veel allochtone klootusers en dhimmi's niet gelooft worden. hij is gewoon het enige antwoord op de vraag of nederland, nederland nog blijft zoals het was en prima was.
one issue? prima, het is namelijk wel een belangrijk issue.
voor europa en de samenstelling is dít nummer één.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik maak me er helemaal niet zo heel druk om, maar schijnbaar genoeg anderen wel, daarom zou ik het niet willen bagatelliseren. Ik ben het er alleen niet mee eens dat dit hét nummer 1 punt van aandacht moet zijn, zeker niet van de onverdeelde aandacht.
Dus je doelde op onzekere idioten als Wilders, die de hele boel willen ophitsen door zaken erger voor te stellen dan ze zijn!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik bedoel een domme. irritante en vooral angstige kloothommel.
Grenzen dicht voor kans armen, deporteren van criminelen, afschaffen van ontwikkelingshulp, de overheid en regelgeving verkleinen, en onzinnige uitgaven schrappen zodat de belasting omlaag kan. Al met al heeft Wilders een prima programma. Ik ben het niet met alles eens, maar alles bij elkaar zet de kieswijzer mij terecht bij de PVV neer en heeft de partij een duidelijke nationalistische en economisch rechtse koers met veel gezwabber tussen conservatisme, liberalisme, en sociaal linkse denkbeelden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:01 schreef ehqo het volgende:
Maar acht je de man echt capabel genoeg afgezien van de zaken waar hij bekend om staat? Ik vind zijn plannen altijd zo moeilijk serieus te nemen, het is zelfs alsof hij het als een soort grap bedoeld om de discussie maar in ieder geval aan te zwengelen.
Mooie opsomming van relatieve en verwijfde kenmerken, en aan een IQ van 140 heb je niets als je het alleen maar gebruikt om in alsmaar grotere cirkels te redeneren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn soort? Je bedoelt genuanceerd, realistisch, sociaal, empathisch, en met een IQ van 140+?
alsof je dat ooit hebt gedaan. linkse weggevers doen net alsof ze ineens inzien dat wilders one issue is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef du_ke het volgende:
Ik bedank even geloof ik.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik PVV of TON stemmers ook niet al te serieus kan nemen.
Je hebt gelijk ik heb Wilders en Verdonk aanhangers nog nooit serieus kunnen nemen, dat klopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof je dat ooit hebt gedaan. linkse weggevers doen net alsof ze ineens inzien dat wilders one issue is.
weet ik, jij bent meer van het electoraal weggeven van wat mensen verdiend hebben en domme linkse praatjes die dat zouden kunnen goedkeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb Wilders en Verdonk aanhangers nog nooit serieus kunnen nemen, dat klopt.
Met reden ook.
Waarom zou dat sarcastisch zijn, ik mag mijn mening toch hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
God, ik hoop dat dit sarcastisch was...
ehh de vvd is ook links volgens jouw?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Wilders is zelf ook links, maar tevens nationalistisch, hetgeen hem een unicum maakt in de Nederlandse politiek.
Excuses. Ik dacht dat je het met opzet zo grammatisch waardeloos formuleerde, als parodie op de gemiddelde SBS6/Telegraaf/Wilders-tokkie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Waarom zou dat sarcastisch zijn, ik mag mijn mening toch hebben?
Zo links ben ik niet hoor, maar gelukkig niet zo populistischquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach, dit heb ik nu al een paar jaar van de linksdenkenden met hun 'bord voor mijn kopmentaliteit'.
Grappig altijd, dat je een nazi bent volgen de progressievelingen als je het ook maar enigzinsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:43 schreef gelly het volgende:
Grappig altijd, dat je links bent volgens de intellectuele Wilders aanhang als je geen algemene hekel hebt aan Marokkanen of moslims in het algemeen. Grappig ook dat dat soort figuren net zo goed onderdeel van het probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |