"Moeder, ik lust een frikandel"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef DoctorB het volgende:
ik ga op Sjef Hoelenpapers stemmen.
+1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Handig dit topic, weet je meteen wie je niet meer serieus hoeft te nemen hier.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Han_som_reiste het volgende:
Mijn stem krijgt één van de twee.
God, ik hoop dat dit sarcastisch was...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Han_som_reiste het volgende:
Mijn stem krijgt één van de twee.
ik volkert van der graaff.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Picchia het volgende:
Ik ga Pim Fortuyn stemmen.
Wat heeft de slagvaardigheid van links te maken met de keuze op Wilders? Als je op Wilders wil stemmen, dan heb je sowieso al niks met links.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit er wel hard over te denken om op wilders te stemmen. of ik het doe hangt af van de slagvaardigheid van links en het cda de komende periodes.
wat een onzin. de one issue van wilders kan zo zwaar wegen dat het de multiple issues van links (die ik soms best wel waardeer) overstijgt. gewoon even een verkiezingsrondje tegen de kribbe schoppen uit onvrede.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:32 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat heeft de slagvaardigheid van links te maken met de keuze op Wilders? Als je op Wilders wil stemmen, dan heb je sowieso al niks met links.
nee. als je wilders stemt heb je je ziel al verkocht aan de duivel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. de one issue van wilders kan zo zwaar wegen dat het de multiple issues van links (die ik soms best wel waardeer) overstijgt. gewoon even een verkiezingsrondje tegen de kribbe schoppen uit onvrede.
Ik was behoorlijk verbaasd om te lezen dat je D66 hebt gestemd. Je komt veel rechtser over. D66 is zeker geen verkeerde partij, maar wel eentje die alles alleen maar wil sussen en net doet alsof er geen problemen zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit er wel hard over te denken om op wilders te stemmen. of ik het doe hangt af van de slagvaardigheid van links en het cda de komende periodes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |