Ja maar hij loopt er alleen maar op met zijn superzachte merksokjes!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef k_man het volgende:
Een geschilderd houten trappetje? Zonder bescherming? Ik vrees dat zoiets snel slijt.
Morgen gaat het bed hoogglans wit geverfd worden. Tevens worden die dag de badkameracc. opgehangen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef wimmertje het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd. Goed idee van dat bed trouwens!!!
Wanneer komen de volgende foto's?
Wat ben jij altijd snel met conclusies trekkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef k_man het volgende:
Een geschilderd houten trappetje? Zonder bescherming? Ik vrees dat zoiets snel slijt.
No worries, geloof me die ene keer in bed en uit bed per dag, overleefd dit trappetje wel hoor..quote:Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef k_man het volgende:
Ik zie twee vragen en een vermoeden. Waar zie jij de conclusies?
het moet ook 1 massief wit blok worden:)quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef k_man het volgende:
Ah, een twijfelaartje dus. Hoe doet je dat met je matras? Leg je die gewoon op de bovenkant van het meubel, dus zonder een echte bedbodem?
Het is allemaal wel strak en minimalistisch, maar nu ik het zo zie... een beetje te saai, denk ik. Het is vooral één groot, massief wit blok. Je - althans ik - zou dat toch iets willen doorbreken. Hoewel het waarschijnlijk al een genoeg zal zijn als je er beddegoed in een andere kleur op hebt liggen.
het zijn al RVS grepen.. iets moeilijk op de foto te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk keukentje hoor, je zou de kunststof (?) greepjes zelf kunnen vervangen en dan ziet je keuken er nog strakker en chiquer uit
Foto van mijn eerste post is van de modelwoning..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef Mr_Moon het volgende:
Is die foto van je keuken nu gespiegeld of staat er een andere foto in de OP?
Ik hoop morgen eindelijk de kast af te hebben, dan is de bad/ toiletkamer aan de beurt.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef spanishgirl het volgende:
Wat een leuk huisje, wanneer komen er weer nieuwe fotos?
In deze prijs zit een volledig gerenoveert pand(zowel binnen als buiten), kunstof kozijnen, verlaagdplafond met inbouw halogeenspots, keuken, badkamer, laminaatvloer enz.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef HiZ het volgende:
¤5000 per m² in Oost ? Ik ben er eventjes helemaal stil van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |