omdat ik ukkie pukkie ben en mn keuken hoog isquote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
En hoezo is het gezeik om te vragen naar dat laddertje? Waar ie het laddertje overdag laat moet ie lekker zelf weten, maar ik zou het niet iedere keer in een kastje stoppen. Zo'n mooi, zelf ontworpen laddertje.
Is inderdaad een mooie stoel, very stylishquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
TVP
jouw inrichting heeft ongeveer dezelfde stijl als ik ook in mn hoofd heb.
Zaterdag ga ik even kijken in de showroom van http://4udesigned.nl/
hebben ze best wel mooie meubelen zo op het eerste gezicht. Maar ik wil het natuurlijk wel even met eigen ogen bekijken en uitproberen.
Aangezien ik nu ook m'n bureau in de woonkamer krijg, moet ik toch een beetje een stijlvolle bureaustoel neerzetten:
[ afbeelding ]
Ik heb 3 spots... laag voltage, sfeerverlichting..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef nikao het volgende:
mooi...
heb je ook (led) verlichting onder aan de wandmeubel?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Ha, als je die boekenplank zo gaat doen als ik denk dat je bedoelt is het een heel leiuk idee. Maakt het bed dan ook meteen wat minder een dominant, wit blok.
quote:
Wat is er nu weer? Eerder viel je er al over toen ik TS een vraag stelde over het laddertje, nu mag ik 'm ook geen compliment geven? Wat mag ik hier wel zeggen?quote:
Ik zei toch dat ik het leuk vond?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Laat die jongen lekker z'n studio inrichten, alles wat ik tot nu toe zie is leuk.
Goed plan.quote:Maar ik zal m'n waffel verder wel houden.
Naja, ik zie dat dan gewoon anders dan jij geloof ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het leuk vond?
Bovendien heb je ook weinig aan zo'n topic als iedereen in ademloze bewondering aan je voeten ligt. Als ik TS zou zijn zou ik liever hebben dat mensen opmerkingen maken in de trant van 'leuk hoor, maar heb je ook gedacht aan zus en zo?' of 'zou het niet mooier zijn als...'.
Dat ding is wel echt zo besmettelijk als de pest. Twee keer met een spijkerbroek er op zitten en je hebt al blauwige vlekkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
TVP
jouw inrichting heeft ongeveer dezelfde stijl als ik ook in mn hoofd heb.
Zaterdag ga ik even kijken in de showroom van http://4udesigned.nl/
hebben ze best wel mooie meubelen zo op het eerste gezicht. Maar ik wil het natuurlijk wel even met eigen ogen bekijken en uitproberen.
Aangezien ik nu ook m'n bureau in de woonkamer krijg, moet ik toch een beetje een stijlvolle bureaustoel neerzetten:
[ afbeelding ]
eigenlijk wil je zeggen, dat deed ik ook bij het zien van de prijs/buurt, dat wij enorm hebben gemazzeld toen we kochtten.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef HiZ het volgende:
¤5000 per m² in Oost ? Ik ben er eventjes helemaal stil van.
Rondom komen er boekenplanken..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Het wordt wel mooi vind ik. Alleen beetje kil, dat blijf ik toch vinden.
Wat ga je aan de muur hangen?
Als je alleen de desbetreffende delen opnieuw verft, krijg je een kleurverschil. dus zit er niets anders op dan opnieuw schilderen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
ts. twee vliegjes is toch geen reden om alles opnieuw te schilderen?
perfectie it isquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
ts. twee vliegjes is toch geen reden om alles opnieuw te schilderen?
ik heb nog steeds twee compnentenlijm van de http://www.polyservice.nlquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:59 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Als je alleen de desbetreffende delen opnieuw verft, krijg je een kleurverschil. dus zit er niets anders op dan opnieuw schilderen..
Het houdt je in ieder geval bezig!!
Groet Niels.
Ik monteer op de uiteindes van de trappen een plintje, die dezelfde kleur hebben als het laminaat.. zo laat ik de kleur terugkomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nog steeds twee compnentenlijm van de http://www.polyservice.nl
voor je trap. beetje vogelzand erdoor en je hebt een eeuwigslijtvaste en moderne laag.
sowieso is die polyservice een prachtzaak. ook als je ooit nog een bootje neemt. watervast, keihard en mooi.
quote:
ehm. ok.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:44 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Ik monteer op de uiteindes van de trappen een plintje, die dezelfde kleur hebben als het laminaat.. zo laat ik de kleur terugkomen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehm. ok.
maar je kan toch een keer naar die zaak poly ennogwat gaan? want ze zijn goedkoper dan de verfwinkel en je kan er (polyfoam)rollertjes halen die je kasten retestrak maken en kleefdoeken die echt goedkoop zijn. wat jij wilt. ze zitten vanaf het amstelstation misschien een kwartiertje of tien minuten met de bus.
of een welgemeende tip? kan natuurlijk ook...? de naam wordt nota bene niet eens genoemdquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die tent?
Riekt een beetje naar spam...
Zoiets ja, hoe eet je zo snel twee huizen op ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk wil je zeggen, dat deed ik ook bij het zien van de prijs/buurt, dat wij enorm hebben gemazzeld toen we kochtten.
al heb ik door crisis al twee huizen opgevroten.
Had je niet vooraf al bedacht dat je inbouwspots wilde hebben of zo, want normaal gesproken leg je bij een verlaagd plafond de kabels voor de verlichting al tijdens de aanleg van het plafond zelf, want later kom je er idd niet meer bijquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef fashion4life. het volgende:
Verlichting is erg moeilijk, ik wilde ook in het woongedeelte inbouwspots, blijkt het verlaagde plafond allerlei metalen frames te hebben, waardoor kabels trekken onmogelijk wordt, daar ik niet in die frames kan boren(te weinig ruimte).
Er liggen inderdaad kabels, maar omdat er is gewerkt met metalen profielen kan ik dus niet bij iedere kabel op de plekker waar ik spots wil hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef Gurb het volgende:
[..]
Had je niet vooraf al bedacht dat je inbouwspots wilde hebben of zo, want normaal gesproken leg je bij een verlaagd plafond de kabels voor de verlichting al tijdens de aanleg van het plafond zelf, want later kom je er idd niet meer bij
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |