abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63125558
Het wordt wel mooi vind ik. Alleen beetje kil, dat blijf ik toch vinden.

Wat ga je aan de muur hangen?
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:37:54 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63135759
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef HiZ het volgende:
¤5000 per m² in Oost ? Ik ben er eventjes helemaal stil van.
eigenlijk wil je zeggen, dat deed ik ook bij het zien van de prijs/buurt, dat wij enorm hebben gemazzeld toen we kochtten.

al heb ik door crisis al twee huizen opgevroten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:18 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63135798
ts. twee vliegjes is toch geen reden om alles opnieuw te schilderen?
pi_63138347
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Het wordt wel mooi vind ik. Alleen beetje kil, dat blijf ik toch vinden.

Wat ga je aan de muur hangen?
Rondom komen er boekenplanken..

Tevens komt er in de living een bio-ethanol haard..

En uiteraard de benodigde accessoires..

Doordat de vloer en de gordijnen erg warm van tint zijn, hoop ik het steriele een beetje weg te nemen..

En verlichting doet zoveel!! mooie warme tinten..

Groet Niels.
pi_63138394
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
Als je alleen de desbetreffende delen opnieuw verft, krijg je een kleurverschil. dus zit er niets anders op dan opnieuw schilderen..

Het houdt je in ieder geval bezig!!

Groet Niels.
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 20:32:35 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_63139546
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
perfectie it is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:34:13 #232
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63139602
Ik kan me het wel voorstellen, op hoogglans zie je alles.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:36:51 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63139695
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:59 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Als je alleen de desbetreffende delen opnieuw verft, krijg je een kleurverschil. dus zit er niets anders op dan opnieuw schilderen..

Het houdt je in ieder geval bezig!!

Groet Niels.
ik heb nog steeds twee compnentenlijm van de http://www.polyservice.nl
voor je trap. beetje vogelzand erdoor en je hebt een eeuwigslijtvaste en moderne laag.

sowieso is die polyservice een prachtzaak. ook als je ooit nog een bootje neemt. watervast, keihard en mooi.
pi_63139698
Ziet er tof uit!
pi_63139932
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb nog steeds twee compnentenlijm van de http://www.polyservice.nl
voor je trap. beetje vogelzand erdoor en je hebt een eeuwigslijtvaste en moderne laag.

sowieso is die polyservice een prachtzaak. ook als je ooit nog een bootje neemt. watervast, keihard en mooi.
Ik monteer op de uiteindes van de trappen een plintje, die dezelfde kleur hebben als het laminaat.. zo laat ik de kleur terugkomen
pi_63139959
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

perfectie it is

Het moet inderdaad goed zijn en nu er nog geen meubelen staan, verf ik het gewoon nog een keertje.. even tijd vrijmaken, daar ligt meer het probleem..
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:11:37 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63140790
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:44 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Ik monteer op de uiteindes van de trappen een plintje, die dezelfde kleur hebben als het laminaat.. zo laat ik de kleur terugkomen
ehm. ok.

maar je kan toch een keer naar die zaak poly ennogwat gaan? want ze zijn goedkoper dan de verfwinkel en je kan er (polyfoam)rollertjes halen die je kasten retestrak maken en kleefdoeken die echt goedkoop zijn. wat jij wilt. ze zitten vanaf het amstelstation misschien een kwartiertje of tien minuten met de bus.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:50:09 #238
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_63142222
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ehm. ok.

maar je kan toch een keer naar die zaak poly ennogwat gaan? want ze zijn goedkoper dan de verfwinkel en je kan er (polyfoam)rollertjes halen die je kasten retestrak maken en kleefdoeken die echt goedkoop zijn. wat jij wilt. ze zitten vanaf het amstelstation misschien een kwartiertje of tien minuten met de bus.
Heb je aandelen in die tent? Riekt een beetje naar spam...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 12:31:36 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_63155552
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Heb je aandelen in die tent? Riekt een beetje naar spam...
of een welgemeende tip? kan natuurlijk ook...? de naam wordt nota bene niet eens genoemd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63160103
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

eigenlijk wil je zeggen, dat deed ik ook bij het zien van de prijs/buurt, dat wij enorm hebben gemazzeld toen we kochtten.

al heb ik door crisis al twee huizen opgevroten.
Zoiets ja, hoe eet je zo snel twee huizen op ?
  maandag 17 november 2008 @ 13:23:46 #241
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_63286745
Kewl!, altijd leuk ruimteuitdagingen en de Kinker is prima!, niet voor provinciaaltjes of grachtengordelbeesten nee, maar dat is angst en/of "status"

Voor je bed:

succes!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_63326033
nog ontwikkelingen? is al een weekje rustig in dit topic. we willen foto's zien!!
pi_63327219
Ja ik eigenlijk ook wel haha..

Tot op heden kan ik weinig nieuws laten zien, zal van het weekend foto's maken van de boekenplanken..

Maandag komen de barkrukken en de salontafel binnen!! bank wordt als het goed is dan ook bezorgd..

Verlichting is erg moeilijk, ik wilde ook in het woongedeelte inbouwspots, blijkt het verlaagde plafond allerlei metalen frames te hebben, waardoor kabels trekken onmogelijk wordt, daar ik niet in die frames kan boren(te weinig ruimte).

Wel heb ik een bio-ethanol gelhaard laten maken.. niet zo groot 40x40cm;-)

En dan is het afwachten wanneer de gordijnen komen om het geheel op de accessoires na af te maken.

Groet Niels
pi_63366720
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef fashion4life. het volgende:

Verlichting is erg moeilijk, ik wilde ook in het woongedeelte inbouwspots, blijkt het verlaagde plafond allerlei metalen frames te hebben, waardoor kabels trekken onmogelijk wordt, daar ik niet in die frames kan boren(te weinig ruimte).
Had je niet vooraf al bedacht dat je inbouwspots wilde hebben of zo, want normaal gesproken leg je bij een verlaagd plafond de kabels voor de verlichting al tijdens de aanleg van het plafond zelf, want later kom je er idd niet meer bij
?
pi_63367896
Hij heeft dat verlaagde plafond toch niet zelf aangelegd? De renovatie is gedaan door een projectontwikkelaar.
  donderdag 20 november 2008 @ 11:00:44 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63368711
Ik vind dat bed echt zo tof!
pi_63479416
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef Gurb het volgende:

[..]

Had je niet vooraf al bedacht dat je inbouwspots wilde hebben of zo, want normaal gesproken leg je bij een verlaagd plafond de kabels voor de verlichting al tijdens de aanleg van het plafond zelf, want later kom je er idd niet meer bij
?
Er liggen inderdaad kabels, maar omdat er is gewerkt met metalen profielen kan ik dus niet bij iedere kabel op de plekker waar ik spots wil hebben.

Ik heb dit vooraf niet kunnen bepalen, omdat ik nog niet wist waar de living en het slaapgedeelte zouden komen..
pi_63479647
Er is een hoop gedaan, niets fotowaardig helaas..

Wel ga ik het volledige bed nog 1x in de hooglans zetten, ditmaal met Histor verf en veloursrolletjes, ik ben nog niet helemaal tevreden.. blijft een kleurverschil. Op naar de extra dekkende verf;)

Tevens is de verlichting aangeschaft, ipv inbouwspots komt er nu een metaaldraad over het plafonf, met daaraan 5 halogeen spots in een doorzichtige behuizing.. erg stylisch. Ook heb ik 8 opbouwspots voor onder de boekenplanken gekocht(nog geen 4mm dik!!). 2 op de korte zijde en 3 op de lange zijdes.

Wel hadden jullie de foto's van de boekenplanken nog tegoed:

Hangend op de wand boven het bed

Hangend op de wand boven de bar Ik wilde ze eerst in de hoek laten aansluiten, maar merkte al snel, na er 2 keer tegen aan gelopen te zijn, dat het niet echt ideaal is. Je neemt als het ware een hoek uit de woonruimte..

En voor de 3e keer!!! in de verf! hopen dat ze er nu WEL mooi strak uitkomen.. maar de glans is er!

Groet Niels.
pi_63545224
Vandaag weer even een dagje in Amsterdam geweest

Tevens de barkrukken en de salontafel opgehaald. Ook zag ik nog een leuke wit lederen poef in de showroom staan, waar ik er 2 van gekocht heb.

Poging nummer 4!!! om de boekenplanken hoogglans zwart te schilderen, vreselijk moeilijk gewoon, maar nu zijn ze dan ook erg mooi afgelakt..(op de fot hangen ze nog te drogen;))

FOTO'S

Boekenplanken zwart hangend:

Bar met krukken(nog gedeeltelijk verpakt)

Salontafel(gehard zwart glas met geborsteld stalen poten) 120cmx 55cm

En de wit lederen poef, tweemaal:

Zondag, ga ik nog 1x het gehele bed aflakken en komt de verlichting in de living.. Maandag is de planning de bank te gaan halen.. Gordijnen laten helaas nog even op zich wachten..

Groet Niels.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:46:36 #250
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_63545979
Echt leuk gedaan , wanneer ga je der wonen?
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')