Was een drukke dag vandaag..
Ik ben begonnen om een televisie te kopen, het is een Ambilight van Philips geworden 32 inch.
Vervolgens 45min. lopen twijfelen over handgrepen voor op de deurtjes(
maar ik heb ze!)
Toen doorgereden om mijn bestelde matras op te halen.. pastte allemaal maar net in de auto! ik zag daar ook nog mooie opbergboxen voor in de kast(
zie foto's).
Eenmaal "thuis" het wandmeubel(
2stuks) opgehangen, was nog een heel meetkarwei, neem hier alsjeblieft de tijd voor..!! hij hangt nu waterpas en op precieze hoogte van de koelkast(160cm..(
mijn wandmeubel is bijna een kopie van een kast uit de BESTA Serie van Ikea, alleen is de mijne 20cm verlengd en volledig uit MDF vervaardigd).
Uiteraard ook meteen de rolrekken in elkaar gezet en gepast!! was een spannend moment haha.
Tevens een extra roestvrijstalen lichtbalk onder het keukenkastje geplaast.
MORGEN, gaan de deurtjes van de kast erop(
liggen nu te drogen), wordt de voorraadkast voorzien van planken, ga ik de matrasombouw op maat maken+ in de grondverf zetten, zal er over 3 wanden(
300cm, 190cm en 110cm breed ) een boekenplank(
5cm dik) geplaatst worden(
rondom het bed en boven de bar), helaas is deze alleen in het creme wit verkrijgbaar en zal ik deze hoogglans zwart moeten verven.. fijn!!!, wordt de wandklok opgehangen boven de bar en zal het douchegordijn opgehangen worden.
EN DAN... is het wachten op de;
* Gordijnen,
* Radiatorombouw
* Bank,
* Barkrukken en de
* Salontafel
FOTO's(
helaas begon het al donker te worden en zit het wandmeubel nog in de plasticfolie):
Kast(
Hooglans wit, rolrekken, matras en boxen)
Korte zijde van de kast
Wandmeubel Deuren en lades worden geopend door erop te drukken, geen handgrepen of iets dergelijks dus..(
halve servies staat erop, omdat mijn keukenkastje leeg moest ivm de lichtbalk)
![]()
Groet Niels.
[ Bericht 0% gewijzigd door fashion4life. op 08-11-2008 00:44:04 ]