abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 13:48:41 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_63029485
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom dat dan?

En hoezo is het gezeik om te vragen naar dat laddertje? Waar ie het laddertje overdag laat moet ie lekker zelf weten, maar ik zou het niet iedere keer in een kastje stoppen. Zo'n mooi, zelf ontworpen laddertje.
omdat ik ukkie pukkie ben en mn keuken hoog is don't ask.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63030646
TVP

jouw inrichting heeft ongeveer dezelfde stijl als ik ook in mn hoofd heb.

Zaterdag ga ik even kijken in de showroom van http://4udesigned.nl/

hebben ze best wel mooie meubelen zo op het eerste gezicht. Maar ik wil het natuurlijk wel even met eigen ogen bekijken en uitproberen.

Aangezien ik nu ook m'n bureau in de woonkamer krijg, moet ik toch een beetje een stijlvolle bureaustoel neerzetten:

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63031018
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
TVP

hebben ze best wel mooie meubelen zo op het eerste gezicht. Maar ik wil het natuurlijk wel even met eigen ogen bekijken en uitproberen.

Aangezien ik nu ook m'n bureau in de woonkamer krijg, moet ik toch een beetje een stijlvolle bureaustoel neerzetten:

[ afbeelding ]

Is inderdaad een mooie stoel, very stylish
pi_63031122
Neem dan meteen de echte.

Charles & Ray Eames, EA 119 (Vitra).
pi_63031408
ik was niet eens op de hoogte dat er ook 'een echte' van dat model is

best leuk, maar een beetje buiten m'n budget zeg maar. Deze ziet er op het 1e gezicht ook prima uit, dus als ie ook goed zit, fine with me.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63032193
Zonde.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:47:22 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_63032412
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef k_man het volgende:
Zonde.
Ouwe zeur
disclaimer
pi_63033086
er mag altijd gedoneerd worden natuurlijk

oke genoeg topicgekaap

Ben benieuwd naar volgende foto's
pi_63036598
Ziet er goed uit, gefeliciteerd.
Toegang is geen open deur.
pi_63043294
Was een drukke dag vandaag..

Ik ben begonnen om een televisie te kopen, het is een Ambilight van Philips geworden 32 inch.

Vervolgens 45min. lopen twijfelen over handgrepen voor op de deurtjes(maar ik heb ze!)

Toen doorgereden om mijn bestelde matras op te halen.. pastte allemaal maar net in de auto! ik zag daar ook nog mooie opbergboxen voor in de kast(zie foto's).

Eenmaal "thuis" het wandmeubel(2stuks) opgehangen, was nog een heel meetkarwei, neem hier alsjeblieft de tijd voor..!! hij hangt nu waterpas en op precieze hoogte van de koelkast(160cm..(mijn wandmeubel is bijna een kopie van een kast uit de BESTA Serie van Ikea, alleen is de mijne 20cm verlengd en volledig uit MDF vervaardigd).

Uiteraard ook meteen de rolrekken in elkaar gezet en gepast!! was een spannend moment haha.

Tevens een extra roestvrijstalen lichtbalk onder het keukenkastje geplaast.

MORGEN, gaan de deurtjes van de kast erop(liggen nu te drogen), wordt de voorraadkast voorzien van planken, ga ik de matrasombouw op maat maken+ in de grondverf zetten, zal er over 3 wanden( 300cm, 190cm en 110cm breed ) een boekenplank(5cm dik) geplaatst worden(rondom het bed en boven de bar), helaas is deze alleen in het creme wit verkrijgbaar en zal ik deze hoogglans zwart moeten verven.. fijn!!!, wordt de wandklok opgehangen boven de bar en zal het douchegordijn opgehangen worden.

EN DAN... is het wachten op de;
* Gordijnen,
* Radiatorombouw
* Bank,
* Barkrukken en de
* Salontafel

FOTO's(helaas begon het al donker te worden en zit het wandmeubel nog in de plasticfolie):

Kast(Hooglans wit, rolrekken, matras en boxen)

Korte zijde van de kast

Wandmeubel Deuren en lades worden geopend door erop te drukken, geen handgrepen of iets dergelijks dus..(halve servies staat erop, omdat mijn keukenkastje leeg moest ivm de lichtbalk)

Groet Niels.

[ Bericht 0% gewijzigd door fashion4life. op 08-11-2008 00:44:04 ]
pi_63043397
mooi...

heb je ook (led) verlichting onder aan de wandmeubel?
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:01:14 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_63043442
Super dat bed, en die rolrekken, geweldig gevonden!
disclaimer
pi_63043547
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef nikao het volgende:
mooi...

heb je ook (led) verlichting onder aan de wandmeubel?
Ik heb 3 spots... laag voltage, sfeerverlichting..
pi_63044141
Ha, als je die boekenplank zo gaat doen als ik denk dat je bedoelt is het een heel leiuk idee. Maakt het bed dan ook meteen wat minder een dominant, wit blok.
  zaterdag 8 november 2008 @ 02:03:29 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_63046934
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Ha, als je die boekenplank zo gaat doen als ik denk dat je bedoelt is het een heel leiuk idee. Maakt het bed dan ook meteen wat minder een dominant, wit blok.
disclaimer
  zaterdag 8 november 2008 @ 04:04:02 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63047685
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wie is u? je denkt dat je in staat bent om iemand met smaak te overrulen. je eerdere pogingen bleken ook al geen succes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63049865
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat is er nu weer? Eerder viel je er al over toen ik TS een vraag stelde over het laddertje, nu mag ik 'm ook geen compliment geven? Wat mag ik hier wel zeggen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:14:23 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_63050885
Ik was een beetje dronken
Het werkt gewoon een beetje op m'n zenuwen, dat constante ge-beterweet tegenover TS. Bij alles wat -ie post weet iemand het wel beter. Laat die jongen lekker z'n studio inrichten, alles wat ik tot nu toe zie is leuk.

Maar ik zal m'n waffel verder wel houden, wilde het gewoon even kwijt.
disclaimer
pi_63051420
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Laat die jongen lekker z'n studio inrichten, alles wat ik tot nu toe zie is leuk.
Ik zei toch dat ik het leuk vond?

Bovendien heb je ook weinig aan zo'n topic als iedereen in ademloze bewondering aan je voeten ligt. Als ik TS zou zijn zou ik liever hebben dat mensen opmerkingen maken in de trant van 'leuk hoor, maar heb je ook gedacht aan zus en zo?' of 'zou het niet mooier zijn als...'.
quote:
Maar ik zal m'n waffel verder wel houden.
Goed plan.
pi_63058530
Tsja... vandaag was verre van een productieve dag helaas.. Deurtjes bleken niet mooi geschildert te zijn, zodoende over moeten doen.. Boekenplanken zijn afgemeten en zitten in de hoogglans zwarte verf.

Helaas niet toegekomen om de bedombouw te schilderen..

Morgen rustdag, maandag weer verder..

FOTOS

Bedombouw

Deurtjes mooi glanzend.

Groet Niels.
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:01:29 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_63062970
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik het leuk vond?

Bovendien heb je ook weinig aan zo'n topic als iedereen in ademloze bewondering aan je voeten ligt. Als ik TS zou zijn zou ik liever hebben dat mensen opmerkingen maken in de trant van 'leuk hoor, maar heb je ook gedacht aan zus en zo?' of 'zou het niet mooier zijn als...'.
Naja, ik zie dat dan gewoon anders dan jij geloof ik
En ik zie nu pas dat ik verkeerd had gelezen wat er stond met m'n dronken bakkes Sorry, mijn excuses

[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 08-11-2008 22:39:04 ]
disclaimer
pi_63067150
TS gaat gewoon lekker zijn eigen gang

tvp
............................
pi_63069861
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
TVP

[ afbeelding ]

Dat ding is wel echt zo besmettelijk als de pest. Twee keer met een spijkerbroek er op zitten en je hebt al blauwige vlekken

Verder is de inrichting van de studio van TS totaal mijn smaak niet, maar je doet het wel mooi en voert het consequent door, dus wel het volgen waard
pi_63114187
Damn, zater er 2 vliegjes op de deur en 1 op een van de net geverfde boekenplanken!!

Dus die kunnen weer opnieuw!! toch even voor het idee de deurtjes erop gezet, zie foto's.

Tevens de bar op de gevoelige plaat gezet..

Aankomende week moet ik werken, heb wat verfwerk mee nar huis genomen, dus zondag pas weer een update!!

dinsdag 11 november 2008 @ 01:15:11 #225
67385 ROG
Go on, say it.
pi_63120081
TS, wellicht een idee om met een frees of zaag je plinthoogte weg te zagen uit je bedkastmeubel zodat deze strak tegen de muur staat? Eventueel met een acryllaatkitrandje of wat plamuur weer strak te krijgen als je vreest voor een slordige aansluiting? Verder complimenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')