Niet bij een kanttekening, nee, maar het valt me in dit topic gewoon op dat vrijwel iedere post een kritische noot heeft, of dat er gemeldt wordt dat "ik het allemaal anders had gedaan". En dat vind ik gewoon een beetje sneu voor TS. Want die is gewoon ook keiblij met z'n huisje en z'n spulletjes enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zie ik jou steeds zeggen als iemand een keer een kanttekening plaatst. Zolang het gewoon een opmerking is, wil ik me graag vrij voelen om gewoon mijn mening te geven. Ik geef die ook op het positive vlak nl. Bovendien zijn mensen niet altijd gebaat bij alleen maar ja en amen
op- of onderbouwende kritiek kan geen kwaad:)quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zie ik jou steeds zeggen als iemand een keer een kanttekening plaatst. Zolang het gewoon een opmerking is, wil ik me graag vrij voelen om gewoon mijn mening te geven. Ik geef die ook op het positive vlak nl. Bovendien zijn mensen niet altijd gebaat bij alleen maar ja en amen
Ik heb toch niks "afkrakerigs" gelezen over de bank. In beide posts die wat kritisch zijn word er gewoon een mening gegeven. En als er geen mening gegeven mag worden moet je niet op een openbaar forum posten. Bij allebei staat trouwens dat het een mooie bank isquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef maok het volgende:
Mee eens. Als TS nou had gezegt 'ik ben van plan om deze bank te kopen, wat vinden jullie er van?' dan kun je dat soort meningen geven maar nu is het gewoon afkraken en heeft het niets meer met opbouwende kritiek te maken. Je afvragen of zo'n bank lekker zit vanuit intresse is natuurlijk wat anders, maar ik lees verschillende opmerkingen met een hele andere ondertoon, dan kun je net zo goed niet reageren.
Met mijn studentenbudget (lees: ik ben blutquote:Op donderdag 27 november 2008 13:46 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Niet alle design hoeft duur te zijn.. kwestie van goed zoeken en bellen.. uiteraard alles wat in een winkel gekocht wordt is vaak duurder(marge), als je iets direct bij de leverancier vandaan kan halen scheelt dat enorm. Of net tegen een goede actie aanlopen, wanneer winkels hun voorraad weg willen doen.
Het laatste was bij mij van toepassing.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:50 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Als het goed is krijg wordt hij vrijdag geleverd, maar ik ga ervanuit dat ik hem pas maandag heb;-)
Het is een ethanolhaard van 40x 40x 10cm zo smal mogelijk dus...
Dit is het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groet Niels
Tja tot je erachterkomt dat de wand maar 43cm breed is en de oorspronkelijke tekening van 50x40 dus niet gaat passen.. maa rhet idee is duidelijk;-)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch leuk iets wat vierkant is qua maatvoering , tekenen als een rechthoek, wel mooi idee
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef fashion4life. het volgende:
Zo nu klaar allemaal haha..
Een ieder mag zijn mening geven, of die nou posi- of negatief is, het blijft zoals het nu is en dat is hoe ik het wil;-)
toch net even die ondertoon he hahaha;-) geintjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoel ikEn het ziet er over het algemeen tof uit, ik denk alleen dat je je iets meer bewust moet zijn n en niet alleen naar kijken
Maar goed, je woont er nog niet natuurlijkHet is een leuk huisje
van het feit dat je er in moet gaan leve
hmm erg moeilijk te zien zo, maar je smaak kennende is het vast mooiquote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef fashion4life. het volgende:
Hierbij de foto van de kleur van de gordijnen..
Ze zijn staalgrijs met een onderliggende bruine draad. Beetje de kleur van een antilope;)
Moeilijk te fotograferen helaas.. maar hierbij een impressie:
[ afbeelding ]
Helaas zit er op de plaats waar de gordijnen moeten komen hangen over de totale lengte een metalen profiel, althans zo geeft mijn metaaldetoctor aan.. dus moet even kijken of ik gewoon ga boren, of dat ik ze aan de wand bevestig met een L-prifiel..
Tevens vandaag de laatste boekenplank en het geraamte van het bed voor de laatste keer geschildert.
Morgen de deurtjes van het bed schilderen.
Moeilijk te zien, maar de kleur lijkt me erg mooiquote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef fashion4life. het volgende:
Hierbij de foto van de kleur van de gordijnen..
Ze zijn staalgrijs met een onderliggende bruine draad. Beetje de kleur van een antilope;)
Moeilijk te fotograferen helaas.. maar hierbij een impressie:
[ afbeelding ]
Helaas zit er op de plaats waar de gordijnen moeten komen hangen over de totale lengte een metalen profiel, althans zo geeft mijn metaaldetoctor aan.. dus moet even kijken of ik gewoon ga boren, of dat ik ze aan de wand bevestig met een L-prifiel..
Tevens vandaag de laatste boekenplank en het geraamte van het bed voor de laatste keer geschildert.
Morgen de deurtjes van het bed schilderen.
Ik heb van die wieltjes.. dus haken aan het gordijn..quote:Op zondag 30 november 2008 22:51 schreef nikao het volgende:
[..]
hmm erg moeilijk te zien zo, maar je smaak kennende is het vast mooi
Hoe/waaraan hang je ze op? (heb je wieltjes of van die 'ogen' ?)
hahah omdat er een campingstoel in staat alle gereedschap er nog ligt.. poefjes er nogal vreemd bij staan haha.. al om al niet de juiste opstelling..quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef k_man het volgende:
Op die laatste foto lijkt het nogal vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |