Uiteraard, er komen:quote:Op woensdag 26 november 2008 21:14 schreef Ewelina het volgende:
Die poefjes zijn leuk!
Ik vind de rest een beetje 'klinisch' ogen. Ga je nog dingen als planten / foto's /schilderijen in je huis zetten (of ophangen) ? Dat oogt wat minder kil.
Zoals het nu loopt, de week van 8 december.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:46 schreef spanishgirl het volgende:
Echt leuk gedaan, wanneer ga je der wonen?
Jouw basis is heel mooi.. en door wat planten neer te zetten en andere dingetjes creeer je meer kleurquote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Uiteraard, er komen:
- Witte orgideen.
- Ook komt er 1 of 2 wanden vol met fotolijsten van diverse afmetingen te hangen( boven het wandmeubel en of boven de boekenplank aan de lange zijde). Veelal foto's uit boeken, zowel zwart/ wit alsmede felgekleurd(denk aan rood, okergeel en kobalt blauw).
- Ben nog op zoek naar een witte vaas voor op het wandmeubel.
- En niet te vergeten de gelhaard aan de muur.
Accessoires uitzoeken is het gemakkelijkst als je er woont, om zo je eigen sfeer e creeeren, moet een woning worden waar je in kunt en mag! leven, moet geen hotelkamer worden;-)
Als het goed is krijg wordt hij vrijdag geleverd, maar ik ga ervanuit dat ik hem pas maandag heb;-)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Jouw basis is heel mooi.. en door wat planten neer te zetten en andere dingetjes creeer je meer kleur![]()
Wanneer ga je de gelhaard plaatsen? heb je hem al uitgezocht?
Een haard geeft al heel snel warmte en sfeer in je huis, goede keuzequote:Op donderdag 27 november 2008 09:50 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Als het goed is krijg wordt hij vrijdag geleverd, maar ik ga ervanuit dat ik hem pas maandag heb;-)
Het is een ethanolhaard van 40x 40x 10cm zo smal mogelijk dus...
Dit is het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groet Niels
erg mooi hoor!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef fashion4life. het volgende:
Vandaag weer even een dagje in Amsterdam geweest
Tevens de barkrukken en de salontafel opgehaald. Ook zag ik nog een leuke wit lederen poef in de showroom staan, waar ik er 2 van gekocht heb.
Poging nummer 4!!! om de boekenplanken hoogglans zwart te schilderen, vreselijk moeilijk gewoon, maar nu zijn ze dan ook erg mooi afgelakt..(op de fot hangen ze nog te drogen;))
FOTO'S
Boekenplanken zwart hangend:
[ afbeelding ]
Bar met krukken(nog gedeeltelijk verpakt)
[ afbeelding ]
Salontafel(gehard zwart glas met geborsteld stalen poten) 120cmx 55cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de wit lederen poef, tweemaal:
[ afbeelding ]
Zondag, ga ik nog 1x het gehele bed aflakken en komt de verlichting in de living.. Maandag is de planning de bank te gaan halen.. Gordijnen laten helaas nog even op zich wachten..
Groet Niels.
Mooie bank, maar denk dat je er toch niet echt lekker op kan zitten. En zeker een tukkie doen lijkt me niet echt ideaal. Of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef fashion4life. het volgende:
Bank en poef komen niet uit dezelfde serie, wel zijn ze goed met elkaar te combineren:
Dit is de bank, leuningen zijn zowel links als rechts te verstellen. Totale lengte 200cm bij 90cm diep.
Daarnaast wil ik nog een 3-tal extra kussen voor het zitgemak en voor de sfeer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij oogt inderdaad erg hard.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Mooie bank, maar denk dat je er toch niet echt lekker op kan zitten. En zeker een tukkie doen lijkt me niet echt ideaal. Of heb ik dat mis?
Niet alle design hoeft duur te zijn.. kwestie van goed zoeken en bellen.. uiteraard alles wat in een winkel gekocht wordt is vaak duurder(marge), als je iets direct bij de leverancier vandaan kan halen scheelt dat enorm. Of net tegen een goede actie aanlopen, wanneer winkels hun voorraad weg willen doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind die bank wel heel gaaf. Zal wel duur zijn
Mooie bank, maar ik denk dat je je wat verkijkt op uiterlijk vs comfort. Misschien zat ie wel lekker toen je even ging zitten in de winkel, maar hierop ga je niet uitgebreid een avondje met een vriendinnetje hangen en een dvd-tje kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef fashion4life. het volgende:
Bank en poef komen niet uit dezelfde serie, wel zijn ze goed met elkaar te combineren:
Dit is de bank, leuningen zijn zowel links als rechts te verstellen. Totale lengte 200cm bij 90cm diep.
Daarnaast wil ik nog een 3-tal extra kussen voor het zitgemak en voor de sfeer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dat tukkie bedoel ik gewoon ff met je hoofd op de leuning liggen. Ga je toch last van je nek krijgen denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 13:44 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Hij oogt inderdaad erg hard.
Maar hij is heerlijk geveerd en zat erg aangenaam!
Tevens kun je er een slaapbank van maken..
Dat zie ik jou steeds zeggen als iemand een keer een kanttekening plaatst. Zolang het gewoon een opmerking is, wil ik me graag vrij voelen om gewoon mijn mening te geven. Ik geef die ook op het positive vlak nl. Bovendien zijn mensen niet altijd gebaat bij alleen maar ja en amenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zitten mensen toch weer te miepen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |