quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Beetje voorbarig niet? Het is nog lang niet afgelopen begonnen.
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
Voorlopig lijken de genomen besluiten juist te zijn.
Maar zoals wel vaker in de geschiedenis, konden we pas jaren later écht beoordelen of iets goed was of niet.
Noem eens zo'n PvdA besluit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.
ga eens naar school en leer eens typen, of ben je dronken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.
zie den uil. maar die miljarden zal je wel niet snappen. zie vogelaar, om het makkelijk te maken voor je. zie ook die afschuwlijk hoge afrikadonaties, terwijl we het zelf hard nodig hebben. zie ook de langetijd miljarden van linkse gemeentes en de miljarden die bij zelfbedachte 'vriendjes' en zelfbedachte banen gewoon weggeven worden.quote:
vertel? en kom niet aan met hoofdletters, want dat staat in mijn verantwoording.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef henkway het volgende:
[..]
ga eens naar school en leer eens typen, of ben je dronken?
Heb je het nu over de PvdA of over links?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie den uil. maar die miljarden zal je wel niet snappen. zie vogelaar, om het makkelijk te maken voor je. zie ook die afschuwlijk hoge afrikadonaties, terwijl we het zelf hard nodig hebben. zie ook de langetijd miljarden van linkse gemeentes en de miljarden die bij zelfbedachte 'vriendjes' en zelfbedachte banen gewoon weggeven worden.
links geeft je geld uit alsof het niet je eigen geld is.
Om die hoofdletters maak ik me niet druk. Niet iedereen weet waar je ze moet plaatsen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel? en kom niet aan met hoofdletters, want dat staat in mijn verantwoording.
misschien zie je iets verkeerd staan, waardoor je vind dat je me zo mag bejegenen. maar snap je wel de strekking? of ben je daar te dom voor?
heet jij henkway?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Om die hoofdletters maak ik me niet druk. Niet iedereen weet waar je ze moet plaatsen.
ik neem aan dat jij het niveau van een debiel overstijgt? ja pvda dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het nu over de PvdA of over links?
En komen dergelijke praktijken niet voor bij rechts georienteerde partijen?
Als de PvdA al links is, vraag ik me af wat de SP en GL zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij het niveau van een debiel overstijgt? ja pvda dus.
zoals je zag in de partijlijst is gl extreem links en sp maoïstisch links.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de PvdA al links is, vraag ik me af wat de SP en GL zijn.
Ah, oke, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals je zag in de ledenlijst is gl extreem links en sp maoïstisch links.
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.quote:
Is Mao lid van de SP?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.
vijandigheid gelijk stellen aan ontkenende eerlijkheid is echt heel erg dom.
oh ineens kan je blijkbaar meer zeggen dan een regel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oke, dat wist ik niet.
Je houding is nogal vijandig, tenminste, zo ervaar ik het. Vanwaar?
Er is niets mis mee als iemand in een discussie aan je vraagt om een bewering te staven met bewijs.
Op forums wordt tenslotte al genoeg beweerd en weinig bewezent
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Is Mao lid van de SP?[ afbeelding ]
Ah, je bevestigt nu je vijandige houding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.
vijandigheid gelijk stellen aan ontkenende eerlijkheid is echt heel erg dom.
nee gewoon 24-7 kritiek op de pvda, die altijd geld heeft weggesmeten. laten we elkaar geen mietje noemen. dang!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Vrijdagavond borrel gehad zoalshetis?
Welke partij doet dat niet dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee gewoon 24-7 kritiek op de pvda, die altijd geld heeft weggesmeten. laten we elkaar geen mietje noemen. dang!
quote:
nou nee. maar wat jij wilt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |