abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:32:33 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62343853
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef sunny16947 het volgende:

Huub gemilimeterd tijdens opening studio Claire
Die Jaap, hehe "hoe was het weer, die uitspraak over kaalscheren"? Jaja, een NSB-er blablabla.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 09:36:48 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_62343923
Amanda en Luc samen ?
quote:
Amanda Balk en Luc weegels zijn samen gesignaleerd op de feestelijke opening van Studio Claire. Luc ook wel bekend als Double L van de Gouden Kooi heeft zijn kans waar genomen en Amanda meegevraagd naar het feestje. Amanda en Luc hebben samen de nacht doorgebracht na een avondje stappen. Luc ontfermt zich momenteel een beetje over Amanda nadat ze er alleen voor staat. Amanda wil verder nog niets kwijt over de aangifte die ze heeft gedaan tegen Brian Kubatz voormalig mede miljonair en ex-vriend van Amanda. Volgens de verhalen in de media, heeft Brian Amanda mishandeld, ook schijnt Brian haar lastig te vallen. Brian heeft tot op heden nog geen reactie gegeven op deze beschuldigingen.

Amanda heeft een tijdje ondergedoken gezeten en woont momenteel weer bij haar zus. Ik ben op dit moment min of meer haar bodyguard . We kunnen het erg goed vinden samen, aldus Luc.
Het gaat de rapper Double L erg goed momenteel. Zijn nieuwste cd is niet onopgemerkt gebleven, er zijn grote plannen om de cd uit te brengen tot ver over de grens.
Op de vraag of ze samen een relatie hebben, lacht Luc een beetje geheimzinnig. “Niet verder vertellen hoor! “Zegt Luc met een knipoog. Of hij dit nu meent of dat dit als grapje is bedoelt, laten we maar even in het midden. De twee hebben elkaar in ieder geval gevonden en het straalt er vanaf ook.

Er waren veel oud miljonairs aanwezig. Oud bewoners als Nena, Sylvia en Eric waren van de partij. Brian hebben we niet gezien, het is niet bekend of hij wel was uitgenodigd. Jaap de winnaar van de Gouden Kooi was er ook met zijn Cora. Ook de veel besproken hoofd huishoudster Palma schitterde op deze feestelijke opening.

Spoedig plaatsen we een uitgebreidt verslag van de feestelijke opening van Studio Claire en besteden we individueel aandacht aan bijvoorbeeld: Dennis, Amanda, Ricardo vandaag aanwezig als Rachel en vele andere. Uiteraard ook Huub en Claire zetten we weer eens in het zonnetje.

Bron.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:37:52 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62343955
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:45 schreef lies1958 het volgende:
ach je moet het maar durven. Ik begrijp uit het filmpje dat hij was geblinddoekt en toen heef Ben een streep over zijn hoofd geschoren.
Je hebt goede oren, ik heb het gemist over dat geblinddoekt zijn.
Ach, sinds wanneer doe Huub iets echt spontaan. Misschien levert het nog een extra fotootje op in de Party. Een aandachtshoer die kaalgeschoren door het durp gereden wordt?
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:46:48 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62344123
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Luc samen ?
[..]

[ afbeelding ]

Bron.
Toen ik dit las, dacht ik al, komt vast van het fanforum van Huubsel, dat zich voordoet als nieuwsmedium.
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:48:29 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62344160
Welke baat zou het 'fanforum' van Huub hebben bij dit bericht?
Niet dat ik geloof dat er meer tussen die twee is dan vriendschap .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:56:44 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62344332
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Welke baat zou het 'fanforum' van Huub hebben bij dit bericht?
Niet dat ik geloof dat er meer tussen die twee is dan vriendschap .
Ik had het niet speciaal daarover, maar nu je het vraagt, ik heb geen idee, misschien nog meer roddels in de wereld helpen?
Maar er komt voor de liefhebbers een uitgebreid verslag over onze celebs
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:58:03 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62344362
Oh, ik dacht dat je het over dat bericht over Amanda en Luc had, aangezien je dat bericht aanhaalde.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:06:13 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62344539
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht dat je het over dat bericht over Amanda en Luc had, aangezien je dat bericht aanhaalde.
Ik begrijp het, maar er staat een heel verhaal eromheen. Ik vond dat maar een bijkomstigheid. De poster maakte het de basis van het stukje, door het bijschrift, maar ik ben ondertussen wel iets gewend.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:07:33 #110
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62344577
Amanda was helemaal niet met Luc. Als je de foto's er op nakijkt was ze daar met zusje Daniëlle.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62344656
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hebt goede oren, ik heb het gemist over dat geblinddoekt zijn.
Ach, sinds wanneer doe Huub iets echt spontaan. Misschien levert het nog een extra fotootje op in de Party. Een aandachtshoer die kaalgeschoren door het durp gereden wordt?

Kwestie van goed luisteren. Helemaal op het einde zegt huub dit. Misschien anders even langs beter horen of zo.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:14:27 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62344757
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:10 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Kwestie van goed luisteren. Helemaal op het einde zegt huub dit. Misschien anders even langs beter horen of zo.
Ik vind het prima, zo geinteresseerd ben ik niet, dus het zou zomaar kunnen. Een prima act.
pi_62344778
Waarom snap ik niet waar jullie het over hebben? Bronmagazine is een Huub-fansite maar dat kan niet want ik ben geen erelid.
Go hard or go home
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:17:01 #114
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62344819
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind het prima, zo geinteresseerd ben ik niet, dus het zou zomaar kunnen. Een prima act.
Wel veel reakties en constant negatief commentaar voor een niet geïnteresseerde.
Snooker is top!!!
pi_62344842
Verder nog nieuws?
Go hard or go home
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:20:03 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62344891
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Wel veel reakties en constant negatief commentaar voor een niet geïnteresseerde.
Ik was niet geinteresseerd om uit de wirwar van geluiden een gesprek te halen. Dus dat.
Heb net even naar het laatste stukje geluisterd en hoorde inderdaad iets over geblinddoekt, maar wat er precies gebeurd is weet ik nog niet. Ik hoorde Palma wel vragen "wat levert het op, wat heb je verdiend" .Maar goed.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:22:18 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62344952
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Verder nog nieuws?
Brian is weer geland op aarde na een ruimtereis. Ik vind het nogal wat! Zeker gezien hij contact heeft gehad met aliens die hem vertelden dat Amanda te veel jointjes rookt en daardoor waanideeën heeft ontwikkeld. Triest voor dat kind hoor. Straks is ze ook nog in de waan dat ze een relatie heeft met Luc.

De nieuwe vrienden van Brian:

maandag 13 oktober 2008 @ 11:39:49 #118
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62346754
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
wat is dit? Huub zn kankerpatient look?

[ afbeelding ]
Op die foto zie je duidelijk een streep vanaf Huub z'n oor naar rechtsboven..Dus misschien toch nep?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:43:44 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62346854
Lollers
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62347059
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Brian is weer geland op aarde na een ruimtereis. Ik vind het nogal wat! Zeker gezien hij contact heeft gehad met aliens die hem vertelden dat Amanda te veel jointjes rookt en daardoor waanideeën heeft ontwikkeld. Triest voor dat kind hoor. Straks is ze ook nog in de waan dat ze een relatie heeft met Luc.

[ afbeelding ]
Tis te begrijpen dat tie vrienden in hogere sferen zoekt...

wij, nuchtere aardlingen, zijn nog niet toe aan zijn kijk en beleving van het menselijk bestaan.
Pas als je koeien, wortels en poezie kan combineren ben je, enigzins, op gelijkwaardig nivo
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:55:27 #121
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62347091
mooiiiiii Het zou kunnen. Hoorde Eric Dikeb aan het eind iets zeggen over clip en klaar. Misschien een opname van een clipje voor zijn show. Vraag me alleen af hoe Claire dat zo snel tussen al die mensen dan aangebracht heeft.
Snooker is top!!!
pi_62347704
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
triest voor dat kind? Ik vind het triester van Brian....Heeft hij wat te zeggen dat Amanda met modder gooit..... zij doet het luid en duidelijk........Brian zet het zo neer dat je er 2 kanten mee opkan....kan hij altijd later zeggen: Ja, maar ZO heb ik het niet bedoeld !!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:26:47 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62347762
Moet ik nu echt overal 'lees dit met een grote korrel zout' bij zetten?
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:34:26 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62347936
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Jij kiest ervoor om in CBL te posten!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62347979
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
wahtttt, zijn die groene gevalletjes niet de nieuwe vrienden van Brian
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:45:18 #126
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62348469
huub heeft een nieuw blog geschreven over gister. Kale kop is een oude weddenschap.
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:58:53 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62348596
quote:
Gisteren een supergeslaagde opening gehad,

Claire en ik ontvingen de mensen op de rode loper terwijl ze met limousine werden aangereden. Kregen champagne van Il Divino en liepen verder de zaak in. Claire heeft een fantastische show gegeven met modellen om haar creativiteit op het gebied van haar, nagels en visagie te laten zien.

Daarna was er de feestelijke opening en aansluitend een super gezellig feest. Al onze vrienden, familie en bekender waren er. Het was echt mega super gezellig. Mijn vrienden hadden nog een leuk grapje in petto. Ze blinddoekten mij en haalde toen de tondeuse over mijn haar. Toen kon ik niet meer terug, ik wist er helaas niets van maar ja niets meer aan toe.

Zo werd er ook een oude weddenschap ingelost, ach 4/5 weekjes en mijn haar is net zoals in de kooi

Het was een supergeslaagd feest! Studio Claire is dus officieel geopend!

liefs Huub
Pijnlijk!
pi_62348643
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Pijnlijk!
lachen ik had het dus anders gelezen maar jouw invulling ervan is veel leuker om te lezen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:02:18 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62348687
Dat zal de Brabantse touch van Claire wel zijn. 'Hier' onder de rivieren rij je aan en werk je af.
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 13:02:59 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_62348700
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:58 schreef Copycat het volgende:

Pijnlijk!
Knap lullig, al dat bloed op de rode loper.

Amanda en Ricardo Rachel dragen elkaars kleding???

― Mark Twain
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:08:29 #132
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62348831
het was een super geslaagde opening en een erg leuk feest!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 13:11:42 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_62348926
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
Maar je bent nu wel kaal.

De foto's spreken voor zich, ziet er idd erg gezellig uit. Leuk voor jullie.
― Mark Twain
pi_62349556
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
Heb het net gelezen op Rocket, hahaha, jemig een kale kop!
Had daar ook al gereageerd maar wat ik mij afvraag: waar ging die weddenschap over?
Oh ja, maakt mij niks uit hoor maar hier en daar vragen mensen zich af waarom het op de dag van Claire moest.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:10:12 #135
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62350439
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Heb het net gelezen op Rocket, hahaha, jemig een kale kop!
Had daar ook al gereageerd maar wat ik mij afvraag: waar ging die weddenschap over?
Oh ja, maakt mij niks uit hoor maar hier en daar vragen mensen zich af waarom het op de dag van Claire moest.

tja, dat moet je aan Ben en de rest van mijn vrienden vragen, oude weddenschap. Iets over deelname aan de Gouden Kooi en ver in het spel komen!
Nil Volentibus Arduum
pi_62351814
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

tja, dat moet je aan Ben en de rest van mijn vrienden vragen, oude weddenschap. Iets over deelname aan de Gouden Kooi en ver in het spel komen!
Haha, mooi figuur die Ben, sprak hem af en toe op msn, vooral erg vroeg in de ochtend als hij uit zijn werk kwam.
Kortom, je was overtuigd hoger te eindigen als het uiteindelijk is geworden?
Ach, al met al en desondanks de kale kop was je voor mij de winnaar!
Alhoewel ik het jammer vind dat Claire er niet langer in heeft gezeten, die was volgens mij ook ver gekomen.
Is ze dan ook weer met het geld maar ik gaf haar een kans om te winnen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:03:05 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62351897
De opening van Claire's studio? Het lijkt wel een reunie van dgk Die meid van dat ongestelde bloed ziet er nog steeds even verlopen uit als voorheen. In elk geval goede reclame voor je studio
pi_62354300
Wat ziet Palma er anders uit op de foto's ze lijkt wel 10 jaar jonger
pi_62356425
Hoi mensen van het goede leven,

Ff een blogje van mij, Ik heb een erg druk maar gezellig weekend gehad. Ik moest mezelf van morgen wel weer even bij elkaar rapen haha maar dat ik gelukt. Aller eerst wil ik jullie iets bekennen door alle stress van de afgelopen tijd ben ik weer begonnen met roken. stom,stom,stom weet ik,Ik ga zo snel mogelijk weer stoppen!!! want baal er zelf ontzettend van!! maar wou het jullie wel even vermelden. Ik ben zaterdag naar de verjaardag van Lieke geweest. Heb weer lekker even kunnen kletsen en knuffelen met mijn vriendinnetje. Daarna zijn we naar Hilversum gegaan naar de Musk want we wilden nog even na feesten. Heb in hilversum geslapen bij mijn bitch Ricardo a.k.a Rachel Oneal. We hebben ons weer is helemaal suf gelachen! De volgende dag zijn we naar de opening van Studio Claire gegaan. Het is ontzettend mooi geworden! En het was erg gezellie heb daar heerlijke oesters gegeten en heb weer ff lekker met iedreen een praatje kunnen maken.
Daarna ben ik met Nena naar le Dimanche gegaan een vet gaaf feest! in De Marcantie.
We zijn weer lekker los gegaan net als vanouds. Vananvond heb ik een modellenfeest van Elite in de jimmy woo hoop dat het net zo leuk word als mijn weekend is geweest.

p.s las dat er vragen waren of ik een relatie met Luc heb hahaha nee ik ben nog steeds lekker vrijgezel en ik moet eerlijk zeggen dat bevalt me wel.

heel veel kusjes en knuffies Amanda

Bron
pi_62357444
op de hyves van erik dikeb staat het filmpje van gister de opening van claire. Daar zie je ook hoe huub zijn kop werd kaal geschoren door ben en sebastiaan. Ze deden hem een blinddoek voor en schoren er een stuk tussen uit.
pi_62360110
Wat is Nena toch prachtig om te zien!

Amanda is dus weer vriendinnetjes met Nena. Ze feest erop los, alles is weer zoals voor de kooi blijkbaar.
Ik blijf het nog steeds heel idioot vinden dat Lieke haar vriendinnetje is, na alles wat ze in de kooi over en tegen Lieke heeft gezegd. En.... ik vind ze ook totaal niet bij elkaar passen qua type.

Huub is met die kale kop geen goede reclame voor Studio Claire.. Als dat is hoe ze je knippen daar.

Hoe staat het eigenlijk met Nadia? Die zie je en hoor je nergens meer. Helemaal opgeslokt door het moederschap???Dennis is overal...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:26:53 #142
16305 Jappie
parttime reverend
pi_62360323
Dejavu BB5 ...wie is de Menno ?
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:21:34 #143
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62363847
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:09:30 #144
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62365219
t'is weer helemaal goed. Mooi toch.

Amanda's Hyves

Huub (6003)
vandaag, 20:50
schatje, het was top! veel liefs, x H
Snooker is top!!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:44:48 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62366025
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:59 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Haha, mooi figuur die Ben, sprak hem af en toe op msn, vooral erg vroeg in de ochtend als hij uit zijn werk kwam.
Kortom, je was overtuigd hoger te eindigen als het uiteindelijk is geworden?
Ach, al met al en desondanks de kale kop was je voor mij de winnaar!
Alhoewel ik het jammer vind dat Claire er niet langer in heeft gezeten, die was volgens mij ook ver gekomen.
Is ze dan ook weer met het geld maar ik gaf haar een kans om te winnen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:49:11 #146
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62366131
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef Guillaume85 het volgende:
Hoi mensen van het goede leven,

Ff een blogje van mij, Ik heb een erg druk maar gezellig weekend gehad. Ik moest mezelf van morgen wel weer even bij elkaar rapen haha maar dat ik gelukt. Aller eerst wil ik jullie iets bekennen door alle stress van de afgelopen tijd ben ik weer begonnen met roken. stom,stom,stom weet ik,Ik ga zo snel mogelijk weer stoppen!!! want baal er zelf ontzettend van!! maar wou het jullie wel even vermelden. Ik ben zaterdag naar de verjaardag van Lieke geweest. Heb weer lekker even kunnen kletsen en knuffelen met mijn vriendinnetje. Daarna zijn we naar Hilversum gegaan naar de Musk want we wilden nog even na feesten. Heb in hilversum geslapen bij mijn bitch Ricardo a.k.a Rachel Oneal. We hebben ons weer is helemaal suf gelachen! De volgende dag zijn we naar de opening van Studio Claire gegaan. Het is ontzettend mooi geworden! En het was erg gezellie heb daar heerlijke oesters gegeten en heb weer ff lekker met iedreen een praatje kunnen maken.
Daarna ben ik met Nena naar le Dimanche gegaan een vet gaaf feest! in De Marcantie.
We zijn weer lekker los gegaan net als vanouds. Vananvond heb ik een modellenfeest van Elite in de jimmy woo hoop dat het net zo leuk word als mijn weekend is geweest.

p.s las dat er vragen waren of ik een relatie met Luc heb hahaha nee ik ben nog steeds lekker vrijgezel en ik moet eerlijk zeggen dat bevalt me wel.

heel veel kusjes en knuffies Amanda

Bron

Bijna foutloos Nederlands. En dat zou Amanda dan zelf geschreven hebben????
Iemand die kut met een "d" en kat met "dt" schrijft.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:52:54 #147
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62366229
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:20 schreef Injetta het volgende:
Wat is Nena toch prachtig om te zien!

Zeker!!! Jammer dat ze hetero is. What a waste...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:02:33 #148
226422 dgklieke
pi_62367241
prachtige nichtjuhhh!!!! van amanda

bron http://lifeofamanda.hyves.nl/fotos/
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:40:26 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62368784
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijna foutloos Nederlands. En dat zou Amanda dan zelf geschreven hebben????
Mwoah, bijna foutloos. In elke zin zit zo'n beetje wel een fout, dus ik denk wel dat Amanda het zelf heeft geschreven.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:05:57 #150
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62371634
[img][/img]
Snooker is top!!!
pi_62372412
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef sunny16947 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Brian kan ' meerdere bundels' samenstellen',
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:02:29 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62374870
quote:
Luc de DJ
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:25:01 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62375426
Luc is leuk
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:26:54 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62375486
Och, die kale kop staat Huub ook nog wel goed.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:27:57 #155
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62375516
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
pi_62375752
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
dit meen je toch niet serieus

Ik vind het wel lachen, maar het staat hem van geen meter dat kale bolletje...
dus speciaal voor Huubje

dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:39:13 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62375841
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef Desii het volgende:

[..]

Zeg ik ook eens wat positiefs over Huub, word ik niet geloofd Maar ik meen het wel
pi_62376934
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef Desii het volgende:

Ik vind het wel lachen, maar het staat hem van geen meter dat kale bolletje...
dus speciaal voor Huubje
Oh, ik hou juist wel van een man die z'n hoofd kaal durft te scheren voor de lol
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:18:05 #159
226422 dgklieke
pi_62376957
Dennis Titel: Hoi,
Aan: Vrienden van Dennis
Heb je mijn optreden bij de kids top 20 al gezien. Was weer gezellig in de studio bij Monique Smit en dankzij jullie stemmen sta ik al weer op nummer 9 deze week dus op naar nummer 1! Hier is de link van de uitzending:

Dus wel eventjes nog een keer stemmen via http://www.kidstop20.nl/index2.php op mijn single "Ademloos Geluk" dank je wel

Dit is de clip Tot snel, groetjes Dennis

www.dennisbaxfansite.nl
pi_62377649
http://www.radiosimone.nl/uitzendinggemist.asp

2008-10-14 1100 mp3 en dan vanaf 19 min... intervieuw met Huub......
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:52:21 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_62377845
Amanda, Dorien ( en Deborah?) gespot bij de Elite Model Look. Dat tasje, truttigheid ten top of ligt dat aan mij?
Ik weet dat ze in dat hok ook een tijd met een tasje heeft lopen zeulen, kadootje van Mamanda.

Filmpje van nu.nl.
― Mark Twain
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:10:08 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62378294
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
pi_62378381
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
En misschien wel gekocht op de zwarte markt of in turkije. Maar amanda kennende heeft die heel veel geld betaald voor die lelijke tas. En als ze zo modebewust is moet ze toch weten dat je in het herfst seizoen niet meer met een witte tas rondloopt maar je tas aanpast aan de kleur van je jas of schoenen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:18:22 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_62378486
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
En daar dan je rol toiletpapier in anders loop je zo voor lul hè? Maar ssserieusss, geen gezicht. Tijdens de opening van Studio Claire droeg ze dat ding ook al en dat in combi met een soort retrojurkje.
― Mark Twain
pi_62378855
Amanda heeft nog nooit uitgeblonken in het hebben van een goede smaak. Foute mannen keuze, foute haar(kleur) keuze, foute make-up keuze en foute kleding keuze inclusief foute accessoires, maar al dit foute weet ze te dragen alsof ze Miss Dior zelf is.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:35:16 #166
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62378927
hehe kijk al die roddeltantes hier
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:00:55 #167
226422 dgklieke
pi_62379537
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Huub: "Nou, okee, als jij er zo opgewonden van raakt, ......vooruit dan maar"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"

bron
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:04:47 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62379638
Vallen hersenspinsels van users op andere fora nu ook al onder 'mediaberichten'?
pi_62380365
WIE? kunnen die doelloze kids niet gewoon een baan zoeken?
ben wel benieuwd hoe het met Mirsad "¦eki" Baliç van sbs de bus is WIE nou kijk dat bedoel ik..

grow fking up!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:36:45 #170
226422 dgklieke
pi_62380501
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda, Dorien ( en Deborah?) gespot bij de Elite Model Look. Dat tasje, truttigheid ten top of ligt dat aan mij?
Ik weet dat ze in dat hok ook een tijd met een tasje heeft lopen zeulen, kadootje van Mamanda.

Filmpje van nu.nl.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:39:24 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62380596
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"

bron
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:39:28 #172
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62380599
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef lehia het volgende:
WIE? kunnen die doelloze kids niet gewoon een baan zoeken?
ben wel benieuwd hoe het met Mirsad "¦eki" Baliç van sbs de bus is WIE nou kijk dat bedoel ik..

grow fking up!
he FOK jou, ik heb een baan!

Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:45:27 #173
226422 dgklieke
pi_62380772
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

he FOK jou, ik heb een baan!

in de keuken bij cbml
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:51:27 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62380928
Welke van de meiden (of mannen, for that matter) zou Huubschen geil vinden?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:56:30 #175
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62381057
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef dgklieke het volgende:

[..]

in de keuken bij cbml
[ afbeelding ]
ja daar maak ik schoon
Nil Volentibus Arduum
pi_62382219
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:

bron
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:24:41 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62383227
De Telegraaf:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:28:01 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_62383289
Hij lijkt zo sprekend op Pim Fortuyn. Jaren jonger, maar toch.
― Mark Twain
pi_62383418
En weer op telegraaf.nl terecht gekomen.Huub heeft voor die krant nogal veel nieuwswaarde lijkt het.
pi_62383913
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ja daar maak ik schoon
je maakt echt rap promotie

aangenomen voor de post; binnen een aantal weken al koffie aan het rondbrengen en nu al aan de schoonmaak a la Palma

ene als je nog wilt oefenen, mijn keuken is een puinhoop
pi_62383951
wat een hoofd
pi_62384178
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een hoofd
ja zelfs zonder haar, ziet hij er beter uit als jouw Rabiesje met
pi_62384245
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:03 schreef Desii het volgende:

[..]

ja zelfs zonder haar, ziet hij er beter uit als jouw Rabiesje met
Huub heeft nog geen 10% sexappeal van Ribas

sorry Huub
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:10:46 #184
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62384355
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah, bijna foutloos. In elke zin zit zo'n beetje wel een fout, dus ik denk wel dat Amanda het zelf heeft geschreven.
Op Amanda's niveau is dit een ruime voldoende. Ook de interpunctie (of beter gezegd het gebrek aan interpunctie) zien we maar even over het hoofd.
Dit heeft ze echt niet zelf geschreven.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:14:30 #185
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62384450
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Ik vind het wel humor !!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:16:48 #186
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62384508
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Mocht ie willen!!
Hij heeft meer weg van Kenneth of Carla die net bij de trimmer zijn geweest.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62384539
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

ik had niet anders verwacht

Maar om nu quotes van het ene forum naar het andere te plaatsen, is behoorlijk overdreven.
Die Lieke.... ze heeft er een dagtaak aan en dat terwijl ze nix meer met DGK en tv te maken wil hebben
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:29:13 #188
226422 dgklieke
pi_62384843
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ja daar maak ik schoon
morgen in de Telegraaf huub werk als schoonmaker bij cbml
http://www.telegraaf.nl/p(...)maal_haarloos__.html
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:19:35 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62386221
quote:

[..]

Het is zeker humor. Misschien moet hij hier eens een kijkje komen nemen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:21:51 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62386275
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
He pas op he? Ik vond Pim wel iets hebben, ondanks dat hij homo was. Huubdgk had beter niet aan dit mediagrapje mee kunnen doen. Het zorgt wel voor wat publiciteit, maar hij loopt nu echt voor lul.
Een kaal hoofd is voor stoere mannen.
pi_62386358
quote:

[..]

Nou!
Anyway, dit is een media-topic. Ik ga het niet spellen.
Go hard or go home
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:29:04 #192
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62386442
Lijkt wel een kanker patient
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:32:04 #193
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62386509
Huub, je had vroeger toch ook een kale kop?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:43:26 #194
226422 dgklieke
pi_62386802
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou!
Anyway, dit is een media-topic. Ik ga het niet spellen.
ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuws
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:47:09 #195
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62386902
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Darklight het volgende:
Huub, je had vroeger toch ook een kale kop?
...een snorretje toch?
pi_62386976
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef dgklieke het volgende:

[..]

ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuws
M-e-d-i-a.

Gebruik dit topic waarvoor die bedoeld is anders ga ik spelen met de knopjes.
Go hard or go home
pi_62388585
wat was de weddenschap met je vrienden Huub? Heb je gezegd : IK win de Kooi, anders mogen jullie me kaal scheren "????????
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:59:20 #198
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62391132
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:

[..]

\
Ik haat namen die ontstaan uit Lekei .
Zucht,maar weer aanpassen "haat " tussen haakjes..

[ Bericht 9% gewijzigd door mooiiiiii op 14-10-2008 23:08:35 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:32:53 #199
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62392177
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:43 schreef Elske6 het volgende:
wat was de weddenschap met je vrienden Huub? Heb je gezegd : IK win de Kooi, anders mogen jullie me kaal scheren "????????
Ja ,zoiets was het
pi_62392509
Hey hoe issie hier?

Ben ik de enige die zich er echt aan irriteerde dat Lieke altijd zo fucking scheel kijkt?
Ik vind dat korte koppie wel kinky staan bij Huub. Paar tepelklemmen en een plugin erbij en het feestje is compleet.

nena..blijft een schoonheid. Als er iemand echt gegroeid was tijdens het programma dan was het Nena wel. Ze leek zo naief maar maakte uiteindelijk toch telkens de juiste keuze. Zij en Huub waren toch wel een beetje de reddende engeltjes...oh en Syl. al begon Syl me later wel te irritereren.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:23:26 #201
226422 dgklieke
pi_62394138

[ Bericht 35% gewijzigd door dgklieke op 15-10-2008 01:46:17 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:47:46 #202
226422 dgklieke
pi_62394335