Die Jaap, hehe "hoe was het weer, die uitspraak over kaalscheren"? Jaja, een NSB-er blablabla.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef sunny16947 het volgende:
Huub gemilimeterd tijdens opening studio Claire
quote:Amanda Balk en Luc weegels zijn samen gesignaleerd op de feestelijke opening van Studio Claire. Luc ook wel bekend als Double L van de Gouden Kooi heeft zijn kans waar genomen en Amanda meegevraagd naar het feestje. Amanda en Luc hebben samen de nacht doorgebracht na een avondje stappen. Luc ontfermt zich momenteel een beetje over Amanda nadat ze er alleen voor staat. Amanda wil verder nog niets kwijt over de aangifte die ze heeft gedaan tegen Brian Kubatz voormalig mede miljonair en ex-vriend van Amanda. Volgens de verhalen in de media, heeft Brian Amanda mishandeld, ook schijnt Brian haar lastig te vallen. Brian heeft tot op heden nog geen reactie gegeven op deze beschuldigingen.
Amanda heeft een tijdje ondergedoken gezeten en woont momenteel weer bij haar zus. Ik ben op dit moment min of meer haar bodyguard . We kunnen het erg goed vinden samen, aldus Luc.
Het gaat de rapper Double L erg goed momenteel. Zijn nieuwste cd is niet onopgemerkt gebleven, er zijn grote plannen om de cd uit te brengen tot ver over de grens.
Op de vraag of ze samen een relatie hebben, lacht Luc een beetje geheimzinnig. “Niet verder vertellen hoor! “Zegt Luc met een knipoog. Of hij dit nu meent of dat dit als grapje is bedoelt, laten we maar even in het midden. De twee hebben elkaar in ieder geval gevonden en het straalt er vanaf ook.
Er waren veel oud miljonairs aanwezig. Oud bewoners als Nena, Sylvia en Eric waren van de partij. Brian hebben we niet gezien, het is niet bekend of hij wel was uitgenodigd. Jaap de winnaar van de Gouden Kooi was er ook met zijn Cora. Ook de veel besproken hoofd huishoudster Palma schitterde op deze feestelijke opening.
Spoedig plaatsen we een uitgebreidt verslag van de feestelijke opening van Studio Claire en besteden we individueel aandacht aan bijvoorbeeld: Dennis, Amanda, Ricardo vandaag aanwezig als Rachel en vele andere. Uiteraard ook Huub en Claire zetten we weer eens in het zonnetje.
Je hebt goede oren, ik heb het gemist over dat geblinddoekt zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:45 schreef lies1958 het volgende:
ach je moet het maar durven. Ik begrijp uit het filmpje dat hij was geblinddoekt en toen heef Ben een streep over zijn hoofd geschoren.
Toen ik dit las, dacht ik al, komt vast van het fanforum van Huubsel, dat zich voordoet als nieuwsmedium.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Luc samen ?
[..]
[ afbeelding ]
Bron.
Ik had het niet speciaal daarover, maar nu je het vraagt, ik heb geen idee, misschien nog meer roddels in de wereld helpen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Welke baat zou het 'fanforum' van Huub hebben bij dit bericht?
Niet dat ik geloof dat er meer tussen die twee is dan vriendschap.
Ik begrijp het, maar er staat een heel verhaal eromheen. Ik vond dat maar een bijkomstigheid. De poster maakte het de basis van het stukje, door het bijschrift, maar ik ben ondertussen wel iets gewend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht dat je het over dat bericht over Amanda en Luc had, aangezien je dat bericht aanhaalde.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt goede oren, ik heb het gemist over dat geblinddoekt zijn.
Ach, sinds wanneer doe Huub iets echt spontaan.Misschien levert het nog een extra fotootje op in de Party. Een aandachtshoer die kaalgeschoren door het durp gereden wordt?
Ik vind het prima, zo geinteresseerd ben ik niet, dus het zou zomaar kunnen. Een prima act.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Kwestie van goed luisteren. Helemaal op het einde zegt huub dit. Misschien anders even langs beter horen of zo.
Wel veel reakties en constant negatief commentaar voor een niet geïnteresseerde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zo geinteresseerd ben ik niet, dus het zou zomaar kunnen. Een prima act.
Ik was niet geinteresseerd om uit de wirwar van geluiden een gesprek te halen. Dus dat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wel veel reakties en constant negatief commentaar voor een niet geïnteresseerde.
Brian is weer geland op aarde na een ruimtereis. Ik vind het nogal wat! Zeker gezien hij contact heeft gehad met aliens die hem vertelden dat Amanda te veel jointjes rookt en daardoor waanideeën heeft ontwikkeld. Triest voor dat kind hoor. Straks is ze ook nog in de waan dat ze een relatie heeft met Luc.quote:
Op die foto zie je duidelijk een streep vanaf Huub z'n oor naar rechtsboven..Dus misschien toch nep?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
wat is dit? Huub zn kankerpatient look?
[ afbeelding ]
Tis te begrijpen dat tie vrienden in hogere sferen zoekt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is weer geland op aarde na een ruimtereis. Ik vind het nogal wat! Zeker gezien hij contact heeft gehad met aliens die hem vertelden dat Amanda te veel jointjes rookt en daardoor waanideeën heeft ontwikkeld. Triest voor dat kind hoor. Straks is ze ook nog in de waan dat ze een relatie heeft met Luc.
De nieuwe vrienden van Brian:
[ afbeelding ]
triest voor dat kind? Ik vind het triester van Brian....Heeft hij wat te zeggen dat Amanda met modder gooit..... zij doet het luid en duidelijk........Brian zet het zo neer dat je er 2 kanten mee opkan....kan hij altijd later zeggen: Ja, maar ZO heb ik het niet bedoeld !!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is weer geland op aarde na een ruimtereis. Ik vind het nogal wat! Zeker gezien hij contact heeft gehad met aliens die hem vertelden dat Amanda te veel jointjes rookt en daardoor waanideeën heeft ontwikkeld. Triest voor dat kind hoor. Straks is ze ook nog in de waan dat ze een relatie heeft met Luc.
De nieuwe vrienden van Brian:
[ afbeelding ]
Jij kiest ervoor om in CBL te posten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt overal 'lees dit met een grote korrel zout' bij zetten?
wahtttt, zijn die groene gevalletjes niet de nieuwe vrienden van Brianquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt overal 'lees dit met een grote korrel zout' bij zetten?
Pijnlijk!quote:Gisteren een supergeslaagde opening gehad,
Claire en ik ontvingen de mensen op de rode loper terwijl ze met limousine werden aangereden. Kregen champagne van Il Divino en liepen verder de zaak in. Claire heeft een fantastische show gegeven met modellen om haar creativiteit op het gebied van haar, nagels en visagie te laten zien.
Daarna was er de feestelijke opening en aansluitend een super gezellig feest. Al onze vrienden, familie en bekender waren er. Het was echt mega super gezellig. Mijn vrienden hadden nog een leuk grapje in petto. Ze blinddoekten mij en haalde toen de tondeuse over mijn haar. Toen kon ik niet meer terug, ik wist er helaas niets van maar ja niets meer aan toe.
Zo werd er ook een oude weddenschap ingelost, ach 4/5 weekjes en mijn haar is net zoals in de kooi
Het was een supergeslaagd feest! Studio Claire is dus officieel geopend!
liefs Huub
Knap lullig, al dat bloed op de rode loper.quote:
Maar je bent nu wel kaal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
het was een super geslaagde opening en een erg leuk feest!
Heb het net gelezen op Rocket, hahaha, jemig een kale kop!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
het was een super geslaagde opening en een erg leuk feest!
tja, dat moet je aan Ben en de rest van mijn vrienden vragen, oude weddenschap. Iets over deelname aan de Gouden Kooi en ver in het spel komen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb het net gelezen op Rocket, hahaha, jemig een kale kop!
Had daar ook al gereageerd maar wat ik mij afvraag: waar ging die weddenschap over?
Oh ja, maakt mij niks uit hoor maar hier en daar vragen mensen zich af waarom het op de dag van Claire moest.
Haha, mooi figuur die Ben, sprak hem af en toe op msn, vooral erg vroeg in de ochtend als hij uit zijn werk kwam.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tja, dat moet je aan Ben en de rest van mijn vrienden vragen, oude weddenschap. Iets over deelname aan de Gouden Kooi en ver in het spel komen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, mooi figuur die Ben, sprak hem af en toe op msn, vooral erg vroeg in de ochtend als hij uit zijn werk kwam.
Kortom, je was overtuigd hoger te eindigen als het uiteindelijk is geworden?
Ach, al met al en desondanks de kale kop was je voor mij de winnaar!
Alhoewel ik het jammer vind dat Claire er niet langer in heeft gezeten, die was volgens mij ook ver gekomen.
Is ze dan ook weer met het geld maar ik gaf haar een kans om te winnen.
Bijna foutloos Nederlands. En dat zou Amanda dan zelf geschreven hebben????quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef Guillaume85 het volgende:
Hoi mensen van het goede leven,
Ff een blogje van mij, Ik heb een erg druk maar gezellig weekend gehad. Ik moest mezelf van morgen wel weer even bij elkaar rapen haha maar dat ik gelukt. Aller eerst wil ik jullie iets bekennen door alle stress van de afgelopen tijd ben ik weer begonnen met roken. stom,stom,stom weet ik,Ik ga zo snel mogelijk weer stoppen!!! want baal er zelf ontzettend van!! maar wou het jullie wel even vermelden. Ik ben zaterdag naar de verjaardag van Lieke geweest. Heb weer lekker even kunnen kletsen en knuffelen met mijn vriendinnetje. Daarna zijn we naar Hilversum gegaan naar de Musk want we wilden nog even na feesten. Heb in hilversum geslapen bij mijn bitch Ricardo a.k.a Rachel Oneal. We hebben ons weer is helemaal suf gelachen! De volgende dag zijn we naar de opening van Studio Claire gegaan. Het is ontzettend mooi geworden! En het was erg gezellie heb daar heerlijke oesters gegeten en heb weer ff lekker met iedreen een praatje kunnen maken.
Daarna ben ik met Nena naar le Dimanche gegaan een vet gaaf feest! in De Marcantie.
We zijn weer lekker los gegaan net als vanouds. Vananvond heb ik een modellenfeest van Elite in de jimmy woo hoop dat het net zo leuk word als mijn weekend is geweest.
p.s las dat er vragen waren of ik een relatie met Luc heb hahaha nee ik ben nog steeds lekker vrijgezel en ik moet eerlijk zeggen dat bevalt me wel.
heel veel kusjes en knuffies Amanda
Bron
Zeker!!! Jammer dat ze hetero is. What a waste...quote:
Mwoah, bijna foutloos. In elke zin zit zo'n beetje wel een fout, dus ik denk wel dat Amanda het zelf heeft geschreven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijna foutloos Nederlands. En dat zou Amanda dan zelf geschreven hebben????![]()
Brian kan ' meerdere bundels' samenstellen',quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef sunny16947 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Luc de DJquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Och, die kale kop staat Huub ook nog wel goed.
dit meen je toch niet serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Och, die kale kop staat Huub ook nog wel goed.
Oh, ik hou juist wel van een man die z'n hoofd kaal durft te scheren voor de lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef Desii het volgende:
dit meen je toch niet serieus![]()
Ik vind het wel lachen, maar het staat hem van geen meter dat kale bolletje...
dus speciaal voor Huubje![]()
En misschien wel gekocht op de zwarte markt of in turkije. Maar amanda kennende heeft die heel veel geld betaald voor die lelijke tas. En als ze zo modebewust is moet ze toch weten dat je in het herfst seizoen niet meer met een witte tas rondloopt maar je tas aanpast aan de kleur van je jas of schoenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
En daar dan je rol toiletpapier in anders loop je zo voor lul hè? Maar ssserieusss, geen gezicht. Tijdens de opening van Studio Claire droeg ze dat ding ook al en dat in combi met een soort retrojurkje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda, Dorien ( en Deborah?) gespot bij de Elite Model Look. Dat tasje, truttigheid ten top of ligt dat aan mij?
Ik weet dat ze in dat hok ook een tijd met een tasje heeft lopen zeulen, kadootje van Mamanda.
Filmpje van nu.nl.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Huub: "Nou, okee, als jij er zo opgewonden van raakt, ......vooruit dan maar"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"
bron
he FOK jou, ik heb een baan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef lehia het volgende:
WIE? kunnen die doelloze kids niet gewoon een baan zoeken?
ben wel benieuwd hoe het met Mirsad "¦eki" Baliç van sbs de bus is WIE nou kijk dat bedoel ik..
grow fking up!
ja daar maak ik schoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef dgklieke het volgende:
[..]
![]()
in de keuken bij cbml
![]()
[ afbeelding ]
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Huub: "Nou, okee, als jij er zo opgewonden van raakt, ......vooruit dan maar"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"
bron
quote:
Huub heeft nog geen 10% sexappeal van Ribasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ja zelfs zonder haar, ziet hij er beter uit als jouw Rabiesje met
Op Amanda's niveau is dit een ruime voldoende. Ook de interpunctie (of beter gezegd het gebrek aan interpunctie) zien we maar even over het hoofd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, bijna foutloos. In elke zin zit zo'n beetje wel een fout, dus ik denk wel dat Amanda het zelf heeft geschreven.
Ik vind het wel humor !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Mocht ie willen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt zo sprekend op Pim Fortuyn. Jaren jonger, maar toch.
quote:
morgen in de Telegraaf huub werk als schoonmaker bij cbmlquote:
Het is zeker humor. Misschien moet hij hier eens een kijkje komen nemen.quote:
He pas op he? Ik vond Pim wel iets hebben, ondanks dat hij homo was. Huubdgk had beter niet aan dit mediagrapje mee kunnen doen. Het zorgt wel voor wat publiciteit, maar hij loopt nu echt voor lul.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt zo sprekend op Pim Fortuyn. Jaren jonger, maar toch.
ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuwsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Anyway, dit is een media-topic. Ik ga het niet spellen.
...een snorretje toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Darklight het volgende:
Huub, je had vroeger toch ook een kale kop?
M-e-d-i-a.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuws
\quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Ja ,zoiets was hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:43 schreef Elske6 het volgende:
wat was de weddenschap met je vrienden Huub? Heb je gezegd : IK win de Kooi, anders mogen jullie me kaal scheren "????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |