Welkom in het KLB Ziekenhuis, mijn naam is Breathtaking en ik zal u begeleiden bij uw bezoek.
Hier in het gerenomeerde KLB ziekenhuis zijn we bekend met vele gezondheidsproblemen,
onder andere lapo-vrees en ongewenste erecties gedurende de zgn sc topics behoren tot onze specialiteiten.
Ons personeel is uitermate bekwaam en zal er alles aan toe om u tevreden te stellen.
Zo hebben bij Juup, hoofd afdeling Antifaptide, hij zal er persoonlijk op toezien dat er geen stimulerende factoren aanwezig zullen zijn.
Ook Remlof is een geliefd lid van de staf, hij zorgt ervoor dat personen die proberen de patienten aan te tasten in hun welzijn verwijderd zullen worden.
Om de patienten gerust te stellen, te helpen in het genezingsproces en op hun wenken te bedienen hebben wij onze lieftallige zusters.
Vandaag aanwezig:
Zuster Mei Ling:
![]()
Zuster Pam:
![]()
Zuster Jenni:
![]()
Zuster Valentina:
![]()
Wij hopen dat u zich thuis zult voelen, en alstublieft, neem een kijkje in onze huisregels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor klachten of opmerkingen over onze service kunt u altijd bij mij terecht.
Met vriendelijke groet,
Breathtaking