quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef Nautilus het volgende:
Het is wel naakt, zo'n enkele nummering. Maar "Deel" kon er niet meer bij.
Dank voor de truc, toezichthouder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en sc ook niet
Nu nog twintig miljard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dank voor de truc, toezichthouder.
Of IJsland betaalt het alsnog uit, of Nederand schiet het alsnog voor, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen"?
Goed zo mijn zoon. Goeie muziek én wijze raadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
* Reya luistert naar Neil Young - Silver and Gold
Rabo en percentage weet ik niet precies heb toch niet zoveel geldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tja, nog een reden om wereldverbeteraars niet te geloven![]()
Hoeveel rente hebben ze jou beloofd en bij welke bank zit je?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen van Ijsland"?
* luistert naar pink floyd - shine on you crazy diamond*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
* Reya luistert naar Neil Young - Silver and Gold
beter nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |