test met naald? vertell eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom Chan!
En die suikertruc klinkt intrigerend.
Iemand die dit wil uitproberen? Een meelezende netzwangere misschien?
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad![]()
Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom Chan!
En die suikertruc klinkt intrigerend.
Iemand die dit wil uitproberen? Een meelezende netzwangere misschien?
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
Al opgelost!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef mikoxx het volgende:
Er staan nu twee topics van wachten op.... kan een mod er even naar kijken?
Meteen maar werk van gemaakt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef bumbaloe het volgende:
Nou, ik moest toch plassen.
Dus eerst een glas water gepakt en toen daar suiker in gedaan. Zakte meteen.
Vervolgens in een potje geplast en daar suiker in gedaan. Zakte 2 keer zo snel
Nu zal ik maandag testen en dan weten we gelijk of het broodje aap is of niet.
Thanx! Geloof dat ik alle kalenders nu wel gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:08 schreef bumbaloe het volgende:
serpente, op zw.pagina staat een calculator, maar daarvoor moet je natuurlijk de 1edag van je laatste menstruatie weten.
Mioxx. Neuh, ik zit mezelf op te naaien. En ik laat mijn lichaam mij bedriegen omdat ik 2 keer iets heb gevoeld (wat ik zou kunnen verklaren als eisprong en innesteling). Overigens heb ik tests in huis.
Maar ik wil eigenlijk wachten tot maandag. Dan is het een maand geleden dat ik ben gestopt met de pil.
Kan natuurlijk wel even kijken of ik wat suiker kan vinden......
quote:Een tip voor alle dames,
Ik heb drie kindjes en heb me net zo gevoeld als jullie. Bij mij lukte het ook allemaal niet, het was een erg onzekere tijd. Ik ben naar dokter de geweest en die heeft mij een trukje meegegeven. Pak een urine opvangopvang bakje en vul deze met een laag urine. Gooi hier een theelepeltje suiker in, indien dit suiker blijft drijven ben je zwanger, dit komt mede door het Zwangerschaps HCG hormoon deze laten de suikerkorrels drijven. Ik heb dit elke keer herhaald en bij alle drie de zwangerschappen bleef de suiker drijven! Dit is een goede en goedkope manier om je onzerheid weg te nemen!
succes!
Groetjes
Hm, misschien toch maar eens proberen...quote:Hier nog iemand met succes, Ik las het op de forum dat je suiker blijft drijven als je zwanger bent. Ik ben zelf 4 weken en was toch wel nieuwschierig dus dacht ik probeer t voor de gein. En het bleef inderdaad drijven! Leuke en goedkope manier om je zwangerschap te testen voor de degene die zwanger willen worden! Ik daarin tegen ben blij in verwachting! Ik hoop voor jullie dat jullie dit ook snel gaat gebeuren.
doeiiii
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef huuphuup het volgende:
Van Cattie voor ons; de naaldentest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |