quote:
Dat is best aannemelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb gisteren Bacardi Cola gehad. Vind het niet echt lekker ofzo, denk ook niet dat ik het nog een keer neem. Ben wel bang dat ik daardoor zo brak ben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:47 schreef MaJo het volgende:
feli IARL
vannacht echt een kutnacht gehad met dronken huilbuien jegens exnu een emotionele en lichamelijke kater, voel me echt ziek
en ik moet zo werken
maar goed, vannacht gaat wel weer in het rijtje hoe verneukt majo een leuke avond klassiekers
Kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
ach, er zijn nou eenmaal jongens die gaan een beetje onder je huid zitten. Ik ken een die ik, ruim 6 jaar na dato, nog graag een keer eens een flinke rotschop wil verkopen voor bepaalde dingen die hij geflikt heeft
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf helemaal van de wereld zuipen en 's ochtend wakker worden naast een vent?
Dat lijkt me nou helemaal niets voor jou![]()
![]()
niet naar je huisgenoot gaan, misschien is het besmettelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
En nu zit ik met een dilemma. Net ex gesproken om mijn excuses aan te bieden en hij reageerde heel liefdat het allemaal niet zo dramatisch is. Hij vroeg of ik zin had een terrasje te pakken en nu twijfel ik. Wil het wel uitpraten maar misschien moet ik het even laten rusten.
eigenlijk ga ik het liefst naar mijn ouders maar mijn huisgenootje heeft me net emotioneel gechanteerd door te zeggen dat ik naar huis moet komen omdat ze ziek is. Nu weet ik het al helemaal niet meer
Naar je ouders natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
En nu zit ik met een dilemma. Net ex gesproken om mijn excuses aan te bieden en hij reageerde heel liefdat het allemaal niet zo dramatisch is. Hij vroeg of ik zin had een terrasje te pakken en nu twijfel ik. Wil het wel uitpraten maar misschien moet ik het even laten rusten.
eigenlijk ga ik het liefst naar mijn ouders maar mijn huisgenootje heeft me net emotioneel gechanteerd door te zeggen dat ik naar huis moet komen omdat ze ziek is. Nu weet ik het al helemaal niet meer
Dat zijn flinke kudo's!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
geloof me, er heeft geen vent bij me geslapen
ik bedoel dat ik gisteren een aanstellend mietje was en vanochtend een vent door ondanks mijn dodelijke kater gewoon op te staan en te gaan werken
Denk het ook wel als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ga ik koken, douchen en als het een beetje meezit enorm veel bier drinken. Dat heb ik wel verdiend vandaag
Ja of Wendy Van Dijk ofsoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk het ook wel als ik het zo lees.
Je had 'Eigen Huis & Tuin' wel uit kunnen nodigen, dan had het nog wat opgeleverd.
Proost!!
zó oud ben ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch Treets?
[ afbeelding ]
Nee, maar Maria is ook best.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het voegt denk ik ook niet echt iets toe.
Ik zie het nut gewoon niet. Voel je je 'Maria Margaretha'?
Ik heet gewoon Cathy en die andere namen kunnen me gestolen worden.
Fijn dat het niet op het bordje van de Nederlandse belastingbetaler gaat komenquote:IJsland komt verplichtingen na
WASHINGTON - De regering van IJsland zal aan alle verplichtingen tegenover Nederlandse spaarders voldoen. Dat kondigde minister van Financiën Wouter Bos zaterdag aan.
Volgens de minister heeft een speciale delegatie hierover een akkoord gesloten met de autoriteiten in IJsland. ,,De handtekeningen zijn gezet. De IJslandse regering neemt zijn verantwoordelijkheid'', aldus Bos vanuit Washington.
IJsland betaalt gedupeerde Nederlandse spaarders die tegoeden hebben uitstaan bij de omgevallen spaarbank Icesave, maximaal 20.000 euro terug. Tegoeden boven dit bedrag worden tot 100.000 euro vergoed door de Nederlandse overheid.
De details van de deal wilde een woordvoerster van het ministerie van Financiën vanavond nog niet prijsgeven. Hoeveel geld IJsland bijvoorbeeld precies van Nederland leent maakt het ministerie pas maandag aan de Kamer bekend. ,,IJsland betaalt rente," aldus de zegsvrouw. Maar hoeveel wilde ze niet zeggen.
Nederlandse spaarders bij Icesave zien hun geld dankzij de overeenkomst sneller terug, meent zij. Al is nog niet bekend wanneer precies. ,,Een aantal details moet ook nog worden uitgewerkt.''
De Nederlandsche Bank (DNB) gaat de papierwinkel coördineren en zal een en ander volgens de woordvoerster van het ministerie zo 'eenvoudig mogelijk' trachten te maken. Ze wijst er met gevoel voor understatement op dat het 'niet een klein klusje' is.
Meisje, tenzij je vandaag jarig bent, ben je gewoon 25+.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en ik ben niet 25+, ik ben precies 25![]()
1. van bier kun je niet ziek worden(katers daargelaten)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje, tenzij je vandaag jarig bent, ben je gewoon 25+.![]()
Voor deze ene keer noem ik je nog meisje.
En als we morgen in de krant lezen dat er gasten van een café in Rotterdam onwel zijn geworden, weten we wie we ervoor verantwoordelijk moeten stellen.
ik bespeur hier toch enige open zenuwuiteinden.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje, tenzij je vandaag jarig bent, ben je gewoon 25+.![]()
Voor deze ene keer noem ik je nog meisje.
En als we morgen in de krant lezen dat er gasten van een café in Rotterdam onwel zijn geworden, weten we wie we ervoor verantwoordelijk moeten stellen.
jonkiequote:
Gedeelde smart was halve smart. Hoe meer oudere vrouwen, hoe minder smart.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik bespeur hier toch enige open zenuwuiteinden.....
lees het nu ook ja, sympathieke kerel, RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Jurg Haider dood vandaag maar net ook op het journaal dat Ernst Paul Hasselbach is omgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |