Dat zou een heftig symptoom zijn, inflammation of the leg by fluquote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef ToT het volgende:
Zozo!
Tja in Mei zat ik in een vliegtuig voor vakantie en telkens zodra iemand een niesbuitje kreeg zag je alle koppen ineens bezorgd die kant op draaien!
Ik was in die vakantie trouwens ook wat ziek geworden en ben ff naar de huisarts gegaan en die vroeg me meteen of ik met Mexicaanse mensen in aanraking was gekomen? "Huh? Wat? Jezus nee, ik heb gewoon een fikse ontsteking aan mijn been waar ik wat koortsig door ben!"
*Me is jaloers*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:33 schreef Dragorius het volgende:
even vanaf mijn mobiel *me is hip bezig*
Heb ik dan effe mazzel dat ik net naar de andere kant van het land ben verhuisdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:
Ach mijn vriendin heeft buikgriep, die heeft meer tijd op de wc doorgebracht dan naast mij op de bank
Heb je ook koorts?![]()
Hier vlak over de grens, bij Kleef, 8 mensen inmiddels besmet en gelukkig allemaal genezen of aan de beterende hand!
nou fijn is anders ik kan geen pms zien en ook geen linkjes copypasten, dat leverde ook die flauwe reply van slackster op in feedback hehequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef ToT het volgende:
Vanuit het feedback topic:
[..]
*Me is jaloers*
Het abonnement van mijn HTC Magic is nog niet geactiveerd!!!
vriendin heeft laptop geclaimd maar gelukkig heeft ze straks dienst hehe over +- 30 min gok ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef ToT het volgende:
LOL Okee dan!
Lastig, dat wordt dus in spanning afwachten tot je thuis bent?
het was maar *ahum* een buik infectie hehequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:30 schreef ToT het volgende:
Hehehe okee dan!
Maar ze hoeft niet met Pampers om naar haar werk te gaan? Ze is weer helemaal hersteld?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:
Waar blijft vanwelleer nou met zijn plaatjes?Ik dacht > nu komt de baggervloot aan bandbreedte-verslindende pics...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:08 schreef Dragorius het volgende:Exoteria
Het regent het regent, ik ben de kittens ff zat
ik kan niet rustig theedrinken
ik loop ze bijna plat
Het regent het regent, ik ben de kittens ff zat
ze krabben net mijn rug open
en ze ruiken naar dode rat
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:
Bagger zat, maar niemand die het hier wil posten
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
Exoteria is te slim....iemand moet even met een zwarte auto langs bij haar
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef nokwanda het volgende:
Kies er maar een paar uit. Ze hebben hier vast heel mooie erbij.
quote:
Wordt lastig als ik en mijn harten heer je een keer met een bezoekje willen vererenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef Exoteria het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie weet is dat inderdaad waar ik eens iets uit moet zoeken.
Ik en de heren schijnen niet zo goed te gaan... ik blijf alles dat meerderjarig is de deur uit schoppen.
Staat daarom in je profiel dat je een man bent?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Exoteria het volgende:
Juist omdat ik op veel gebeiden eigenlijk vrij lomp en onvrouwelijk ben,...
Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef ToT het volgende:
Trouwens...
[..]
Staat daarom in je profiel dat je een man bent?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.
Nee, over dat mannelijke en lompe, dat is de hoax. wtf is lady Gaga?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze Lady Gaga???
Shit, en ik maar denken dat er een lekkere meid mij stoer vond!
@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Hier probeerde ik laatst een discussie te voeren over het wurgen van vitamientjes. Ik beweerde dat het te lang koken van groenten de cellen kapot maakte zodat de vitaminen in die celwanden "vervliegen".
En ook dat je sla beter moet scheuren ipv snijden. Maar dat heb ik alleen gehoord zonder te weten hoe dat nou zit.
Het hele verhaal werd hier niet geloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |