abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71568793
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71568794
Whehehe je vermaakt je wel he?
pi_71568979
quote:

wie weet is dat inderdaad waar ik eens iets uit moet zoeken.

Ik en de heren schijnen niet zo goed te gaan... ik blijf alles dat meerderjarig is de deur uit schoppen.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71568997
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef ToT het volgende:
Whehehe je vermaakt je wel he?

jah!

helemaal nu ik de roomboter ruik waar de krieltjes in liggen te bakken
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71569032
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef Exoteria het volgende:

[..]

wie weet is dat inderdaad waar ik eens iets uit moet zoeken.

Ik en de heren schijnen niet zo goed te gaan... ik blijf alles dat meerderjarig is de deur uit schoppen.
Wordt lastig als ik en mijn harten heer je een keer met een bezoekje willen vereren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569047
Trouwens...
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Exoteria het volgende:

Juist omdat ik op veel gebeiden eigenlijk vrij lomp en onvrouwelijk ben,...
Staat daarom in je profiel dat je een man bent?
pi_71569076
Net voor de zieke (neeheeee, ik ben niet ziehiek, gewoon niet lekkerrrr) harten heer en de huispuber een soepie gemaakt met geroosterd brood. Simpel en lekker. Courgette en de kip van gister.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569105
Ik zit hier weer eens aan de diepvrieshap. De Illuminati zullen er vast genoeg gifstoffen in hebben gegooid en elk vitamientje er in hoogstpersoonlijk gewurgd hebben, maar het smaakt best!
pi_71569117
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef ToT het volgende:
Trouwens...
[..]

Staat daarom in je profiel dat je een man bent?
Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569148
'k Zat er net over te denken m'n kop kaal te scheren. Toen ik de tondeuze over m'n bolletje liet gaan, had ik toch zoiets van: "Kut nee, toch liever niet!"
Gelukkig zijn er vreemd genoeg maar een paar haartjes van af gegaan, echt verwaarloosbaar!
pi_71569161
Hier probeerde ik laatst een discussie te voeren over het wurgen van vitamientjes. Ik beweerde dat het te lang koken van groenten de cellen kapot maakte zodat de vitaminen in die celwanden "vervliegen".
En ook dat je sla beter moet scheuren ipv snijden. Maar dat heb ik alleen gehoord zonder te weten hoe dat nou zit.
Het hele verhaal werd hier niet geloofd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569169
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.
Is ze Lady Gaga??? Shit, en ik maar denken dat er een lekkere meid mij stoer vond!
pi_71569177
Beetje stom om daar eerst aan te beginnen en dan pas te bedenken dat je het liever niet wil
Maar goed dat je het zelf deed met je brakke tondeuse
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569202
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Is ze Lady Gaga??? Shit, en ik maar denken dat er een lekkere meid mij stoer vond!
Nee, over dat mannelijke en lompe, dat is de hoax. wtf is lady Gaga?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569255
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Hier probeerde ik laatst een discussie te voeren over het wurgen van vitamientjes. Ik beweerde dat het te lang koken van groenten de cellen kapot maakte zodat de vitaminen in die celwanden "vervliegen".
En ook dat je sla beter moet scheuren ipv snijden. Maar dat heb ik alleen gehoord zonder te weten hoe dat nou zit.
Het hele verhaal werd hier niet geloofd
@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.

@ tondeuze: het was een weloverwogen keuze, maar toen ik 'm zo door mijn haar voelde gaan had ik ineens zoiets van: "NEEEEE!!!!! "
pi_71569267

nokwanda, als dat heerschap van jou nou gewoon een opgevulde BH en een zomerjurkje aantrekt (laat hem wel eert zijn benen scheren!), dan trap ik er misschien wel in als jullie een bakkie komen halen
pi_71569276
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja nou dat het geLUL zou zijn, dan zou ze dus een lul hebben en dus zou ze Lady Gaga kunnen zijn!

Lady Gaga is een hermafrodiet die het erg goed doet in de Top 40.
Niet dat ik überhaupt Top 40 luister, maar laatst was het zo stil op het werk dat ik maar een radio aanzette.
pi_71569285
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Hey, ik ben best lekker hoor!

Van alles valt wat te maken.
pi_71569312
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pi_71569344
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef Exoteria het volgende:

nokwanda, als dat heerschap van jou nou gewoon een opgevulde BH en een zomerjurkje aantrekt (laat hem wel eert zijn benen scheren!), dan trap ik er misschien wel in als jullie een bakkie komen halen
Ik zal het hem vragen. Hij heeft trouwens van nature minder haar op zijn benen dan ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569364
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef ToT het volgende:

[..]

@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.

@ tondeuze: het was een weloverwogen keuze, maar toen ik 'm zo door mijn haar voelde gaan had ik ineens zoiets van: "NEEEEE!!!!! "
In de groenten van tegenwoordig zitten toch al helemaal geen vitamientjes meer (als ik sommigen op dit forum mag geloven)

Enneh: toch beter nadenken voordat je gaat scheren. Had je anders nu een soort omgekeerde hanekam gehad? (oftewel: geen haar waar normaal de hanekam zit, maar verder wel haar).
pi_71569551
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Voor de zekerheid kook ik de groenten tot een saus en voeg ik er daarna nog bijna rauwe aan toe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71569774
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Hey, ik ben best lekker hoor!

Van alles valt wat te maken.
Ik wil bewijs zien!
pi_71571434
dat van alles wat lekkers te maken valt?

Men neme twee vrouwen..... die toch echt van pikkies houden.

en zie daar!

van één van beide dames is toch echt iets "lekkers" gemaakt

één uit een serie
NSFW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

sorry meis die kwam ik vandaag tegen en ik rolde zowat van mijn stoel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dragorius op 03-08-2009 19:05:49 (NSFW plaatje achter spoiler gezet :)) ]
pi_71571485
Even het plaatje achter een spoiler gezet...beetje NSFW
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')