quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef nokwanda het volgende:
Kies er maar een paar uit. Ze hebben hier vast heel mooie erbij.
quote:
Wordt lastig als ik en mijn harten heer je een keer met een bezoekje willen vererenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef Exoteria het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie weet is dat inderdaad waar ik eens iets uit moet zoeken.
Ik en de heren schijnen niet zo goed te gaan... ik blijf alles dat meerderjarig is de deur uit schoppen.
Staat daarom in je profiel dat je een man bent?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Exoteria het volgende:
Juist omdat ik op veel gebeiden eigenlijk vrij lomp en onvrouwelijk ben,...
Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef ToT het volgende:
Trouwens...
[..]
Staat daarom in je profiel dat je een man bent?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's gelul. Gewoon niet geleuven. Het is een hoax.
Nee, over dat mannelijke en lompe, dat is de hoax. wtf is lady Gaga?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze Lady Gaga???
Shit, en ik maar denken dat er een lekkere meid mij stoer vond!
@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Hier probeerde ik laatst een discussie te voeren over het wurgen van vitamientjes. Ik beweerde dat het te lang koken van groenten de cellen kapot maakte zodat de vitaminen in die celwanden "vervliegen".
En ook dat je sla beter moet scheuren ipv snijden. Maar dat heb ik alleen gehoord zonder te weten hoe dat nou zit.
Het hele verhaal werd hier niet geloofd
Ja nou dat het geLUL zou zijn, dan zou ze dus een lul hebben en dus zou ze Lady Gaga kunnen zijn!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, over dat mannelijke en lompe, dat is de hoax. wtf is lady Gaga?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze Lady Gaga???
Shit, en ik maar denken dat er een lekkere meid mij stoer vond!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, over dat mannelijke en lompe, dat is de hoax. wtf is lady Gaga?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef Exoteria het volgende:
nokwanda, als dat heerschap van jou nou gewoon een opgevulde BH en een zomerjurkje aantrekt (laat hem wel eert zijn benen scheren!), dan trap ik er misschien wel in als jullie een bakkie komen halen
In de groenten van tegenwoordig zitten toch al helemaal geen vitamientjes meer (als ik sommigen op dit forum mag geloven)quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.
@ tondeuze: het was een weloverwogen keuze, maar toen ik 'm zo door mijn haar voelde gaan had ik ineens zoiets van: "NEEEEE!!!!!"
Voor de zekerheid kook ik de groenten tot een saus en voeg ik er daarna nog bijna rauwe aan toequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
@ Vitamientjes en koken: er is idd jarenlang gezegd dat je vitamines kapot kunt koken (of het vervliegen is weet ik niet), maar een paar jaar geleden was er een professor die zei dat je groenten JUIST helemaal kapot moet koken tot een smakeloze blubber, omdat dan de vitaminen makkelijker naar buiten kunnen komen. Tijdens het kauwen van beetvaste / rauwe groenten schijnen de celwanden onvoldoende kapot te gaan, dus scheid/schijt je de vitaminen er zo weer uit.
@ tondeuze: het was een weloverwogen keuze, maar toen ik 'm zo door mijn haar voelde gaan had ik ineens zoiets van: "NEEEEE!!!!!"
Ik wil bewijs zien!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, ik ben best lekker hoor!
Van alles valt wat te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry meisdie kwam ik vandaag tegen en ik rolde zowat van mijn stoel.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dragorius op 03-08-2009 19:05:49 (NSFW plaatje achter spoiler gezet :)) ]Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |