Posts verwijderd. Teşekkür.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
Wordt er hier nog wat over gedaan?
[Centraal] Fenerbahçe Topic #3
Wel mijn nuttige posts weghalen maar zulke posts laten staan ?
mvg, X.
Zo schokkend vind ik die post nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef toma het volgende:
AFC Ajax-topic #1090
Barca is weer lekker bezig.
Het valt ook wel mee, maar dit is maar een voorbeeld van 1 van de tientallen posts die hij regelmatig in verschillende topics dumpt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik die post nou ook weer niet hoor.
Als we posts zien die niet kunnen, dan zal hij heus wel gewaarschuwd worden via een pm of zo, maar met deze post kan ik nu vrij weinig. En in andere topics ben ik de laatste tijd niet veel tegengekomen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee, maar dit is maar een voorbeeld van 1 van de tientallen posts die hij regelmatig in verschillende topics dumpt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hertog Martin aan het trollen @ Feyenoord topic.
Je lokt het anders zelf ook uit door te smijten met termen als 'degradeer maar lekker' en 'apengedrag' etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Clubs op hun falen wijzen is trollen zeker... en ik zou verder niet gereageerd hebben als er niet meteen gestrooit wordt met termen als 'kanker op'
Daarvoor kwam ik hier overigens; of er weer even wat aan het kansloze gescheld kan worden gedaan van de 'mensen met minder hersencellen'
Misschien wordt het tijd voor een ban. Die gast voegt 0,0 toe tijdens een discussie en is alleen maar aan het trollen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de boel benote, nu editten is niet zinvol meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |