Puicke servicequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktHeb dr nog uitgelegd dat het niet uitmaakt, ik gewoon betaal, en dat het een kwestie van smaak is. Stond ze erop om de volgende whiskey gratis te geven
Das goede service
![]()
Ik ga maar eens slapen, anders gaat het morgen weer zon crisisdag worden. Slaap zacht allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Wat ben jij een discriminerende koffiedrinker zeg. Zwart wat de klo(n)k slaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:41 schreef Klonk het volgende:
ik drink mijn koffie altijd zwart uit een zwarte mok, maar om het daarom nou gelijk zwarte vrijdag te noemen...
Mijn bank staat nog stevig op zijn vier pootjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
zo weer terug, is er ondertussen nog een bank omgevallen, land failliet gegaan, zijn we IJsland binnengevallen ?
In de zon zitten knipperen met je ogen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Es denkt niet na, die doet gewoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Waarom thee voor mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemorgen allemaal!!![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon op tijd wakker![]()
Koffie voor iedereen!! En thee voor Pheno, Pha, es en Ac4!
[ afbeelding ]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom thee voor mij. Ik gebruik een maagbeschermer, dus kan gewoon aan de koffie hoor
.
Dat was waarschijnlijk 's middags danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zag![]()
Kopje koffie dan maar![]()
[ afbeelding ]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schootquote:
lekker danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Fha het volgende:
En ik me maar afvragen waarom het zo naar pis stonk in de badkamer.. Fijn.. de kat gebruikt mijn wasmand als pisplek
Mjah echt heel prettigquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah echt heel prettiggelukkig ga ik vanavond naar een vriend die wel een wasmachine heeft.. anders kon ik nog alles met de hand gaan doen ook
En straks GTA4 ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schoot
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
Heb je zoveel haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG. Ik geloof dat er maar weinig zieliger uitziet dan een zeiknatte kat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |