rebeleer en doe het niet! ha!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geupdated. Nu moet ik opnieuw opstarten, maar ik heb geen zin
Je hebt je google ad ook al gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geupdated. Nu moet ik opnieuw opstarten, maar ik heb geen zin
Ok! Ik ben sterk! Ik doe het nietquote:
quote:
Als ik op het quoteicoontje gedrukt heb en op de reageerpagina komquote:
quote:Papier vernietigen ?
100% zeker + vertrouwd + een snelle offerte voor papier vernietigen !
Wederom ben ik trots op jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok! Ik ben sterk! Ik doe het niet
Goede whiskey sla ik niet af hoor, maar JD is echt bagger. Hou me zoveel mogelijk afzijdig van de schnaps, is allemaal vergifquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee whiskey is echt smerig.
Obstler gaat er nog wel in daar?
laats hadden we tequilla-avond..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goede whiskey sla ik niet af hoor, maar JD is echt bagger. Hou me zoveel mogelijk afzijdig van de schnaps, is allemaal vergifSoms wel lekker maar het hakt er zo in
das zoooo lekker hequote:
Ik ben er achter dat ik niet meer goed kan lopen als ik er 10 in een half uur drinkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das zoooo lekker he
en klanten die er eentje wilden zeiden allemaal: jij ook
ik dus mee doen... mja zij hebben er maar 1 op dan en ik dus 3 of 4 (hangt van groep af die drank haalt)
Mijn ideale avond is:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laats hadden we tequilla-avond..
DAT hakte er bij mij in
DJ en baas vonden me wel grappig geloof ik
lopen gaat prima, maar mn bovenlijf werkt meestal niet meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er achter dat ik niet meer goed kan lopen als ik er 10 in een half uur drink![]()
Wou al langskomen voor een drankje, maar zie dat je in Maastricht woontquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lopen gaat prima, maar mn bovenlijf werkt meestal niet mee
Ik kon blijkbaar nog wel drankjes mixen zonder fouten, dat verbaasde me wel
quote:
Werk in Oosthamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wou al langskomen voor een drankje, maar zie dat je in Maastricht woont![]()
Daar mag ik niet komen
Dan zul je snel doodgaan, je moet wel drinken hoorquote:
Herstel: ik 'drink' niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zul je snel doodgaan, je moet wel drinken hoor
ik snapte je wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herstel: ik 'drink' niet.
Noodgedwongen.
Bier und Bratwurst dat gaat altijd best wel primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn ideale avond is:
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |