PM maar even dan. Ik kan alleen niet garanderen wanneer ik er naar kan kijken, ik moet de komende dagen wat dingen doen die ik al te lang heb uitgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje als je het niet erg vindt...
goed! seskie, een man die aan salsa doetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heel goed, geen reet gedaan vandaag, hele dag in bed![]()
Gisteren te gek salsa feestje gehad![]()
Hoe is het met jou?
een avatar voor mij maken net zoiets als jijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even dan. Ik kan alleen niet garanderen wanneer ik er naar kan kijken, ik moet de komende dagen wat dingen doen die ik al te lang heb uitgesteld.
Ga je weg?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Gepakt wat gepakt kon worden, de rest is voor morgenochtend. Zometeen vast ff alles naar beneden sjouwen en afwassen.
Maar ik sta mijn smiley niet zomaar af hoor... is toch een beetje een herkenningspuntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
een avatar voor mij maken net zoiets als jij.
Verzin dan maar watquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik sta mijn smiley niet zomaar af hoor... is toch een beetje een herkenningspunt.
Seskie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed! seskie, een man die aan salsa doet![]()
maarrum zoals ik zei met mij gaat ut goed, ik heb een leuke dag gehad
Een weekje maar, en niet ver weg hoorquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een weekje maar, en niet ver weg hoor. De laptop gaat mee, als ik er internet heb dan laat ik me nog wel eens zien misschien
@ Papier: Nee, de gitaar blijft thuis. Mijn vingers hebben rust nodig.
Hahaha, ik doe niet aan reisverslagenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelukkig! Veel plezier en we zien je reisverslagen wel komen
![]()
of heb ik ergens iets gemist![]()
ik zeg wat ik wilquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Seskie?is dat een soort forum slang voor gay ofzo? Das meestal de eerste reactie die ik krijg
truste BXquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ook zo pitten dames en heren![]()
![]()
Ook, en slaap lekker Brand!quote:
Gezelligquote:
Slaap lekker dan maar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ook zo pitten dames en heren![]()
![]()
Ah joh, kan gemakkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx BX en KG!
Nu echt afwassen.. dat mag geen week blijven staan
Bah dan heb je echt een fruitvliegjes kolonie als je weer thuis komtquote:
Ieuwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah dan heb je echt een fruitvliegjes kolonie als je weer thuis komt
Mjah.. en toch vond jij net dat het best kan..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ieuw. Alle lepels/vorken en messen zijn dan zowat vastgeplakt
.
Inderdaad. Maar dat was ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah.. en toch vond jij net dat het best kan..
gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat was ook maar een grapje hoor.
tuurlijk. Dan is het volgende week vanzelf de kast ingelopen.quote:
Ook de trein wachtte vandaag keurig op mij andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheh
Als de schouwburg een trein geweest was zag de wereld er heul anders uit voor meneertje MPG hoor
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tuurlijk. Dan is het volgende week vanzelf de kast ingelopen.
Welke?quote:
Je bent een vent.. dan ben ik voorzichtig..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat dacht je toch niet dat ik het echt meende.
Slaap lekker dreamerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. Morgen om uiterlijk 6 uur weer op, liefst eerder.
welterusten![]()
Ik heb een vaatwasserquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent een vent.. dan ben ik voorzichtig..
U heeft een goede smaakquote:
Dan hebben ze je een verkeerde keus voorgezet. Er zit echt belachelijk veel verschil in de smaak van verschillende whiskies. Ik drink graag whisky, maar de Amerikaanse (bourbons als Jack Daniels, Jim Beam, etc) en bijvoorbeeld Johnny walker red of black vind ik niet te zuipenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ben met de kerstdiner van mijn oude WG ook langs een whiskeybar geweest in Amsterdam. Allemaal flessen langs de muur, ergg gaaf.
Maar vond het erg smerig en snap niet dat mensen 't lusten
Ja dan nog!quote:
Zal ik Muck dan vragen om je een muts te breien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen zijn mutsje niet zelf gebreid.
Ik was het me net aan het afvragen ghehequote:
Sjeweettok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was het me net aan het afvragen ghehe
Ikweets ikweetsquote:
W00tquote:
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
U heeft een goede smaak.
[..]
Dan hebben ze je een verkeerde keus voorgezet. Er zit echt belachelijk veel verschil in de smaak van verschillende whiskies. Ik drink graag whisky, maar de Amerikaanse (bourbons als Jack Daniels, Jim Beam, etc) en bijvoorbeeld Johnny walker red of black vind ik niet te zuipen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan nog!Daar moet je het wel eerst in doen. Ik ken mensen die dat al te veel moeite vinden
Puicke servicequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktHeb dr nog uitgelegd dat het niet uitmaakt, ik gewoon betaal, en dat het een kwestie van smaak is. Stond ze erop om de volgende whiskey gratis te geven
Das goede service
![]()
Ik ga maar eens slapen, anders gaat het morgen weer zon crisisdag worden. Slaap zacht allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Wat ben jij een discriminerende koffiedrinker zeg. Zwart wat de klo(n)k slaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:41 schreef Klonk het volgende:
ik drink mijn koffie altijd zwart uit een zwarte mok, maar om het daarom nou gelijk zwarte vrijdag te noemen...
Mijn bank staat nog stevig op zijn vier pootjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
zo weer terug, is er ondertussen nog een bank omgevallen, land failliet gegaan, zijn we IJsland binnengevallen ?
In de zon zitten knipperen met je ogen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Es denkt niet na, die doet gewoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Waarom thee voor mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemorgen allemaal!!![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon op tijd wakker![]()
Koffie voor iedereen!! En thee voor Pheno, Pha, es en Ac4!
[ afbeelding ]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom thee voor mij. Ik gebruik een maagbeschermer, dus kan gewoon aan de koffie hoor
.
Dat was waarschijnlijk 's middags danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zag![]()
Kopje koffie dan maar![]()
[ afbeelding ]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schootquote:
lekker danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Fha het volgende:
En ik me maar afvragen waarom het zo naar pis stonk in de badkamer.. Fijn.. de kat gebruikt mijn wasmand als pisplek
Mjah echt heel prettigquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah echt heel prettiggelukkig ga ik vanavond naar een vriend die wel een wasmachine heeft.. anders kon ik nog alles met de hand gaan doen ook
En straks GTA4 ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schoot
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
Heb je zoveel haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG. Ik geloof dat er maar weinig zieliger uitziet dan een zeiknatte kat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |