Sjeweettok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was het me net aan het afvragen ghehe
Ikweets ikweetsquote:
W00tquote:
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
U heeft een goede smaak.
[..]
Dan hebben ze je een verkeerde keus voorgezet. Er zit echt belachelijk veel verschil in de smaak van verschillende whiskies. Ik drink graag whisky, maar de Amerikaanse (bourbons als Jack Daniels, Jim Beam, etc) en bijvoorbeeld Johnny walker red of black vind ik niet te zuipen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan nog!Daar moet je het wel eerst in doen. Ik ken mensen die dat al te veel moeite vinden
Puicke servicequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktHeb dr nog uitgelegd dat het niet uitmaakt, ik gewoon betaal, en dat het een kwestie van smaak is. Stond ze erop om de volgende whiskey gratis te geven
Das goede service
![]()
Ik ga maar eens slapen, anders gaat het morgen weer zon crisisdag worden. Slaap zacht allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Wat ben jij een discriminerende koffiedrinker zeg. Zwart wat de klo(n)k slaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:41 schreef Klonk het volgende:
ik drink mijn koffie altijd zwart uit een zwarte mok, maar om het daarom nou gelijk zwarte vrijdag te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |