Wat een helmjosti ben jij zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bidig het volgende:
Ik zeg gewoon vandaag:
Ik heb een nieuwe baan magazijnmedewerker (of is dat niet verstandig dat ik mijn nieuwe baan zegt)
En ik wil voortaan daar werken, want daar krijg ik meer geld per uur dan hier (in Bart Smit)
+ Bart Smit is helemaal niks voor mij!
Ik hoop dat dit misschien help en dat hij mij voor 1 maand niet inroosterd??
Gr
Als ik je baas was geweest had ik je 40 uur in de week ingeroosterd, dat zal je leren, vervelende blaag dat je er bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bidig het volgende:
Ik zeg gewoon vandaag:
Ik heb een nieuwe baan magazijnmedewerker (of is dat niet verstandig dat ik mijn nieuwe baan zegt)
En ik wil voortaan daar werken, want daar krijg ik meer geld per uur dan hier (in Bart Smit)
Gr
Ja, echt overtuigende argumentenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bidig het volgende:
Ik zeg gewoon vandaag:
Gr
Dt snap ik, maar je hebt nu eenmaal een contract getekend waar je je aan dient te houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef bidig het volgende:
ik wil juist van bartsmit weg ik haat hun!!
ik heb liever dat ik zaterdags bij mijn nieuwe werk ga werken!
of desnoods even tijdelijk voor 1 maand overbrugging, daarna ben je van werkgever 1 afquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef rihago het volgende:
[..]
je kan makkelijk 2 banen hebben.. als ze mekaar niet in de weg zitten...
dus ik zou eens gaan praten met je werkgever... en vragen of hij het ermee eens is dat jij op zaterdags daar gaat werken...
en anders vraag je aan je nieuwe baas of je op zaterdags bij je oude baas kan werken..
iig.. ze zijn jou beide niks verplicht.
jammer!quote:
En daar zit hem het probleem. De grote-mensen-wereld draait niet alleen om jou jochie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef bidig het volgende:
Tja, daar had je rekening mee moeten houden toen je het contract ondertekende. Je hebt gewoon een opzegtermijn waar je je aan moet houden. Wat er NIET in je contract staat is hoeveel je je werkgever moet haten om onder je contract uit te komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef bidig het volgende:
nee iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
zulke juweeltjes moet je niet laten schieten
jij hebt niets te willen, je wilt een contract schenden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bidig het volgende:
Ik zeg gewoon vandaag:
Gr
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
zulke juweeltjes moet je niet laten schieten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef bidig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |