abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62260110
Je kunt beter water tanken volgens mij...
Dat spul wat er bij de Tango uit die slang komt is echt té slecht om op te rijden!

Klacht: Bij de Tango tanken om goedkoper uit denken te zijn, maar stiekem zo'n 100km minder rijden op een volle tank.

Daar gaat m'n winst! Shell & BP ftw!
pi_62260160
Yeah Right.

Wanneer de vrachtwagen klaar is bij de Tango rijdt ie zo door riching Gulf, Shell, BP etc. Allemaal hetzelfde man.

Of moet ik dit topic opvatten als SPAM ?
U MAD?
pi_62260187
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Yeah Right.

Wanneer de vrachtwagen klaar is bij de Tango rijdt ie zo door riching Gulf, Shell, BP etc. Allemaal hetzelfde man.

Grootste bullshit die er is. Denk je nou echt dat Shell die miljarden uitgeeft aan kwaliteit van haar benzine dat laat verkopen onder Tango naam?
pi_62260223
quote:
Yeah Right.

Heul niet!

Als dat zo zou zijn, dan zit er ook een wateraansluiting bij die Tango pomp.

Nee, ik kom er niet meer!
M'n auto rijd serieus beter op brandstof van andere tankstations. Waarom moeten die zo duur zijn
pi_62260239
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Grootste bullshit die er is. Denk je nou echt dat Shell die miljarden uitgeeft aan kwaliteit van haar benzine dat laat verkopen onder Tango naam?
Jongen.....
De benzine van de Shell is dezelfde als die van de Tango, Gulf etc. etc.

Of dacht je dat elk concern zijn eigen benzine bedacht ?

Wanneer je over V-Power spreekt... dat is andere koek.
U MAD?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:44:06 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_62260274
quote:
Shell en BP hebben in ieder geval een eigen vloot van tankwagens, dus ik denk het niet.
En zelfs dan, een tankwagen heeft meerdere compartimenten, en niet in elk compartiment hoeft dezelfde kwaliteit brandstof te zitten. Een paar procent water erin doet wonderen voor de winst van een bedrijf ..
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_62260278
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Johnnn het volgende:

[..]

Heul niet!

Als dat zo zou zijn, dan zit er ook een wateraansluiting bij die Tango pomp.

Nee, ik kom er niet meer!
M'n auto rijd serieus beter op brandstof van andere tankstations. Waarom moeten die zo duur zijn
Je wagen is gewoon een gaar barrel. Ik rij overal ong. even ver mee. Ligt er ook aan hoe hard ik vark met een tank benzine. Wanneer ik continue op de snelweg zit is de tank sneller leeg uiteraard dan wanneer ik slip over een eendje op een buitengebied.
U MAD?
pi_62260315
Edit: Serieus gast. Niks geleerd van je ban he. Doe eens even normaal mee ja. Tnx.

[ Bericht 70% gewijzigd door de_boswachter op 09-10-2008 14:47:00 ]
Fas est et ab hoste doceri.
pi_62260326
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Shell en BP hebben in ieder geval een eigen vloot van tankwagens, dus ik denk het niet.
En zelfs dan, een tankwagen heeft meerdere compartimenten, en niet in elk compartiment hoeft dezelfde kwaliteit brandstof te zitten. Een paar procent water erin doet wonderen voor de winst van een bedrijf ..
Bij wijze van spreken bedoelde ik uiteraard.

Kwaliteit benzine verschilt minimaal bij de verschillende pompen.

TS: Misschien dat de Tango hun literafstellingen anders hebben ? je hoort vaker bij consumentenprogramma's dat ze dat testen: Ipv dat je 1 liter tankt is het maar 0,90 ofzo. Misschien dat dat de reden is ofzo ?
U MAD?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:46:57 #10
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_62260337
Er zit wel degelijk verschil tussen de brandstoffen maar ook vooral brandstofmerk en automerk icm type injectie.

Op mijn motorfiets met injectie merk ik geen verschil tussen de merken en in het buitenland tank ik van alles door elkaar. Maar met mijn auto merk ik ook dat tango peut wat minder goed ingespoten wordt.
Ik heb een monopoint injectie, dwz een enkele injector voor de vier cilinders.

Het kan weldegelijk iets uitmaken wat voor brandstof je er in gooit.
pi_62260338
quote:

Onzin. Shell heeft hele andere additieven dan bijv. Tango.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:47:00 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62260339
Eensch met BW, shell heeft heus geen andere benzine dan BP hoor .....
Laffe huichelaar
pi_62260357
quote:

[..]

Al ben je een Friese nerd, toch denk ik dat hier wel een kern van waarheid in zit.
pi_62260359
Mijn auto rijdt serieus slecht op tango ding loopt dan niet stationair meer, begint te stoteren etc.
Mee naar de garage geweest en het eerste wat ze zeiden was: Je tankt toch niet bij de Tango he?

Sinds dien naar een andere pomp en vanaf dat moment geen problemen meer.

Misschien toeval maar wel opmerkelijk.
pi_62260374
Zou mooi zijn dat Tango er even 10% water doorheen knalt Geloof je het zelf
U MAD?
pi_62260400
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waar zegt iemand dat?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:51:34 #17
8252 mvdejong
pi_62260447
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Jongen.....

Jongen, jazeker.
Benzine is primair een destillaat van aardolie. De exacte samenstelling van de benzine wordt in eerste instantie bepaald door de onder- en boventemperatuur van de fractie die verzameld wordt in de tank die uiteindelijk benzine gaat vormen. Een grotere range van temperaturen levert meer, maar slechtere benzine op.
Daarnaast komen er additieven bij die noodzakelijk danwel wenselijk zijn, zoals anti-klopmiddelen (vroeger lood, tegenwoordig iets anders), stabilisatoren (om te voorkomen dat sommige stofjes in de benzine gaan polymeriseren en weer een kleffe olie-achtige substantie gaan vormen), en eventueel een beetje water, wat de ontbranding kan helpen. En nog van alle andere mogelijke rotzooi met een bepaald doel. Voor sommige merken kan dat doel alleen al zijn het "opvullen" van het volume, zonder enige verdere waarde.
Elk bedrijf kan, en zal, een afweging maken tussen de kwaliteit die ze gaan leveren en wat ze ervoor gaan vragen.

Daarnaast is de effectieve afstand die je kunt rijden op een tank benzine ook heel erg afhankelijk van de temperatuur van de benzine die je tankt, als ze de tankjes wat opwarmen, is de energie-inhoud per geleverde liter minder.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_62260454
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Onzin. Shell heeft hele andere additieven dan bijv. Tango.
Dit dus.

Die benzine is gewoon echt anders.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_62260521
quote:
Yeah Right.

Gedeeltelijk mee eens.
Wat ik wel eens heb horen zeggen is dat er gewoon een kleur wordt toegevoegd.
Dus gele kleurtje gaat naar Gulf, blauwe kleurtje naar Tango.
Wat hiervan waar is weet ik niet. Al zie ik die kerel niet als iemand die slap lult
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:54:31 #20
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62260537
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Water mengt niet met benzine, de benzine drijft op het water.

Verder: De Shell, BP, Texaco, Esso etc benzine is voor zover ik weet wel degelijk beter van kwaliteit dan die van de Tinq, Tango etc. De grote namen hebben gewoon iets meer centjes om onderzoek te doen, en daardoor betere peut te maken.

De ene benzine is de ander niet
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:56:41 #21
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_62260594
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens.
Wat ik wel eens heb horen zeggen is dat er gewoon een kleur wordt toegevoegd.
Dus gele kleurtje gaat naar Gulf, blauwe kleurtje naar Tango.
Wat hiervan waar is weet ik niet. Al zie ik die kerel niet als iemand die slap lult
Ze hebben wel andere kleurtjes ja.

Kzie dat altijd in het buitenland, dan is de ene grijs, andere doorzichtig net als water en sommige groen of blauw.
pi_62260613
http://64.233.183.104/search?q=cache:n9S43hE6ajEJ:petrol-stations.be/n-Benzine---n-pot-nat-+benzine+shell+anders+witte+pomp&hl=nl&ct=clnk&cd=5&gl=nl&client=firefox-a

De basisbenzine komt vaak uit dezelfde tank, maar tijdens het overgieten naar de tankwagen, worden er naar gelang van het merk andere toevoegingen aan toegevoegd.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_62260668
Boswachter heeft gelijk!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:05:05 #24
8252 mvdejong
pi_62260804
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef JJH het volgende:
Water mengt niet met benzine, de benzine drijft op het water.
Je kunt geen 50/50 water-benzine-mengsel maken, maar je kunt wel degelijk een kleine hoeveelheid water aan benzine toevoegen (enkele procenten), zonder dat die als water-druppeltjes gaat rondzweven. Hoewel benzine grotendeels uit a-polaire koolwaterstoffen bestaat, zit er een deel polaire in, en die zijn in staat water-moleculen te binden. Overigens hangt dat vermogen deels af van de temperatuur, dus als je benzine hebt die 's zomers verzadigd is, loop je het risico dat je 's winters druppel-vorming in je tank. Op zich is dat niet zo erg, je krijgt ook wel eens water binnen tijdens het tanken in de regen via de tank-opening, dus in de meeste benzine-tanks bevindt zich onderin een smurrie van water, olie en stof.
pi_62260812
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Emimich het volgende:
Boswachter heeft gelijk!
Altijd
U MAD?
pi_62260821
Eens met de TS.. met shell rij is gemiddeld 600km op een tank, en met een tango-tank haal ik net de 500.. en nee, niet overdreven gas gegeven om dit resultaat te behalen..

Was vroeger al merkbaar met mn brommer.. met Texaco benzine ging hij gewoon sneller (ok sneller leeg) dan met total benizne....
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:05:50 #27
8252 mvdejong
pi_62260831

[ Bericht 100% gewijzigd door mvdejong op 09-10-2008 15:06:15 (QUOTE -> EDIT) ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:07:39 #28
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62260879
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Je kunt geen 50/50 water-benzine-mengsel maken, maar je kunt wel degelijk een kleine hoeveelheid water aan benzine toevoegen (enkele procenten), zonder dat die als water-druppeltjes gaat rondzweven. Hoewel benzine grotendeels uit a-polaire koolwaterstoffen bestaat, zit er een deel polaire in, en die zijn in staat water-moleculen te binden. Overigens hangt dat vermogen deels af van de temperatuur, dus als je benzine hebt die 's zomers verzadigd is, loop je het risico dat je 's winters druppel-vorming in je tank. Op zich is dat niet zo erg, je krijgt ook wel eens water binnen tijdens het tanken in de regen via de tank-opening, dus in de meeste benzine-tanks bevindt zich onderin een smurrie van water, olie en stof.
Ik quotte "10%" water, voor zover ik weet lukt dat al niet meer. Enkele procenten idd wel.
pi_62260942
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Emimich het volgende:
Boswachter heeft gelijk!
Niet dus. Is in dit topic al 235 keer ontkracht.
pi_62261000
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Niet dus. Is in dit topic al 235 keer ontkracht.
Dude, alsof ik dit topic nog moet doorlezen om te weten dat mijn opmerking klopt..
pi_62261092
Hmz wel interessant dit :p Omdat ik serieus dadelijk wou gaan tanken bij een Tango
U MAD?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:21:44 #32
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_62261254
Hiero is de Shell goedkoper dan die klote Tango
pi_62261292
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz wel interessant dit :p Omdat ik serieus dadelijk wou gaan tanken bij een Tango
Gewoon doen hoor, mijn wagen rijd als een barrel en mijn klacht is ongegrond omdat
wanneer de vrachtwagen klaar is bij de Tango ie zo rijdt door riching Gulf, Shell en BP

pi_62261303
In mijn auto verdacht ik die Tango al van mindere prestaties dan bijvoorbeeld BP, en op mijn motor voel en merk ik het tegenwoordig helemaal. Echt niet dat alle benzine hetzelfde is. Ik wou dat ik een Texaco in de buurt had, dat vond mijn motortje laatst pas echt lekker.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:27:24 #35
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_62261412
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:23 schreef Roquefort het volgende:
In mijn auto verdacht ik die Tango al van mindere prestaties dan bijvoorbeeld BP, en op mijn motor voel en merk ik het tegenwoordig helemaal. Echt niet dat alle benzine hetzelfde is. Ik wou dat ik een Texaco in de buurt had, dat vond mijn motortje laatst pas echt lekker.
Volgens mij is het ook grote onzin dat iedereen dezelfde benzine heeft.. Dat Shell en Tinq hetzelfde zouden kunnen zijn snap ik nog omdat Tinq ook van Shell is, maar dat ze allemaal dezelfde benzine gebruiken is lijkt mij grote onzin.. Dan zou ook iedereen evenveel winst moeten maken, toch?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:36:40 #36
168121 retuow82
Het is friet!
pi_62261630
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook grote onzin dat iedereen dezelfde benzine heeft.. Dat Shell en Tinq hetzelfde zouden kunnen zijn snap ik nog omdat Tinq ook van Shell is, maar dat ze allemaal dezelfde benzine gebruiken is lijkt mij grote onzin.. Dan zou ook iedereen evenveel winst moeten maken, toch?
Tango maakt zelf geen benzine, Shell wel. Do the math yourself....

P.S. wat heeft die winst er mee te maken waar jij over spreekt? Bedoel je niet gewoon de prijs per liter?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:42:27 #37
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_62261790
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Tango maakt zelf geen benzine, Shell wel. Do the math yourself....

P.S. wat heeft die winst er mee te maken waar jij over spreekt? Bedoel je niet gewoon de prijs per liter?
Uuhm ja denk het..
Maar jij denkt dat Shell hun goeie benzine verkoopt aan Tango?
Tango krijgt dus echt wel de troep van Shell hoor! Dus kwaliteit is verre van hetzelfde! Het prijs verschil moet ergens vandaan komen he..
pi_62261842
... ik rij er 75 km minder mee op een tank, ik ben er ook mee gestopt...

Met mijn vorige auto had ik ook startproblemen met benzine van Tango, andere benzine erin, voila, gewoon starten, voor zekerheid nog een keer geprobeerd, weer startproblemen.

heb nu abbo op pomp van de gemeente, scheelt weer 8 cent...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:47:45 #39
168121 retuow82
Het is friet!
pi_62261935
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Uuhm ja denk het..
Tango krijgt dus echt wel de troep van Shell hoor! Dus kwaliteit is verre van hetzelfde! Het prijs verschil moet ergens vandaan komen he..
Heb ik dat gezegd dan? Ik heb alleen gezegd dat Tango zelf niets produceert en dus moet inkopen....

Lezen wat er staat
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:50:51 #40
8252 mvdejong
pi_62262038
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef MuRKie het volgende:
Dat Shell en Tinq hetzelfde zouden kunnen zijn snap ik nog omdat Tinq ook van Shell is, ...
Zelfs dat niet, het is net zo met auto's : binnen het VAG-concern heb je veel merken, en sommige modellen van verschillende merken gebruiken grotendeels dezelfde basis (bijv. Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Octavia). Toch zijn het heel verschillende auto's, ook als je naar de kwaliteit kijkt, en dat ze allemaal rendabel zijn wordt bepaald door de winst-marge per auto af te zetten tegen het aantal verkochte exemplaren, en rekening te houden met de besparing die je krijgt door de ontwikkelings-kosten te kunnen verrekenen over een groter totaal aantal verkochte auto's.

Zo zal Shell voor zijn goedkopere merk Tinq ook best een andere fractie kunnen "bestellen" bij de raffinaderij, en andere additieven gebruiken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:55:19 #41
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_62262178
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Zelfs dat niet, het is net zo met auto's : binnen het VAG-concern heb je veel merken, en sommige modellen van verschillende merken gebruiken grotendeels dezelfde basis (bijv. Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Octavia). Toch zijn het heel verschillende auto's, ook als je naar de kwaliteit kijkt, en dat ze allemaal rendabel zijn wordt bepaald door de winst-marge per auto af te zetten tegen het aantal verkochte exemplaren, en rekening te houden met de besparing die je krijgt door de ontwikkelings-kosten te kunnen verrekenen over een groter totaal aantal verkochte auto's.

Zo zal Shell voor zijn goedkopere merk Tinq ook best een andere fractie kunnen "bestellen" bij de raffinaderij, en andere additieven gebruiken.
Ja, maar ik bedoelde te zeggen dat ik dat eerder zou geloven dan dat Shell en Tango hetzelfde zijn (of is dat ook van de Shell)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:10:40 #42
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62262523
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Maar jij bent dan ook een pauper.

GOEDKOOP = DUURKOOP
pi_62262553
quote:
Is er verschil in brandstofkwaliteit tussen de bemande verkooppunten van Shell en Shell express?

Nee, er is geen verschil in de brandstofkwaliteit. U tankt bij Shell express dezelfde Shell kwaliteit als u gewend bent bij de bemande tankstations van Shell.
Hier in de buurt hebben we ook 'n Shell Express, die qua prijs ongeveer hetzelfde is als Tango en Tinq. Denk dat ik dat voortaan maar ga doen dan
pi_62262794
Tango is van Q8
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:32:33 #45
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_62263091
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:11 schreef T_E_O het volgende:

[..]

Hier in de buurt hebben we ook 'n Shell Express, die qua prijs ongeveer hetzelfde is als Tango en Tinq. Denk dat ik dat voortaan maar ga doen dan
Bij mij zit Tinq aan de ene kant van de weg en Shell Express aan de andere kant. Ting is soms een cent goedkoper, maar meestal hetzelfde.. Tinq pakt mijn pasjes niet en Shell Express wel, dus dan is de keus makkelijk gemaakt hoewel er dan weinig te kiezen valt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:34:27 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62263136
quote:
Yeah Right.

Da's dus niet zo. De basisbrandstof is hetzelfde, maar de toevoegingen zijn specifiek per station. Tango brandstof is weldegelijk goedkoper dan Shell brandstof.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_62263182
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een pauper.

GOEDKOOP = DUURKOOP
Dus ik ben een pauper omdat dat vanaf hier het dichtsbijzijnde tankstation is ?

Aha. Hmz.
U MAD?
pi_62263204
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus ik ben een pauper omdat dat vanaf hier het dichtsbijzijnde tankstation is ?

Aha. Hmz.
Nee je bent sowieso een pauper!!11111111

donderdag 9 oktober 2008 @ 16:54:58 #49
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_62263751
Het zal vast hetzelfde zijn...

Je hebt een Total, Shell, BP, en Esso raffinaderij maar alles wat daaruit komt word natuurlijk bij elkaar gegooid!
  Redactie Games donderdag 9 oktober 2008 @ 17:06:37 #50
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_62264072
Tango=>Q8 (Kuwait)=>BP
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:20:18 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62264471
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef InsideJob het volgende:
Het zal vast hetzelfde zijn...

Je hebt een Total, Shell, BP, en Esso raffinaderij maar alles wat daaruit komt word natuurlijk bij elkaar gegooid!
De additieven zijn anders, de basisbrandstof niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_62265066
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Uuhm ja denk het..
Shell verkoopt aan tongo precies dezelfde benzine als dat ze zelf in de pomp stopen, echter shell voegt andere additieven toe dan tango (als die überhaupt al iets toevoegen)

Die additieven zijn het verschil in prestaties en prijs.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_62265426
Er zijn inderdaad maar een aantal raffinaderijen en vaak gaat Benzine richting allerlei merken benzinepompen maar dan met verschillende additieven. Witte merkloze pompen kopen vaak resten uit de tankwagen waardoor ze ook wat goedkoper zijn.

Met Tango heeft een maat van mij met de motor een keer water in de tank gekregen en alles moest dus uit elkaar. Maar of nou Tango brandstof consequent slechter is durf ik niet te zeggen.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:19:11 #54
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62280952
Ik tank nooit meer bij de Tango Tinq, ook ineens stuk slechter verbruik Terwijl het nog duurder was dan bij de plaatselijk shell (achteraf )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62283177
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jongen.....

Wanneer je over V-Power spreekt... dat is andere koek.
retard.
pi_62288562
Ik rij ook verder op Shell dus dat is de beste benzine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*verwijderd door Admin*
pi_62495371
Tango benzine is gewoon een mengsel van alle laatste beetjes uit de tankwagens van de Shell, bp etc.

slotje !
pi_62496513
ik ga ook even benzine bedenken
pi_62496575
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tango=>Q8 (Kuwait)=>BP
Idd. Het is overigens ook gewoon kutbrandstof.
pi_62496598
Zie het zo:

Tango benzine => Brouwmeester
Shell benzine => Hertog Jan (of elk ander goed merk).

Proef en merk het verschil. Dat wil je je auto toch niet aandoen
  Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 01:39:25 #61
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62497012
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
Zie het zo:

Tango benzine => Brouwmeester Euroshopper
Shell benzine => Hertog Jan (of elk ander goed merk).

Proef en merk het verschil. Dat wil je je auto toch niet aandoen
Tevens -purist.
pi_62497432
Och. Ik zit in een oldtimercircuit van enthousiaste autoliefhebbers van een bepaald merk. Veel mensen rijden rond in auto's van 20 jaar en ouder. Een hoop daarvan rijden ook alleen op dure benzine rond omdat ze 'die goedkope troep' niet vertrouwen met hun auto. Feit is wel dat het kreng ontworpen is in een tijd dat al die moderne additieven nog niet uitgevonden waren. De auto is dus ontworpen om op die goedkope troep te rijden. Dat gezeur over die 'kwaliteitsbenzine' komt me af en toe dan ook goed de keel uit.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_62497559
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:31 schreef Becherovka het volgende:
Och. Ik zit in een oldtimercircuit van enthousiaste autoliefhebbers van een bepaald merk. Veel mensen rijden rond in auto's van 20 jaar en ouder. Een hoop daarvan rijden ook alleen op dure benzine rond omdat ze 'die goedkope troep' niet vertrouwen met hun auto. Feit is wel dat het kreng ontworpen is in een tijd dat al die moderne additieven nog niet uitgevonden waren. De auto is dus ontworpen om op die goedkope troep te rijden. Dat gezeur over die 'kwaliteitsbenzine' komt me af en toe dan ook goed de keel uit.
Ja, mensen zijn ook ontworpen om pasgeslachte everbuikzwijn te kunnen eten, maar het liefst gooien we er allemaal een kaviaartje in.
  zondag 19 oktober 2008 @ 02:55:08 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_62497620
Wat denkt TS eigenlijk dat het zou kosten om er verschillende samenstellingen op na te houden als raffinaderij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nobu op 19-10-2008 16:44:55 ]
pi_62498004
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je wagen is gewoon een gaar barrel. Ik rij overal ong. even ver mee. Ligt er ook aan hoe hard ik vark met een tank benzine. Wanneer ik continue op de snelweg zit is de tank sneller leeg uiteraard dan wanneer ik slip over een eendje op een buitengebied.
Vreemd, als je op de snelweg rijdt, zou je auto doorgaans juist minder brandstof verbruiken dan tijdens regelmatig acceleren en remmen zoals dat in de stad het geval is..
Een heer met stijl
pi_62507285
ik tank altijd met m'n TRAVELCARD. Nooit gemerkt of een tank langer of korter meegaat.

[ Bericht 18% gewijzigd door Buzz129 op 19-10-2008 18:11:39 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:11:14 #67
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_62508182
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 03:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Vreemd, als je op de snelweg rijdt, zou je auto doorgaans juist minder brandstof verbruiken dan tijdens regelmatig acceleren en remmen zoals dat in de stad het geval is..
Ligt er aan hoe hard je rijd.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_62508460
Benzine is gewoon een homogeen goed, zit allemaal tussen je oren.
pi_62508572
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe hard je rijd.
Dat zal voor de gemiddelde automobilist wel tussen de 100 en 130 zijn in dit land, voor de meeste auto's is dit de kruissnelheid, harder kan wel eventjes maar dat doe je meestal niet een hele rit, voornamelijk door druktes en controles.
Een heer met stijl
pi_62510182
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Benzine is gewoon een homogeen goed, zit allemaal tussen je oren.
nope maar dat is al gezegd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_76524759
Tango = Q8
En wat ze bij de Tango brengen is EXACT dezelfde kwaliteit Euro EN Diesel dan wat je bij de Q8 zelf koopt.

HET basisprodukt is hetzelfde alleen voor de verschillende maatschappijen worden tijdens het laden van de tankwagen additieven bijgemengd.

Overigens laadt je voor een onbemand tankstation, ongeacht van welke leverancier (MERK) op exact dezelfde laadcodes dan voor de bemande tankstations. De produkten zijn dus EXACT gelijk.

Water?
NIET mogelijk. Want voor we uberhaupt lossen wordt er eerst op WATER in de grondtank gepeild.
INDIEN er water in de grondtank zit wordt er niet gelost en wordt die tank dus leeggezogen!!!
Alvorens er nieuw produkt wordt geleverd.
pi_76524811
De liters die je koopt aan de pomp krijg je ook werkelijk.
De meetapparatuur wordt namelijk GEIJKT en dit wordt ook GECONTROLEERD.

Het is dus niet zo dat je 1 liter tankt 0.90 liter krijgt.
pi_76525409
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn inderdaad maar een aantal raffinaderijen en vaak gaat Benzine richting allerlei merken benzinepompen maar dan met verschillende additieven. Witte merkloze pompen kopen vaak resten uit de tankwagen waardoor ze ook wat goedkoper zijn.

Met Tango heeft een maat van mij met de motor een keer water in de tank gekregen en alles moest dus uit elkaar. Maar of nou Tango brandstof consequent slechter is durf ik niet te zeggen.

Het is inderdaad waar dat verschillende tankwagens (merken) bij dezelfde raffinaderij/depot laden.
Maar dat gebeurt op andere LAADCODES en op basis van zo'n laadcode krijg je dus een bepaald produkt.
De basis is dus hetzelfde alleen worden voor alle maatschappijen hun eigen additieven bijgemengd.
Daarom kan ik ook niet op alle laadrekken laden als ik voor Maatschappij X of Y werk en wel weer op die laadrekken als ik voor Maatschappij Z werk.

Zo laad ik op laadrek 13 mijn speciale Euro. En moet ik de gewone Euro laden op een ander laadrek.
(super 98 is niet meer te laden in Nederland, alleen de BP heeft nog 98 voor zijn eigen Ultimate 98)

Is brandstof A slechter dan brandstof B?
Ik ben van mening dat er zeer weinig verschil zit in de verschillende brandstoffen.
Die additieven zorgen eerder voor een schonere motor dan dat ze een gigantisch beter zuiniger verbruik opleveren EN ZEER ZEKER GEEN 100KM verschil zoals hier iemand claimde. Dat komt waarschijnlijk door andere omstandigheden = harder gereden, meer wind of wat dan ook.

ER IS GEEN verschil tussen brandstoffen van hetzelfde merk tussen Onbemande en Bemande tankstations.
Het prijsverschil zit hem in het uitbaten van de shop want die medewerkers moeten immers ook betaald worden. Ook is er een prijsverschil tussen EIGEN stations en stations van pomphouders die onder de vlag van een bepaald merk werken. EIGEN stations kunnen dus gemakkelijk goedkoper zijn.

Gunstig voor de consument is als er meerdere verschillende merken pompstations in de buurt zitten en een aantal onbemande = dan zie je dus een prijzenslag! Hierdoor kunnen ook binnen relatief korte afstand onbemande pompstations van hetzelfde merk een prijs verschil hebben van een paar cent de liter.
Omdat ze op locatie A meer concurrerent willen zijn dan op locatie B.

WATER is een zeer kwalijke zaak.
In een uitzonderlijk geval kan er water in een grondtank komen.
Daarom wordt er ook voor het lossen van de tankwagen op water gepeild.
Vaak electronisch maar ook handmatig door de chauffeur met een speciale WATERPASTA aan de peilstok die als er water aanwezig is van kleur veranderd.
Als er water in de grondtank zit mag er dus niet gelost worden.
En wordt het water uit de tank afgezogen OF wordt de gehele tank leeggezogen ... komt er een inwendige inspectie van de grondtank en wordt er nieuw produkt gebracht.

Gelukkig komt het nauwelijks voor dat er water in de grondtank zit.

Witte pomp
RESTEN uit de tankwagen???
Dit is pertinent NIET waar. Als een chauffeur brandstof overhoudt neemt hij dit gewoon mee terug en heet dit in vaktermen voorbelading.
De meeste tankwagens hebben 5 vakken. Hou je dus in vak 1 wat 14.000 liter groot is 2.000 liter Euro over.
Dan laadt je dus voor je volgende vracht / rit 12.000 liter EURO bij.

En zo wordt die restlading die je bij je eerste klant overhield gewoon gestort bij de volgende klant.
EN NOOIT EN TE NIMMER bij een WITTE POMP.

DIE kopen gewoon ZELF brandstof in.
Bij een Olieboer of bij een grotere Firma!
pi_76525714
Tell us how you really feel!

Tevens meest waardeloze kick tot nu toe in 2010
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:13:02 #75
131603 Afwazig
Serious business
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:18:00 #76
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76526726
Anoniem verteld ons even goed de waarheid.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:21:23 #77
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76526879
quote:

[..]

Basis van de benzine is allemaal hetzelfde, alleen voegen sommige bedrijven daar nog dopes aan toe(bijv. voor v-power)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:22:59 #78
112429 TriPa
We’re out of control
pi_76526956
Dankjewel Anoniem, ik werd al link van al die onwetenden die menen het WEL te weten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:25:22 #79
112429 TriPa
We’re out of control
pi_76527061
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Drinky het volgende:

[..]

Basis van de benzine is allemaal hetzelfde, alleen voegen sommige bedrijven daar nog dopes aan toe(bijv. voor v-power)
v-power is trouwens ontkracht het werkt helemaal niet, de dieselvariant wel. BP heeft als een van de weinigen wel nog fatsoenlijke Ultimate
pi_76527325
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef TriPa het volgende:

[..]

v-power is trouwens ontkracht het werkt helemaal niet, de dieselvariant wel. BP heeft als een van de weinigen wel nog fatsoenlijke Ultimate
Bron? Ik tank overigens gewoon 95 bij de Firezone. Mijn bolide rijdt toch al zo onzuinig dat ik er geen fucking loller mee opschiet.
pi_76527589
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
Witte merkloze pompen kopen vaak resten uit de tankwagen waardoor ze ook wat goedkoper zijn.
Dat heb ook gehoord idd

Kon vorig jaar wel janken toen de benzineprijs 1.10 was
ik zat thuis met een gebroken been, heb er nog steeds slapeloze nachten van

[ Bericht 8% gewijzigd door Kickstart op 07-01-2010 16:49:33 ]
pi_76527801
de_boskneus wordt afgemaakt in dit topic.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:44:09 #83
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_76527838
Er is in elk geval verschil. Diesel van de Tango schuimt altijd vreselijk, Diesel van BP nooit.
It's not a lie, if you believe
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:57:05 #84
112429 TriPa
We’re out of control
pi_76530301
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef memrtn het volgende:

[..]

Bron? Ik tank overigens gewoon 95 bij de Firezone. Mijn bolide rijdt toch al zo onzuinig dat ik er geen fucking loller mee opschiet.
So I've heard van m'n baas bij de BP... Wellicht niet de beste bron...
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:13:22 #85
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_76530874
A_Noniem wil ook ff zijn expertise laten zien.... grote jongen hoor!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_76533489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef TriPa het volgende:

[..]

So I've heard van m'n baas bij de BP... Wellicht niet de beste bron...
De buurvrouw van de kat van de krantenjongen zegt namelijk van niet.
pi_76534135
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef memrtn het volgende:

[..]

De buurvrouw van de kat van de krantenjongen zegt namelijk van niet.
Naar alle waarschijnlijkheid is de buurvrouw van de kat ook de buurvrouw van de krantenjongen, dus een overbodige toevoeging.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:40:14 #88
78498 classpc
I don't like change
pi_76537050
Ik tank altijd bij de BP, daar kun je tenminste nog GRATIS je banden oppompen. Dus daar ga ik ook altijd met de brommers heen om de banden op te pompen. (mengsmering meng ik zelf)

Bij de Total hier in de buurt moet je betalen en bij de andere goedkope pompen hier in de buurt heb je niet eens een luchtpomp.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_76537220
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:27 schreef A_Noniem het volgende:
Tango = Q8
En wat ze bij de Tango brengen is EXACT dezelfde kwaliteit Euro EN Diesel dan wat je bij de Q8 zelf koopt.

HET basisprodukt is hetzelfde alleen voor de verschillende maatschappijen worden tijdens het laden van de tankwagen additieven bijgemengd.

Overigens laadt je voor een onbemand tankstation, ongeacht van welke leverancier (MERK) op exact dezelfde laadcodes dan voor de bemande tankstations. De produkten zijn dus EXACT gelijk.

Water?
NIET mogelijk. Want voor we uberhaupt lossen wordt er eerst op WATER in de grondtank gepeild.
INDIEN er water in de grondtank zit wordt er niet gelost en wordt die tank dus leeggezogen!!!
Alvorens er nieuw produkt wordt geleverd.
Oh ja joh?
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef A_Noniem het volgende:
De liters die je koopt aan de pomp krijg je ook werkelijk.
De meetapparatuur wordt namelijk GEIJKT en dit wordt ook GECONTROLEERD.

Het is dus niet zo dat je 1 liter tankt 0.90 liter krijgt.
Volgens mij niet.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef A_Noniem het volgende:

[..]

Het is inderdaad waar dat verschillende tankwagens (merken) bij dezelfde raffinaderij/depot laden.
Maar dat gebeurt op andere LAADCODES en op basis van zo'n laadcode krijg je dus een bepaald produkt.
De basis is dus hetzelfde alleen worden voor alle maatschappijen hun eigen additieven bijgemengd.
Daarom kan ik ook niet op alle laadrekken laden als ik voor Maatschappij X of Y werk en wel weer op die laadrekken als ik voor Maatschappij Z werk.

Zo laad ik op laadrek 13 mijn speciale Euro. En moet ik de gewone Euro laden op een ander laadrek.
(super 98 is niet meer te laden in Nederland, alleen de BP heeft nog 98 voor zijn eigen Ultimate 98)

Ik ben van mening dat er zeer weinig verschil zit in de verschillende brandstoffen.
Die additieven zorgen eerder voor een schonere motor dan dat ze een gigantisch beter zuiniger verbruik opleveren EN ZEER ZEKER GEEN 100KM verschil zoals hier iemand claimde. Dat komt waarschijnlijk door andere omstandigheden = harder gereden, meer wind of wat dan ook.

ER IS GEEN verschil tussen brandstoffen van hetzelfde merk tussen Onbemande en Bemande tankstations.
Het prijsverschil zit hem in het uitbaten van de shop want die medewerkers moeten immers ook betaald worden. Ook is er een prijsverschil tussen EIGEN stations en stations van pomphouders die onder de vlag van een bepaald merk werken. EIGEN stations kunnen dus gemakkelijk goedkoper zijn.

Gunstig voor de consument is als er meerdere verschillende merken pompstations in de buurt zitten en een aantal onbemande = dan zie je dus een prijzenslag! Hierdoor kunnen ook binnen relatief korte afstand onbemande pompstations van hetzelfde merk een prijs verschil hebben van een paar cent de liter.

Vaak electronisch maar ook handmatig door de chauffeur met een speciale WATERPASTA aan de peilstok die als er water aanwezig is van kleur veranderd.
En wordt het water uit de tank afgezogen OF wordt de gehele tank leeggezogen ... komt er een inwendige inspectie van de grondtank en wordt er nieuw produkt gebracht.

Witte pomp
Dit is pertinent NIET waar. Als een chauffeur brandstof overhoudt neemt hij dit gewoon mee terug en heet dit in vaktermen voorbelading.
De meeste tankwagens hebben 5 vakken. Hou je dus in vak 1 wat 14.000 liter groot is 2.000 liter Euro over.

En zo wordt die restlading die je bij je eerste klant overhield gewoon gestort bij de volgende klant.

Ronduit leugens.
pi_76538178
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef thomaster het volgende:

[..]

Naar alle waarschijnlijkheid is de buurvrouw van de kat ook de buurvrouw van de krantenjongen, dus een overbodige toevoeging.
Hoeft niet, als de ouders van de krantenjongen gescheiden zijn.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:12:23 #91
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_76538582
Ik heb er niets van gemerkt. Maar uitrekenen hoe veel of hoe weinig mijn auto verbruikt staat nog op mijn dat ga ik snel eens uitrekenen lijstje.

Wat ik fijn vind aan Tango, het kost weinig tijd. Pinnen, pompen, wegrijden. Niet in de rij staan.
En ze hebben de beste installatie voor bandenspanning (gratis!) waar ik ooit mee gewerkt heb.

Bij jouw pomp kunnen deze details natuurlijk anders uitpakken.

En hoeveel liter er uit komt als je aan het tanken bent, dat wordt in Nederland streng gecontroleerd.

Wat ben ik toch een gelukkig mens met al die dingen waar ik me geen zorgen over maak

Don't worry drive happy
pi_76540355
Sowieso, brandstof, gaat heen met je 19e eeuwse crap.
pi_76541136
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, brandstof, gaat heen met je 19e eeuwse crap.
Ja, want niet-19e eeuwse crap, zoals fietsen hebben geen brandstof nodig?
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:05:58 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76541484
Ik ben net eergister bij mijn oude auto voor het eerst begonnen met de Shell V-power diesel. Tank bijna leeggereden (nog 6 liter) en nu voor de helft volgegooid met die V-power. In beginsel met de bedoeling om de motor eens een keer met betere brandstof goed door te blazen, als 'ie goed warm is er even flink mee gassen.
En kijken of 'ie er beter op gaat lopen. Gaat het juist minder dan kan ik er zo weer 40 liter normale diesel ingooien en mixt het weer naar normale levels.
De eerste indruk die ik heb is dat 'ie minder rookt bij gas bijgeven.
Maar goed misschien nog wat prematuur om zoiets nu al te roepen.
Heb je nog vragen? Zo ja, vergeet ze snel!
pi_76544896
Mensen die denken dat alle brandstof hetzelfde is Echt wat voor bord voor je kop kan je hebben zeg, kanker
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76545097
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef thomaster het volgende:

[..]

Ja, want niet-19e eeuwse crap, zoals fietsen hebben geen brandstof nodig?
Ey.
De fiets is voor eeuwig . De auto is maar een tijdelijk niveau op de ladder van vervoerstechnologie.
pi_76550925
euro95 heet toch niet voor niks overal zo? ...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:52:45 #98
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_76553421
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 06:03 schreef hipy123 het volgende:
Ja en? Cheeseburgers hebben ook overal de zelfde naam, smaken die ook overal het zelfde?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_76553708
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef A_Noniem het volgende:

[..]

Witte pomp

wat een kul als voorbeeld die laadcodes. Onze firma ontwerpt de leidingsystemen voor de verlaadstations aan de rafinaderij. Hier lopen echt maar 4 leidingen naar binnen naar de laadarmen.

Geloof het of niet maar witte ompen krijgen echt restjes.

Moet je wel terugkomen he! en niet bij deze ene post houden. Hoe kunnen we je nu bashen zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 08-01-2010 11:14:09 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:04:24 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_76553735
Ik dus gisteren tanken bij Tango. Ontploft mijn auto gewoon.
Wat een kutbenzine.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_76554030
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een kutbenzine.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:31:25 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76554482
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een kutbenzine.
Ja maar het is wel goedkoop.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:32:10 #103
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_76554503
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja maar het is wel goedkoop.
Daarom. Volgende week gewoon weer met mijn nieuwe waggie
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_76555116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 06:03 schreef hipy123 het volgende:
Euro 95 bij de shell heet al anders... Fuelsafe. En dat is een heel verschil met de tango of total enzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:58:56 #105
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_76555449
Wat is het verschil dan?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_76555585
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.

Alhoewel ik niet denk dat ze er water bij doen
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
pi_76566817
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
Ik ben dus bezorger.

ik met mijn eigen scooter
Dat jij je nog op Fok! durft te vertonen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:10:34 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76570110
quote:
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.

Ik ga niet voor die Ultimate want dat is biobrandstof en die troep moet ik niet in mijn motor hebben.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:35:00 #109
112429 TriPa
We’re out of control
pi_76571082
quote:

Je hebt Ultimate getankt bij de Esso? Lijkt me sterk... BP heeft Ultimate, Total heeft Excellium, Esso de Supreme, Shell komt volgens mij met Optimax omdat de V-Power gefaald heeft en nu hebben ze een nieuwe naam nodig :p
/miereneuken
pi_76573282
quote:

En dat snel bezorgen is wel nodig want anders worden de pizza's koud.
pi_76712267
Gisteren hoorde ik ook een heel verhaal van iemand die in een garage werkt (met BP tankstation) dat ze allemaal klachten hadden door tango/gulf benzine. Mij lijkt het in eerste instantie onzin. Maar ja toch maar eens verder in verdiepen.

Vond dit verhaal:

http://www.zbc.nu/main.asp?ChapterID=4210

[ Bericht 24% gewijzigd door Stansfield op 12-01-2010 10:51:14 ]
pi_76713307
Ik gooi altijd een blikje Red Bull in de tank na het tanken, want van Red Bull krijg je vleugels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')