quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef PurnodePurno het volgende:
Eigenlijk zou je hem zelf dood moeten slaan. Daarmee bewijs je de hele maatschappij een grote dienst. Maarja, dat mag niet. Dan ga je zelf de gevangenis in.
Ik denk dat je gewoon pecht hebt en moet afwachten totdat er ècht iets gebeurt. Want tot die tijd hoef je van de politie in elk geval niets te verwachten. Die doen niks, dat weet ik uit eigen ervaring.
Het enige dat je kunt doen is hopen en bidden dat dit stuk ellende niet jou te grazen neemt, maar een ander familielid. Ja, ik weet het, het klinkt hard, maar het is in dit land gewoon niet anders.
En dit meen je serieus?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef PurnodePurno het volgende:
Het enige dat je kunt doen is hopen en bidden dat dit stuk ellende niet jou te grazen neemt, maar een ander familielid. Ja, ik weet het, het klinkt hard, maar het is in dit land gewoon niet anders.
Soms word je gedwongen om domme keuzes te maken, zoals nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:55 schreef alblasserdamster het volgende:
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik geloof niet dat dit op te lossen is met geweld, wat een hele domme keuze zou zijn.
Tsja, als jij wat beters weet, dan hoor ik dat graag. Ik zie in elk geval geen andere mogelijkheid het vege lijf te redden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En dit meen je serieus?
Zal je familie blij mee zijn
Da's waar.. Dat zeiden ze zelf ook "we kunnen niks toen tot hij wat doet" lijkt mij dat die jongen al genoeg op zijn kerfstok heeft..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef PurnodePurno het volgende:
Eigenlijk zou je hem zelf dood moeten slaan. Daarmee bewijs je de hele maatschappij een grote dienst. Maarja, dat mag niet. Dan ga je zelf de gevangenis in.
Ik denk dat je gewoon pecht hebt en moet afwachten totdat er ècht iets gebeurt. Want tot die tijd hoef je van de politie in elk geval niets te verwachten. Die doen niks, dat weet ik uit eigen ervaring.
Mensen maken nou eenmaal fouten de 1 grotere dan de ander, heeft niks met opvoeding te maken het is mens-eigen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef PurnodePurno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat jouw zusje überhaupt ooit in die gozer heeft gezien. Zijn jullie thuis niet opgevoed?
Bedankt voor je hulp, hier heb ik heel veel aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef RM-rf het volgende:
Uitzetting naar Irak is enkel mogelijk als de persoon een laissez-passer van de Irakeese overheid krijgt, of minmaal de Irakese regering erkent dat om een Iraakse burger gaat... en dat gaat erg moeilijk als de persoon zelf niet meewerkt, de irakese ambassade verstrekt die nl. enkel aan een persoon die er zelf om verzoekt en zal zelf ook documenten willen hebben die aantonen dat het om een iraakse burger zal gaan.
Er zijn dit jaar slechts twee Iraakse burgers uitgezet naar Irak.
Op dat punt heb je dus niet direkt veel hoop, en zul je het voorlopig puur moeten gooien op normaal strafrecht en de normale handelswijze in geval van stalking en geweldsdreigingen...
Overigens is het dan wel goed verschil te maken tussen niet strafbare feiten, zoals dat flauwvallen of 'beledigende mails' met woorden als 'hoer' of 'leugenaar' ...
Daarop zal idd geen reactie zijn van de politie...
wel zou de politie moeten reageren als er een direkte bedreiging geuit wordt en eventueel gaat er dan ook om aan te tonen dat zulk een dreiging reeel te nemen is (iemand die bv in een ongewisse omstandigheid zit, bv zonder vaste verblijfsplaats biedt hierin een groter risico, evenals dat die prsoon een strafblad heeft, als dit ook geweldsmisdrijven betreft) ...
Ik zou verder contact opnemen met een stichting of organisatie die zich puur richt op het ondersteunen van vrouwen die te maken hebben met stalkers en/of bedreigingen
quote:Ondanks de politie weer geheel op de hoogte was van de feiten is er toch weer een dode te betreuren....
Fok! knokploeg organiseren en de betreffende persoon op zn Irakees waarschuwen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe heet die gast en waar woont hij.
Dat zal best. Maar dat doen ze niet. En helaas kun je de politie niet dwingen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef RM-rf het volgende:
wel zou de politie moeten reageren als er een direkte bedreiging geuit wordt
Nou, bijzonder naïef vind ik het wel. Ik hoop van harte voor haar dat ze ervan geleerd heeft, en dat haar volgende vriendje gewoon weer een hollandsch exemplaar betreft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef alblasserdamster het volgende:
[..]
Mensen maken nou eenmaal fouten de 1 grotere dan de ander, heeft niks met opvoeding te maken het is mens-eigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |