Ik stond 's nachts op om Mohammed Ali te zien boksen of I
k ben daar te jong voorDennis van der Geest moet doorgaan of Dennis van der Geest moet stoppen
(Maar eigenlijk moet hij dat zelf gewoon lekker weten...)Ik kijk uit naar het nieuwe schaatsseizoen of
Daar kijk ik niet naar uitIk weet in welk jaar van Barneveld zijn eerste Embassy won of Ik heb geen idee
Triest die nieuwe dopinggevallen in de Tour of Ik had het wel verwacht
Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten, allebei dus...Ik ken de bijnaam van het Yankee stadium of
Ik heb geen ideeIk weet in welke sport Cruijff en Neeskens uitblonken naast het voetballen of
Ik heb geen ideeRaar dat kleiduiven schieten Olympisch is en Golf niet of Daar kan ik begrip voor opbrengen
TT van Assen of Formule-1 in Zandvoort (wel lastig, maar Zandvoort moet eerst een betere infrastructuur hebben)
Senna of Schumacher
Federer is de beste tenniser ooit of Er waren betere
Ze zouden eens goed op doping moeten controleren bij tri-atleten of Dat kun je ook presteren met een bord spaghetti
Gary Kasparov of Boby Fischer
Ik begrijp waarom Iran wereldkampioen is bij het zit-volleybal of
Ik heb geen ideeIk weet met wie Chris Evert verkering heeft of
Ik heb geen ideeRaar plots al die Finnen in de Formule -1 of
Dat zijn gewoon koele kikkers + een autosportland (ook altijd goed in andere raceklassen)Nederland zou gezien hun gemiddelde lengte een top-basketballand moeten zijn of
Daar komt meer bij kijkenMooi de come back van Evander Holyfield of Wat doet ie zichzelf aan
Er spelen te veel buitenlanders in de Nederlandse hockey top of
Dat is nu eenmaal de realiteit bij een volwassen sportEen Nederlandse Formule - 1 coureur of
Een Nederlandse wereldkampioen zwaargewicht boksen tenzij die F1 coureur meer is dan veldvulling
Ik hoop altijd dat Duitsers verliezen of
Dat heb ik niet Alleen als er een Nederlander door kan winnen.Raar dat atleten een kruisje slaan of
Dat steunt hen bij de raceBen Johnson of
Carl LewisIk weet wie momenteel de wereldkampioen handbal is of I
k heb geen ideeIk weet waar Rik Smits geboren is of
Dat weet ik nietIk ken 2 topsporters uit Dalfsen of
Die ken ik nietIk weet met welke andere topsporter Richard Krajicek in de klas zat of Dat weet ik niet
Pete Sampras of
Roger FedererJammer dat het marathonschaatsen niet meer live op tv komt of
Daar keek ik toch niet naarLars Boom is onze wielerhoop of dat is Thomas Dekker
Dat zijn ze allebei en vergeet dan nog een Gesink niet...Ik weet welk record Barry Bonds heeft of
Ik heb geen ideeFransen zijn de grootste chauvinisten of Dat zijn de Engelsen
Ik weet in welke kleuren hockeyclub Oranje Zwart speelt of
Ik heb geen idee ( zal vast niet Oranje en Zwart zijn
)Voetbal is mijn favoriete sport of
Ik heb een andere favoriete sportTerecht dat trampoline springen Olympisch is of
Daar zien we de rest van het jaar toch ook niks vanIk weet wie de 4 Noorse S-en waren of
ik heb geen ideeMooi de come back van Lance Armstrong of Waar begint ie aan
Hopen dat Nederland terugkomt aan de volleybal-top of Dat laat me koud
Hamilton wordt wereldkampioen of Massa wordt wereldkampioen
Ik ken de overeenkomst tusen Greg Louganis en Magic Johnson of
Ik heb geen ideeIk ga het hele weekend naar het NK schaatsen kijken o
f Dat gaat langs me heenRik Smits of Kees Akerboom
Snooker of biljarten
Ik heb wel eens 180 gegooid of
Dat heb ik nooit gedaanIk weet welk paard naar een schaatser was vernoemd of
Ik heb geen ideeIk zou wel eens met een bobslee mee willen glijden of Dat zou ik niet durven
Anton Geesink of Erika Terpstra
Ik volg het WK-schaken of
Dat volg ik nietHockey-sletjes of Beach volleybalsters
Ik weet wie het wereldrecord hoogspringen heeft of
Ik heb geen ideeIk weet wie internationaal tot atlete van de eeuw werd gekozen of
Ik heb geen ideeLos Angeles Lakers of Boston Celtics
Topsport is gezond of
Topsport is ongezondRegilio Tuur is een eng ventje of Regilio Tuur is een leuk ventje
Ik weet welk dier ooit sportsperson of the year was in Engeland of I
k heb geen ideeBen Johnson liep de mooiste race ooit of Ben Johnson was een dopingzondaar
Ik moet iets aan mijn conditie doen of
Mijn conditie is goed