abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62264074
_Mike_, Adothehague: dat je niet dezelfde clubvoorkeur hebt, betekent niet dat je niet inhoudelijk op elkaar hoeft te reageren. Dat maakte dit topic juist zo leuk, verschillende meningen, maar elk met argumenten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62264157
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee jou vorige post had veel inhoud, je herhaalt andere posts.. Lekker toevoeging
ah.. dus hij mag zijn mening erover niet meer geven omdat anderen eenzelfde mening hebben gegeven?
pi_62264319
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee jou vorige post had veel inhoud, je herhaalt andere posts.. Lekker toevoeging
Ik vertel alleen mijn eigen mening waar mijn haat vandaan komt.
Dat dat overeenkomt met bijna alle vorige posts bevestigd dat er wel degelijk een kern van waarheid in mijn post zit.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:19:35 #54
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_62264448
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Suijk het volgende:
Dat doen al die artiesten toch. Peter Koelewijn ('Ajax wint de Wereldcup') staat ook gewoon bij open dagen van PSV.

Valt me van em tegen. Die vent heeft nog wel (de laatste versie) het EVV-Clublied op plaat gezet.
Accept you're dead and start living
pi_62264577
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef Prosac het volgende:

[..]

ah.. dus hij mag zijn mening erover niet meer geven omdat anderen eenzelfde mening hebben gegeven?
Mening? Hij brengt het net alsof het feiten zijn
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62264600
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef Silenus het volgende:
Ik ken het gevoel. Smsjes die je krijgt van zo'n eppo met 'Hahaha, helemaal niets in Amsterdamm!'. Normaal zou je dat nog enigszins kunnen trekken van iemand die zelf ook elke 2 weken in de Kuip is te vinden, maar NIET van zo'n blije mongool die bij de zoveelste nederlaag van Feyenoord 'eigenlijk niet meer zo veel om voetbal geeft....het interesseert me niet zoveel meer'.
Heerlijk is dat he.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62264620
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik vertel alleen mijn eigen mening waar mijn haat vandaan komt.
Dat dat overeenkomt met bijna alle vorige posts bevestigd dat er wel degelijk een kern van waarheid in mijn post zit.
Inderdaad, want als je een leugen maar vaak genoeg vertelt dan wordt het vanzelf de waarheid
pi_62264641
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mening? Hij brengt het net alsof het feiten zijn
Dus?
Jullie doen ook ieder seizoen al voordat er een wedstrijd is gespeelt dat jullie kampioen zijn . (Alsof dat al een feit is)
pi_62264663
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, want als je een leugen maar vaak genoeg vertelt dan wordt het vanzelf de waarheid
Dat is ook zo dat iedereen voorspeld inclusief jullie Ajax supporters zelf dat je ieder jaar kampioen word.

Als jullie die leugen maar genoeg vertelt dan word het inderdaad vanzelf ook de waarheid .
pi_62264695
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dus?
Jullie doen ook ieder seizoen al voordat er een wedstrijd is gespeelt dat jullie kampioen zijn . (Alsof dat al een feit is)
Ah, hier merk ik op dat je aan het generaliseren bent. Zijn er nog rationale argumenten voor de antipathie jegens Ajax of blijft het bij dit soort slappe argumenten?
pi_62264718
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dus?
Dit herken ik dus niet. Er wordt wel uitgesproken om voor het kampioenschap te gaan, wat nogmaals geheel logisch is. Of moet Van Basten op de Open Dag roepen tevreden te zijn met een plek bij de eerste vijf?
pi_62264719
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
-knip-

Maxwell

Bron: www.vak410.nl
© Apfel. van dit forum

Heel goed stuk!
Inderdaad. Vond het altijd al een rasmongoll eerste klas. Laat ik 'm niet zien op straat in Amsterdam.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62264767
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Ajax is gewoon het toppunt van arrogantie hier in Nederland.
Ze denken ieder seizoen voor er ook nog maar 1 wedstrijd gespeeld is dat ze al kampioen zijn en presteren vervolgens niks in het seizoen. Dat is dan wel de leuke kant verhaal. Er is nergens een club in Nederland die zo'n grote arrogantie heeft als Ajax.

En jullie vinden het gek dat er zoveel anti - Ajax zijn.
Zolang we meer titels hebben dan de rest, blijven we zo arrogant als de pest.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62264802
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ah, hier merk ik op dat je aan het generaliseren bent. Zijn er nog rationale argumenten voor de antipathie jegens Ajax of blijft het bij dit soort slappe argumenten?
Jij weet ook geen rationele argumenten op mijn eerste stelling te bedenken waarin ik aangaf dat Ajax arrogant is en ieder jaar voordat er een wedstrijd gespeeld is zichzelf al kampioen waant.

Jij reageert erop dat het leugens zijn en als ik die lang genoeg blijf herhalen het vanzelf de waarheid word. En nu doe ik hetzelfde terug bij jou maffe uitspraak en nu zijn het slappe argumenten ?.

Je vind je eigen argumenten dus slap?
pi_62264860
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:33 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jij weet ook geen rationele argumenten op mijn eerste stelling te bedenken waarin ik aangaf dat Ajax arrogant is en ieder jaar voordat er een wedstrijd gespeeld is zichzelf al kampioen waant.
Kom maar eens met voorbeelden dan. Ik ben benieuwd.
pi_62264934
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kom maar eens met voorbeelden dan. Ik ben benieuwd.
Je hoeft alleen maar de Ajax topics hier op Fok! door te lezen voordat het seizoen begon. Daar baseerden jullie op basis van enkele transfers al dat jullie dit jaar echt kampioen gaan worden.
pi_62264981
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:38 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar de Ajax topics hier op Fok! door te lezen voordat het seizoen begon. Daar baseerden jullie op basis van enkele transfers al dat jullie dit jaar echt kampioen gaan worden.
Wat geheel logisch is als je ruim 31 miljoen uitgeeft, dan mag je er wel vanuit gaan dat je titelkandidaat bent, niet? Of is dat geld uitgegeven om voor een play-off plek te gaan, dat lijkt mij niet.

Overigens lees je in de Ajax-topics ook heel veel kritische geluiden hoor, en heerst er zeker na de afgelopen jaren een "eerst maar eens zien, dan geloven"-sfeer.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:40:45 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62264991
Ja, Ajax is een club die soms ene te zelfverzekerde uitstraling heeft en ook bij vlagen wel arrogantie uitstraalt/uitstraalde. Maar ik vind dat de arrogantie van Ajax wel heel erg overdreven wordt. Het is inmiddels meer een soort selffulfilling prophecy bij Ajax haters.

Onder supporters is het cynisme ook groot genoeg, als ik op de tribune zit bij weer een matige wedstrijd komt er van alles langs, maar "wij zijn zo goed" zit er niet tussen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62265039
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef TAV74 het volgende:
Ja, Ajax is een club die soms ene te zelfverzekerde uitstraling heeft en ook bij vlagen wel arrogantie uitstraalt/uitstraalde. Maar ik vind dat de arrogantie van Ajax wel heel erg overdreven wordt. Het is inmiddels meer een soort selffulfilling prophecy bij Ajax haters.
Klopt, waardoor het inderdaad ook leuk wordt om "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" te roepen, gezien de hap-reacties. Tong80 begrijpt dat als geen ander
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:45:49 #71
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62265097
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Inderdaad. Vond het altijd al een rasmongoll eerste klas. Laat ik 'm niet zien op straat in Amsterdam.
Dat is niet bepaald aan discussie onderhevig lijkt me.
pi_62265098
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Facts:

- Ajax al jaren geen C.L, laatste jaren ook geen potten kunnen breken in de UEFA cup
- Voor het 4e jaar op rij GEEN kampioen
- 4 (?) trainers in de afgelopen4 jaar, directiechaos en waardeloos transferbeleid

En wel een grote mond richting alles wat niet uit A'dam komt. Misplaatste arrogantie is het, niks meer, niks minder. De calimero's zitten zonder uitzondering in A'dam.
Beetje onlogisch verhaal dit, maar dat zal de A'damse arrogantie wel zijn. Of is het nou dat typische calimero gedrag?

Nou ja, wie het nog volgt mag het zeggen...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62265266
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:45 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat is niet bepaald aan discussie onderhevig lijkt me.
Nee. Alle meningen hierover zijn eensgezind idd.
pi_62265504
Ali B
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:16:30 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62270544
Kutjoden!

(tvp)
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')