ah.. dus hij mag zijn mening erover niet meer geven omdat anderen eenzelfde mening hebben gegeven?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee jou vorige post had veel inhoud, je herhaalt andere posts.. Lekker toevoeging
Ik vertel alleen mijn eigen mening waar mijn haat vandaan komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee jou vorige post had veel inhoud, je herhaalt andere posts.. Lekker toevoeging
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Suijk het volgende:
Dat doen al die artiesten toch. Peter Koelewijn ('Ajax wint de Wereldcup') staat ook gewoon bij open dagen van PSV.
Mening? Hij brengt het net alsof het feiten zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah.. dus hij mag zijn mening erover niet meer geven omdat anderen eenzelfde mening hebben gegeven?
Heerlijk is dat he.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef Silenus het volgende:
Ik ken het gevoel. Smsjes die je krijgt van zo'n eppo met 'Hahaha, helemaal niets in Amsterdamm!'. Normaal zou je dat nog enigszins kunnen trekken van iemand die zelf ook elke 2 weken in de Kuip is te vinden, maar NIET van zo'n blije mongool die bij de zoveelste nederlaag van Feyenoord 'eigenlijk niet meer zo veel om voetbal geeft....het interesseert me niet zoveel meer'.
Inderdaad, want als je een leugen maar vaak genoeg vertelt dan wordt het vanzelf de waarheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik vertel alleen mijn eigen mening waar mijn haat vandaan komt.
Dat dat overeenkomt met bijna alle vorige posts bevestigd dat er wel degelijk een kern van waarheid in mijn post zit.
Dus?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mening? Hij brengt het net alsof het feiten zijn
Dat is ook zo dat iedereen voorspeld inclusief jullie Ajax supporters zelf dat je ieder jaar kampioen word.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, want als je een leugen maar vaak genoeg vertelt dan wordt het vanzelf de waarheid
Ah, hier merk ik op dat je aan het generaliseren bent. Zijn er nog rationale argumenten voor de antipathie jegens Ajax of blijft het bij dit soort slappe argumenten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus?
Jullie doen ook ieder seizoen al voordat er een wedstrijd is gespeelt dat jullie kampioen zijn. (Alsof dat al een feit is)
Dit herken ik dus niet. Er wordt wel uitgesproken om voor het kampioenschap te gaan, wat nogmaals geheel logisch is. Of moet Van Basten op de Open Dag roepen tevreden te zijn met een plek bij de eerste vijf?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus?
Jullie doen ook ieder seizoen al voordat er een wedstrijd is gespeelt dat jullie kampioen zijn. (Alsof dat al een feit is)
Inderdaad. Vond het altijd al een rasmongoll eerste klas. Laat ik 'm niet zien op straat in Amsterdam.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
-knip-
Maxwell
Bron: www.vak410.nl
© Apfel. van dit forum
Heel goed stuk!
Zolang we meer titels hebben dan de rest, blijven we zo arrogant als de pest.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Ajax is gewoon het toppunt van arrogantie hier in Nederland.
Ze denken ieder seizoen voor er ook nog maar 1 wedstrijd gespeeld is dat ze al kampioen zijn en presteren vervolgens niks in het seizoen. Dat is dan wel de leuke kant verhaal. Er is nergens een club in Nederland die zo'n grote arrogantie heeft als Ajax.
En jullie vinden het gek dat er zoveel anti - Ajax zijn.
Jij weet ook geen rationele argumenten op mijn eerste stelling te bedenken waarin ik aangaf dat Ajax arrogant is en ieder jaar voordat er een wedstrijd gespeeld is zichzelf al kampioen waant.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, hier merk ik op dat je aan het generaliseren bent. Zijn er nog rationale argumenten voor de antipathie jegens Ajax of blijft het bij dit soort slappe argumenten?
Kom maar eens met voorbeelden dan. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij weet ook geen rationele argumenten op mijn eerste stelling te bedenken waarin ik aangaf dat Ajax arrogant is en ieder jaar voordat er een wedstrijd gespeeld is zichzelf al kampioen waant.
Je hoeft alleen maar de Ajax topics hier op Fok! door te lezen voordat het seizoen begon. Daar baseerden jullie op basis van enkele transfers al dat jullie dit jaar echt kampioen gaan worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kom maar eens met voorbeelden dan. Ik ben benieuwd.
Wat geheel logisch is als je ruim 31 miljoen uitgeeft, dan mag je er wel vanuit gaan dat je titelkandidaat bent, niet? Of is dat geld uitgegeven om voor een play-off plek te gaan, dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de Ajax topics hier op Fok! door te lezen voordat het seizoen begon. Daar baseerden jullie op basis van enkele transfers al dat jullie dit jaar echt kampioen gaan worden.
Klopt, waardoor het inderdaad ook leuk wordt om "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" te roepen, gezien de hap-reacties. Tong80 begrijpt dat als geen anderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef TAV74 het volgende:
Ja, Ajax is een club die soms ene te zelfverzekerde uitstraling heeft en ook bij vlagen wel arrogantie uitstraalt/uitstraalde. Maar ik vind dat de arrogantie van Ajax wel heel erg overdreven wordt. Het is inmiddels meer een soort selffulfilling prophecy bij Ajax haters.
Dat is niet bepaald aan discussie onderhevig lijkt me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het altijd al een rasmongoll eerste klas. Laat ik 'm niet zien op straat in Amsterdam.
Beetje onlogisch verhaal dit, maar dat zal de A'damse arrogantie wel zijn. Of is het nou dat typische calimero gedrag?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Facts:
- Ajax al jaren geen C.L, laatste jaren ook geen potten kunnen breken in de UEFA cup
- Voor het 4e jaar op rij GEEN kampioen
- 4 (?) trainers in de afgelopen4 jaar, directiechaos en waardeloos transferbeleid
En wel een grote mond richting alles wat niet uit A'dam komt. Misplaatste arrogantie is het, niks meer, niks minder. De calimero's zitten zonder uitzondering in A'dam.
Nee. Alle meningen hierover zijn eensgezind idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald aan discussie onderhevig lijkt me.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef Emimich het volgende:
Ajax is als kanker, je weet dat het sterker is en toch gaan veel mensen er tegen in!
Dus? Verschil tussen Buijs en Pranjic is misschien ook wel dat Buijs gewoon een Feijenoordsupporter is en voor z'n actieve carrière op de tribune stond (zoals Demouge bij NEC).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus dan koopt Ajax hem maar? Lekker beleid is dat.
Net als Buijs die overal liep te roepen dat hij Feyenoord zo geweldig vond. Wat een succes werd dat.
Inderdaad. Waren we eindelijk een beetje af van het totale generaliseren, komt dat er weer tussendoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Stofje het volgende:
[..]! Matig!
Ik vind de Adothehague-rest discussie eigenlijk een beetje jammer. Een onsympathiek welles-nietes stukje topic. Niet al te boeiend om te lezen iig.
Rationeel gezien is het toch geen enkel probleem als ik een fan ben van Feyenoord en Ajax tegelijkertijd? Het is vaak het simpele gepeupel onder de supporters die hier een probleem van maken. En als ik de blikken in hun ogen juist taxeer zijn ze niet bijster intelligent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef navigator het volgende:
Malloot. Tijd dat iemand je mond dichtplakt en je handen vastmaakt met een rolletje duc-tape.
Twente wel ja, de oude garde heeft daar zeker wel respect voor ons en dat is wederzijds.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord of Twente, hebben die wel respect naar andere clubs toe dan?
Wie is ons in dit geval? Je hebt nogal wat clubs in je sig staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:30 schreef jde_kok het volgende:
Twente wel ja, de oude garde heeft daar zeker wel respect voor ons en dat is wederzijds.
Tja, dat is nu eenmaal het lot van het "niet de rijkste club op aarde zijn" . Dan weet je dat goede, opvallende spelers weggekocht gaan worden. Zo kan je er volgens mij vergif op innemen dat Huntelaar ook doorverkocht gaat worden. Het is dus het ´probleem´ van Heerenveen, en Groningen EN Ajax.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Gizmo112 het volgende:
Het is wel logisch van Heerenveen en Groningen, scouten doen ze aardig, en dan komt Ajax even de beste spelers wegplukken. Hierdoor is bijvoorbeeld Groningen naar de winterstop dus gewoon helemaal ontregeld en dus niet meer voor de top 5 in aanmerking gekomen. met de spelers die vertrokken waren (Suarez, Lindgren, Silva) was dit wel degelijk het geval geweest.
En het lijkt een neverendig story, nu pranjic en berg weer met Ajax in verband worden gebracht...
Nee ok, dat met Suarez is niet netjes gegaan. Ben ik met je eens. Als dan Silva er nog bovenop komt én Lindgren snap ik dat je bloed begint te koken, zeker als je club daarna wat duikelt op de ranglijst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:37 schreef Prosac het volgende:
Geen hekel aan Ajax vanwege de transfers, maar vanwege de manier waarop die zijn gegaan. Maar dat is schijnbaar na 8934729742397x uitleggen nog erg moeilijk te begrijpen voor velen.
De arrogantie wordt onterechter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef MaxPower het volgende:
Hoe verklaar je dan dat Ajax steeds méér gehaat wordt naarmate ze minder successen hebben?
Ajax wordt nu echt niet meer gehaat, alleen kan iedereen dat nu bijna wekelijks laten zien. Als Ajax goed speelt en veel wint houdt iedereen hier zijn mond over en nu het slecht gaat kunnen ze het eindelijk laten horen aan iedereen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef MaxPower het volgende:
Hoe verklaar je dan dat Ajax steeds méér gehaat wordt naarmate ze minder successen hebben?
Edit: dubbel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef MaxPower het volgende:
Nee hoor. Dit topic is juist gestart omdat nu ook bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente de Ajaxhaat ontstaat. Daarvoor was het alleen Feyenoord. Kquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ajax wordt nu echt niet meer gehaat, alleen kan iedereen dat nu bijna wekelijks laten zien. Als Ajax goed speelt en veel wint houdt iedereen hier zijn mond over en nu het slecht gaat kunnen ze het eindelijk laten horen aan iedereen.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De arrogantie wordt onterechter.
Eerst waren ze de beste en riepen ze dat. Tsjah weinig tegen in te brengen. Nu bakken ze er niks meer van maar roepen ze nog steeds de beste te zijn.
Maar hoe vaak gebeurde het dat Twente een prijs won ten koste van Ajax? Nu is er de gelegenheid om hier grappen over te maken. In het verleden kwam Ajax naar Enschede, won het met goed voetbal en moest iedereen op de tribune zijn mond houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit topic is juist gestart omdat nu ook bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente de Ajaxhaat ontstaat. Daarvoor was het alleen Feyenoord. K
Ik geef alleen mijn mening, en vervolgens word erop gereageert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Waren we eindelijk een beetje af van het totale generaliseren, komt dat er weer tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |